کد خبر 863774
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
رضا سراج نمایه

تصویب FATF و کنواسیون‌های وابسته به آن، ریل گذاری برای تسلیم سازی کشور در جنگ اقتصادی است تا ایران، در شرایط اضطرار، وادار به توافق مجدد با اروپا و آمریکا شود.

به گزارش مشرق، «رضا سراج» در کانال خود در پیام رسان سروش در خصوص کارکرد FATF در جنگ اقتصادی نوشت:

«سیگال مندلکر» معاون وزارت خزانه داری آمریکا به طولانی شدن روند تصویب FATF و لوایح وابسته به آن در ذ اعتراض نمود.


معاهده FATF و کنوانسیون‌های وابسته به آن، چه اهمیت و کارکردی برای آمریکا دارد که مقامات این کشور، برای تصویب آن در ایران بی‌تابی می‌کنند؟! پاسخ روشن است؛ FATF کارکرد ویژه‌ای در جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران دارد. اجرایی شدن FATF و کنوانسیون‌های وابسته به آن، تمامی گلوگاه‌های پنهان و پیدای اقتصاد ایران را برای آمریکا قابل رویت می‌کند و دست ایران در مقابله و با دور زدن تحریم‌ها را می‌بندد. از طرف دیگر FATF تحریم‌های جدید ایالات متحده را هوشمند می‌سازد و اثربخش شدن آنها را نیز برای وزارت خزانه‌داری آمریکا قابل سنجش می‌نماید.

بنابراین تصویب FATF و کنواسیون‌های وابسته به آن، ریل گذاری برای تسلیم سازی کشور در جنگ اقتصادی است تا ایران، در شرایط اضطرار، وادار به توافق مجدد با اروپا و آمریکا شده و مجبور به پذیرش #برجام_معیوب گردد. با این شرایط، شبکه همکار داخلی غرب در ایران عملا به ستون پنجم دشمن در جنگ اقتصادی تبدیل می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    8 2
    اگه ایران شبه فدرالی اداره میشد گوساله های مقیم تهران نمیتونستن برا همه نسخه بپیچن . شاید ی قومی نخواد زیر بار فلان قانون بره
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    4 3
    FATF هیچ نفعی برای اقتصاد ایران ندارد. دنبال این قراردادهای ترکمن چای گونه نباشید N-P-T برجام 2030 کدامیک به نفع ما بوده است که این یکی به نفعمان باشد؟!!! مسئولان لطفا کمی هوشیارتر باشند
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    5 1
    مسئولان عزیز اینقدر زیر قراردادهایی که هیچی ازش نمیدونید نروید!!!!!
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    3 1
    امیدوارم مردم شریف ایران مانع این خیانت شوند متاسفانه از این دولت ترسو بخاری بلند نمیشه و همش در زمین دشمن و به ضرر مملکت گام برمیدارد.
  • احمد IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
    7 1
    ظاهرا دولت ومجلس دارند نشانه گذاری برای دشمن می کنند تا تیردشمن به غیر هدف اصابت نکند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس