کد خبر 864208
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
آبمیوه

آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۲ ماهه سال ۹۶ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۱۳۸ تن نوار درزبندی پاکت آبمیوه وشیر وفرآورده‌های آن ازپلیمرهای پروپیلن وارد کشور شده است.

به گزارش مشرق، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی ۱۲ ماهه سال ۹۶ نشان می‌دهد که در این مدت بیش از ۱۳۸ تن نوار درزبندی پاکت آبمیوه وشیر وفرآورده‌های آن ازپلیمرهای پروپیلن وارد کشور شده است.


بر اساس آمار این حجم از واردات باعث خروج یک میلیون و ۶۳۱ هزار و ۳۸۱ دلار ارز و یا به بیانی ۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۵۵۵ تومان شده است.

گفتنی است نوار درزبندی پاکت آبمیوه وشیر وفرآورده‌های آن ازپلیمرهای پروپیلن از ۴ کشور چین، ترکیه، پاکستان، امارات وارد شده است.

در این میان کشور چین بزرگترین صادر کننده نوار درزبندی پاکت آبمیوه وشیر وفرآورده‌های آن ازپلیمرهای پروپیلن به کشور است که به تنهایی در بیش از ۷۵ تن صادرات به ارزش ۲ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۲۲۱ تومان و ارزش دلاری ۶۸۱ هزار و ۳۴۲ دلار قیمت گذاری شده است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    3 0
    دولت چرا به ساده ترین کالاهای مصرفی مجوز واردات میده؟ چقدر مسئولین مجوز دهنده و واردکنندگان اون کالاها بی مسئولیت هستند. حداقل یک سر سوزن ایرانی باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس