کد خبر 863353
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
سالک

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، FATF توطئه‌ای برای نفوذ است، گفت: آمریکا حامی اصلی تروریزم است و نمی‌توان انتظار داشت که ایران و آمریکا تعریف یکسانی از تروریزم داشته باشند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، FATF توطئه‌ای برای نفوذ است، تصریح کرد: ما نباید زمینه برای اعمال فشار بیشتر آمریکا به متحدان ایران در منطقه فراهم کنیم چراکه دشمن می‌خواهد با هدف قرار دادن متحدان ایران و جریان مقاومت شرایط را به نفع خود تغییر دهد.

بیشتر بخوانید:

لایحه جنجالی FATF چگونه تعلیق شد؟

وی با بیان اینکه، FATF با اصول متعدد قانون اساسی مغایرت دارد، گفت: برخی تصور می‌کنند که مخالف ما با FATF به معنی مخالفت با مذاکره با اروپا یا کشورهای غربی است درحالی‌که بحث FATF، مذاکره نیست بلکه توطئه‌ای علیه ملت است و نمایندگان مجلس به‌عنوان مدافعین حقوق مردم نباید این بستر را برای اجرای FATF فراهم کنند.

سالک همچنین گفت: یکی از بحث‌های اساسی درباره FATF بحت تفاوت تعریف ما و برخی کشورهای غربی از تروریزم است؛ ما برای مقابله تروریزم همواره در صحنه میدانی حضور داشته‌ایم و این آمریکایی‌ها و البته عربستان به‌عنوان دست‌نشانده آنها آمریکا بوده که همواره حامی اصلی تروریزم در منطقه بوده است؛ لذا با این شرایط نمی‌توان انتظار داشت که آمریکا یا عربستان سعودی بخواهند اقدامی علیه تروریزم کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    2 358
    چه نفوذی؟ کل دولت دست نشانده اسرائیل هستش همین الان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس