کد خبر 864605
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
هوادار آرژانتین

یک هوادار تیم ملی فوتبال آرژانتین برای رسیدن به کشور میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ سفر عجیبی داشته است.

به گزارش مشرق، سانتیاگو رئال، هوادار آرژانتینی است که با دوچرخه خود را به روسیه رساند تا دیدارهای جام جهانی 2018 فوتبال را تماشا کند.

وی در این رابطه گفت: سه ماه قبل از بوئنس آیرس به اسپانیا آمدم و از آنجا با دوچرخه راهی روسیه شدم. در این مسیر از کشورهای فرانسه، سوئیس، آلمان، اتریش، چک، لهستان، لتونی، لیتوانی، استونی و فنلاند گذشتم و سپس وارد سن پترزبورگ شدم. از آنجا نیز به مسکو آمدم. هر روز با توجه به هوای آفتابی یا بارانی 90 تا 120 کیلومتر را با دوچرخه طی می‌کردم.

این هوادار تیم ملی فوتبال آرژانتین ادامه داد: هرگز در طول سفر مشکلی نداشتم و مردم رفتار بسیار خوبی با من داشتند. هزینه روزانه من پنج یورو بود و در طول مسیر کشورهای مختلف فقط دو بار در خوابگاه اقامت کردم. سایر شب‌ها یا در جنگل چادر می‌زدم یا کسی مرا به خانه‌اش دعوت می‌کرد. مردم پیش من می‌آمدند و می‌پرسیدند شب را کجا می‌مانم و وقتی می‌گفتم در جنگل چادر می‌زنم، مرا به خانه‌شان می‌بردند. حتی در سوئیس برای من درآمدزایی کردند. یک خانواده در سوئیس وقتی متوجه شدند عکاس هستم یک مشتری برایم آوردند.

سانتیاگو رئال در دو ماه نخست سفرش به روسیه تنها بود اما در پراگ، پایتخت جمهوری چک با هوادار فوتبالی مواجه شد که او نیز قصد سفر به روسیه با دوچرخه را داشت. سپس آنها با یکدیگر در ادامه مسیر همراه شدند.

هوادار آرژانتینی
هوادار آرژانتینی

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس