والیبال

تیم ملی ایران، هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال را با شکست مقابل آمریکا به پایان برد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال که در شهر هافمن استیت ایالت ایلینویز برگزار شد با نتیجه 3 بر صفر از آمریکا شکست خورد و شانس صعود به دور نهایی این مسابقات را از دست داد.

برای دیدن خلاصه بازی والیبال ایران و آمریکا اینجا کلیک کنید

ایگور کولاکوویچ، سرمربی اهل مونته نگرو تیم ملی ایران در این بازی به سعید معروف، کاپیتان و بازیساز اصلی خود استراحت داد و محمدطاهر وادی از ابتدا در زمین بود. علی اصغر مجرد نیز دیگر بازیکن جوانی بود که از سوی کولاکوویچ به بازی گرفته شد. حضور پرتعداد و پرشور تماشاگران ایرانی در سالن «سییرز سنتر» باعث شد تا بازیکنان ایرانی احساس تنهایی نکنند. بازیکنان ایران در این ست دفاع روی تور بهتر و بازی کم اشتباه‌تری انجام دادند اما خط حمله آمریکا جبران اشتباهات این تیم را کرد و نتیجه ست نخست 29 بر 27 به سود آمریکا بود. بازیکنان آمریکا همچنین 6 سرویس بدون بازگشت به زمین ایران زدند.

در ست دوم، دفاع روی تور هم به نقاط قوت میزبان اضافه شد و 6 امتیاز از این طریق به تیم ملی آمریکا رسید. نتیجه این ست 25 بر 20 به سود آمریکا بود. تیم ایران در پایان این ست 20 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع، 4 پوئن سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و در مقابل تیم ملی آمریکا 26 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 7 پوئن سرویس و 16 امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

در سوم نیز بازی خوب حریف آمریکایی ادامه داشت  و آنها را زدن سرویس‌های قدرتمند، فشار زیادی روی دریافت تیم ایران وارد کردند. همین حربه عامل برتری تیم میزبان در ست سوم نیز بود و آنها 26 بر 24 برنده شدند.

تیم ملی ایران در هفته پنجم و پایانی لیگ ملت‌های والیبال، روزهای اول، دوم و سوم تیرماه با کره، بلغارستان و آلمان در سالن آزادی تهران دیدار می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مازیار باقی نژاد IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    4 13
    حیف هزینه ای که صرف بازیکنان نالایق تیم ملی والیبال ایران می شود حتی قیافه هایشان غیر قابل تحمله تا چه برسه به بازی افتضاح و خنده دارشون!!!
    • RO ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
      4 1
      زمانی بود دالیبال ایران در حسرت گرفتن یک ست از چین کره بود الان با این رشدش جهانی شده ناشکری نکن
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    0 1
    این هم غیرت ایرانی بودن قیافه نجس شما غیرقابل تحمل است اجنبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس