به گزارش مشرق به نقل از ايکو پرس ، 30پروژه کيفي براي ارتقاي خدمات فروش ايران خودرو در سال جاري به اجرا درآمد.
علي اصغر سرائي نيا معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: از ابتداي امسال، 30 پروژه کيفي براي ارتقاء خدمات فروش در بيش از 800 نمايندگي مجاز ايران خودرو براي رضايت هرچه بيشتر مشتريان محصولات ايران خودرو به اجرادرامده است .
وي درخصوص چگونگي شکل گيري پروژه هاي مذکور يادآورشد: پس از اعلام نتايج ارزيابي شركت استاندارد و كيفيت در 6 ماهه دوم سال 89 ، شركت ايران خودرو نسبت به آسيب شناسي در فرآيندهاي فروش در سطح نمايندگي هاي مجاز خود در سراسر كشور اقدام نمود. اين طرح در چهار بخش شامل اطلاع رساني و پاسخگويي به مشتريان ، توجه به خواسته مشتريان ، هزينه و زمان صرف شده و شرايط تحويل خودرو اجرا شده و نتايج آن منجر به تدوين 40 پروژه كيفي شامل 30 پروژه كوتاه مدت و 15 پروژه بلند مدت گرديد.
وي يادآورشد در 6 ماه اول سال جاري 30 پروژه ياد شده در سراسر نمايندگي هاي فروش ايران خودرو اجراي و منجر به افزايش سطح كيفي خدمات فروش شد.
به گفته معاون بازاريابي وفروش ايران خودرو اين شرکت موفق شد در کنار ارتقاي کمي فروش ، به کيفيت خدمات فروش نيز بيش از هرچيز توجه كرده و شرايطي را مهيا نمايد تا مشتريان با کمترين زمان ودر بهترين شرايط خودرو خويش را بر اساس زمان قرار داد، خريداري و تحويل بگيرند.
گفتني است براساس ارزيابي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، رضايت مشتريان از خدمات فروش ايران خودرو در سال جاري بيش از ديگر شرکت هاي خودروسازي داخلي بوده و شركت ايران خودرو موفق به كسب رتبه 1 در خدمات فروش خودروسازان داخلي شده است.
علي اصغر سرائي نيا معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: از ابتداي امسال، 30 پروژه کيفي براي ارتقاء خدمات فروش در بيش از 800 نمايندگي مجاز ايران خودرو براي رضايت هرچه بيشتر مشتريان محصولات ايران خودرو به اجرادرامده است .
وي درخصوص چگونگي شکل گيري پروژه هاي مذکور يادآورشد: پس از اعلام نتايج ارزيابي شركت استاندارد و كيفيت در 6 ماهه دوم سال 89 ، شركت ايران خودرو نسبت به آسيب شناسي در فرآيندهاي فروش در سطح نمايندگي هاي مجاز خود در سراسر كشور اقدام نمود. اين طرح در چهار بخش شامل اطلاع رساني و پاسخگويي به مشتريان ، توجه به خواسته مشتريان ، هزينه و زمان صرف شده و شرايط تحويل خودرو اجرا شده و نتايج آن منجر به تدوين 40 پروژه كيفي شامل 30 پروژه كوتاه مدت و 15 پروژه بلند مدت گرديد.
وي يادآورشد در 6 ماه اول سال جاري 30 پروژه ياد شده در سراسر نمايندگي هاي فروش ايران خودرو اجراي و منجر به افزايش سطح كيفي خدمات فروش شد.
به گفته معاون بازاريابي وفروش ايران خودرو اين شرکت موفق شد در کنار ارتقاي کمي فروش ، به کيفيت خدمات فروش نيز بيش از هرچيز توجه كرده و شرايطي را مهيا نمايد تا مشتريان با کمترين زمان ودر بهترين شرايط خودرو خويش را بر اساس زمان قرار داد، خريداري و تحويل بگيرند.
گفتني است براساس ارزيابي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، رضايت مشتريان از خدمات فروش ايران خودرو در سال جاري بيش از ديگر شرکت هاي خودروسازي داخلي بوده و شركت ايران خودرو موفق به كسب رتبه 1 در خدمات فروش خودروسازان داخلي شده است.