کد خبر 864146
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱
محمود صادقی توییتر

نماینده مدعی اصلاحات در جدیدترین دروغ خود مدعی شد که بیت رهبری موافق FATF است!

به گزارش مشرق، محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس در توئیتی نوشت:«مراجع امنیتی و نظامی ایران و دفتر رهبر انقلاب که بعضا نسبت به لوایح مبارزه با پولشویی نظر مساعد نداشتند، پس از توضیحات کارشناسان اقتصادی و بانکی تغییر نظر دادند؛ این موضوع را دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس ‌مجلس چندین بار در جلسات علنی و غیرعلنی اعلام کرده‌اند».

بیشتر بخوانید:

آدرس غلط جدید مدافعان FATF درباره تحریم‌ها


در هفته‌های گذشته ادعای برخی ‌اشخاص درخصوص «نظر مساعد دفتر رهبری درباره لوایح مبارزه با پولشویی» توسط دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تکذیب شد. اما متاسفانه این نماینده مدعی اصلاحات بدون توجه به اطلاعیه شورای عالی امنیت ملی، این ادعای کذب را مجددا مطرح کرده است.


لازم به ذکر است که مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی-۳۱ اردیبهشت- با صدور اطلاعیه‌ای با تکذیب برخی اظهارنظرها که حضور دریابان شمخانی در جلسه غیرعلنی مجلس را با نظر مساعد دفتر رهبر معظم انقلاب نسبت به FATF مرتبط کرده‌اند، می‌افزاید:«هیچ‌گونه تصمیمی مبنی بر پیوستن جمهوری اسلامی ایران به  FATF  اتخاذ نشده و بیان مطالبی از این دست بدون توجه به ضرورت‌های امنیت ملی و صرفا با اغراض سیاسی مطرح می‌شود».


«محمود صادقی» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس، از جمله افرادی است که بارها و بارها مطالب کذب و ‌اشتباه را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و اذهان عمومی را منحرف ساخته اما بعد از مدتی با تکذیب نهادها و شخصیت‌هایی که این اتهامات ناروا به آنها زده شده،‌ نسبت به این موضوع عذرخواهی کرده است اما کماکان از این موارد متنبه نشده و به رویه اعتبارزدایی خود ادامه می‌دهد. وی تا جایی پیش رفته که حتی همکارانش نیز این عقیده را دارند که صادقی بدون مطالعه و تحقیق حرف می‌زند.


یکی از معروف‌ترین ‌اشتباهات محمود صادقی که به تهمت‌پراکنی علیه یکی از مراجع عظام تقلید مربوط می‌شود، انتساب یک مفسد مالی به «آیت‌الله مکارم شیرازی» بود که توسط دفتر این مرجع تقلید پاسخ داده شد. این درحالی بود که پیش از این، چنین ادعای کذبی توسط ضدانقلاب مطرح شده بود که توسط  دفتر این مرجع تقلید پاسخ داده شد و صادقی بدون دقت در این موضوع اقدام به تهمت‌پراکنی کرد.


صادقی همچنین چندی پیش در توئیتی با ارجاع به یک منبع ناشناس ادعا کرد که درهای پی‌وی‌سی سرویس بهداشتی حرم امام رضا(ع) ساخت کشور اتریش هستند؛ دروغی که بلافاصله باعث رسوایی وی شد.


رفتارهای خاص این نماینده مجلس به حدی رسیده است که پلیدترین دشمنان نظام آرزو می‌کنند همه نمایندگان مانند او باشند. در همین رابطه چندی پیش مجری شبکه ضدانقلاب صدای آمریکا گفته بود ‌ای کاش همه نمایندگان همانند محمود صادقی
بودند. به نظر می‌رسد ادعاهای بدون اساس این نماینده پرحاشیه پایانی ندارد و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و دستگاه قضایی باید در این زمینه ورودی جدی و بدون اغماض داشته باشند تا افرادی با سوءاستفاده از جایگاه و مصونیت نمایندگی، درخصوص شخصیت‌ها و نهادهای نظام اظهارات خلاف و ناروا مطرح نکنند.


گفتنی است یکی از پرتکرارترین دروغ‌های حامیان دولت در پسابرجام این بوده است که برجام زیر نظر رهبری امضا و اجرا شد! این دروغ پرتکرار با ۲ هدف عمده صورت گرفت. اول شانه خالی کردن از مسئولیت خسارت محض برجام و دوم بستن دهان منتقدان.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 22
  • موسوی IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    اگر قبول داشتند خودشان اعلام می کردند و احتیاج به وکیل نداشتند. فقط هالوها فریب شما را می خورند. حنایتان دیگر رنگ ندارد بیچاره ها.
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
      دوباره کم آورده اند صادقی رو فرستادند روی سِن. خیلی بدبختید.
  • جلیل IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    از رییس قوه قضاییه انتظار میرود با محمود صادقی بعنوان مجرم و کذاب و منافق برخورد جدی و قانونی نمایند و مجازات درخور را اعمال نمایند .
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    چرا این جونور باید در کشور من نماینده مجلس باشد؟
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    یکی دقیقا بگه این مردک چه کار مفیدی توی مجلس انجام میده؟
  • حسین PL ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    8 70
    این کلا رد داده کلا این چه کاری در مجلی میکنه ؟
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    4 77
    اصلا این قضیه در حیطه اختیارات مجلس هستش.
  • سید IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    یکی از تهوع آورترین در جماعت اصلاح طلب!
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    9 191
    لعنت بر صادقی و جایی که این رو برای نمایندگی تایید کرد علی برکت الله
  • محمد IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    9 83
    دروغ .درروایات از ویژگیهای اهل نفاق ذکر شده است.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    خاک بر سر مردمی که به امثال محمود صادقی بعنوان نماینده رای میدهند.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    7 113
    از كي تا به حالا مرده به جاي زنده حرف ميزند.
  • مسلمان IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    الان رییسی برای برجام به التماس افتاده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس