کد خبر 864402
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
سردار قاسم رضایی

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کشف نزدیک به ۹ تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور در ماه مبارک رمضان، گفت: بعضاً تحرکات ایذایی توسط اشرار و معاندین نظام در مرزها صورت می‌گیرد.

به گزارش مشرق ، سردار "قاسم رضایی" در حاشیه سفر به استان اردبیل و دیدار با خانواده شهدای لیله القدر هنگ مرزی سردشت، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به رشادت‌ها و تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان در اقصی نقاط کشور، شاهد مرزهای امن در جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی با اشاره به تهدیدات موجود در مرزها، افزود: بعضاً تحرکات ایذایی توسط اشرار و معاندین نظام در مرزها صورت می‌گیرد که ضمن پیگیری از طریق دستگاه‌های دیپلماسی، در اسرع وقت پاسخ کوبنده از سوی مرزبانان به آن‌ها داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

جزئیات درگیری مرزبانان در میرجاوه

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تمامی توطئه‌های مستکبران در مرزها با روحیه انقلابی مرزبانان خنثی می‌شود، به همجواری منطقه مرزی سردشت با کشور عراق اشاره و تصریح کرد: با توجه به ناامنی در آن سوی مرزها، با رشادت و از خودگذشتگی مرزبانان، امنیت پایدار در مرزهای غربی کشور حاکم است.

این مقام عالی در مرزبانی کشور با اشاره به کشفیات مواد مخدر، تصریح کرد: در اجرای طرح‌های سراسری مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مرزبانان با رشادت و سلحشوری و همچنین مبارزه بی امان با قاچاقچیان، در ماه مبارک رمضان ۸ تن و ۸۰۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کردند که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با افزایش ۳۶ درصدی مواجه بوده است.

سردار رضایی تاکید کرد: شهدای مرزی ما مظلوم هستند و عزیزانی که هنگام کنترل مرز و پاسداری از خاک خودمان در مقابله با اشرار مسلح در طول ماه مبارک رمضان و شب قدر به درجه رفیع شهادت نائل شدند، توانستند از ضربه زدن معاندین به کشور ممانعت کنند.

وی با اشاره به امنیت حاصل در مرزها، بیان کرد: با هوشیاری مرزبانان، مرزهای ایران اسلامی در امنیت کامل است که این روحیه انقلابی و شهادت طلبی مرزبانان، ضامن امنیت در تمامی مرزهای کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: مشکلاتی هم در سطح مرزها داریم که دلیر مردانی، چون شهید "یوسف پیرانه" و "محبوب قربانی" با روحیه‌ای که دارند، امنیت مرزهای کشور را با خون خود تامین کردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس