کد خبر 863015
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
لیبرمن نمایه

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مطرح کردن آرزوی خود برای سکونت داده‌شدن در ایتالیا و سوئیس توسط حضرت موسی (ع)، ابراز امیدواری کرد حکومت ایران هرچه سریعتر دود شود!

به گزارش مشرق، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای ضد ایرانی مدعی شد توافق هسته‌ای ایران، تفاوتی با توافق مونیخ ندارد اما تل‌آویو نیز تمایلی به جنگ با ایران ندارد.

لیبرمن در گفت‌وگو با رسانه‌های روسی با ادعای اینکه کشورهای غربی ضعیف و خسته نتوانستند در برابر «اسلام رادیکال» نتوانستند مقاومت کنند، گفت: «همانطور که آن زمان با هیتلر مواجه شدند، اکنون نیز با یک ایران (مسلح به سلاح) هسته‌ای روبه‌رو خواهند شد».

امیدوارم رژیم ایران دود شود!

به نوشته روزنامه «کومرسانت» وی با بیان اینکه تل‌آویو نمی‌خواهد به ایران حمله کند، افزود: «تمام جنگ‌هایی که اسرائیل انجام داده، بر او تحمیل شده بود. اما ایران هولوکاست را انکار می‌کند و موشک‌های بالستیکی را رونمایی می‌کند که روی آن با عبری نوشته اسرائیل باید از روی زمین محو شود».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از روسیه خواست تا به این مواضع، واکنش مناسبی نشان دهد، ژست انسان‌دوستانه‌ای به خود گرفته و مدعی شد: «ما مردم ایران را دشمنان خود نمی‌دانیم. مشکل ما به رژیم آنهاست. امیدوارم این رژیم هرچه سریعتر دود و ناپدید شود تا بتوانیم مجددا با ایرانی‌ها به روابط عادی بازگردیم».

لیبرمن با گریز به بحران سوریه، مدعی شد «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور یک «جنایتکار جنگی» است اما تل‌آویو قصد ندارد در امور داخلی آنها مداخله کند.

کاش موسی (ع) یهودیان را به اروپا می‌برد!

وی در پاسخ به این سوال که آیا تل‌آویو جایگزینی برای اسد در سوریه در نظر دارد، مجددا حضرت موسی (ع) را به ارتکاب اشتباه متهم کرده و افزود: «ما همسایگان خود را انتخاب نمی‌کنیم. در حقیقت ما شانس بدی داشتیم که چنین همسایگانی داریم. به گمانم موسی با آوردن ما به خاورمیانه به جای ایتالیا یا سوئیس، اشتباه استراتژیکی مرتکب شد!»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد وضعیت بد و نابسامان زندگی مردم غزه بدان دلیل است که سران فلسطینی و حماس، به جای تمرکز روی بهبود اوضاع این منطقه، با موشک، بمب و حفر تونل به اسرائیلی‌ها حمله می‌کنند.

لیبرمن در تلاش برای توجیه بمباران غزه و کشتار فلسطینیان، گفت: «اگر هر یک از همسایگان روسیه با موشک به آنها حمله می‌کردند یا قصد شکستن مرزهای آنها را داشتند، روسیه چه اقدامی انجام می‌داد؟ وقتی آنها حکومت اسرائیل را نقض می‌کنند، ما نیز چاره‌ای جز اقدام نداریم».

جامعه عرب مشکل منطقه است، نه اسرائیل!

وی با ادعای اینکه «بهار عربی» نشان داد مناقشات فلسطین-اسرائیل هیچ ربطی به مشکلات غرب‌آسیا ندارد، اظهار داشت: «چه اتفاقی در حال رخ دادن در لیبی، عراق، یمن و سودان است؟ صدها هزار نفر کشته می‌شوند. (تلفات) درگیری اسرائیل و فلسطین حتی ۱ درصد خونریزی‌ها در خاورمیانه نیست. مشکل اسرائیل نیست، مشکل جامعه عرب است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تلاش برای منحرف کردن اذهان از اشغال سرزمین فلسطین و کشتار هر روزه‌ی مردم آن، مدعی شد: «دو کشور اسلامی بدون رابطه اسرائیل، را که با هم درگیر نباشند به من نشان دهید. عربستان با ایران، قطر با امارات و سودان جنوبی با سودان درگیر است، سوریه و لیبی هم درگیری‌های داخلی دارند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 7
  • مهماندار هواپیما IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    6 11
    لیبر من هم کتاب دینی خودشان را خوانده و فهمیده که نابودی اسراییل بدست فرزندان کوروش انجام می گردد
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
      2 14
      برتریت همچنان همان بربریت است، از هر گروهی ، چپ و راست، ایرانی و غیر ایرانی ... .
  • US ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    5 8
    معلوم خواهد شد که دود خواهد شد اینده قضاوت خواهد کرد
  • عباس منش IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    11 6
    برای رویارویی و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی لحظه شماری می کنم. مرگ بر اسرائیل
  • عباس منش IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    8 6
    برای رویارویی و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی لحظه شماری می کنم. مرگ بر اسرائیل
  • ابهام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    12 11
    ما نیز آرزو میکنیم شماها به دست توانای امام زمان (عج)دود بشید و ناپدید بشیداز روی زمین تا جهان آرامش پیداکند
  • IR ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    10 10
    خدابه موسی فرمان میداد کافر ! پاسپورتهای اروپایی وآمریکایی خودرا ازچمدانهایتان درآورید . اسلام شناسی شما خنده داراست کفار !؟
  • ایرانی غیور IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    12 8
    به گور پدر خندیده مرتیکه جنایتکار
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    7 5
    مشخصه جنس صنعتی و سنتی و لیزری رو باهم زده فعلاً چیزی که دود شد و رهبران جنایتکار صهیونیستی به گور میبرن آرزوی تسلط از نیل تا فرات بود
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    7 4
    آرزوی شما در مورد خودتان إن شاء الله محقق خواهد شد
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    8 4
    لیبرخر اب رو بریز اونجایی که میسوزه . احمقی که از این ارزوها داری بقول رهبر این خوابهای اشفته شما تعبیر نمیشه مردک روانی
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    10 6
    بررررررررررو بیشرف آشغال این آرزوت حتی در خواب هم تعبیر نمیشه ولی واقعیت و حقیقت اینه که شما به زودی زود از صحنه روزگار محو میشید انشاالله.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    4 8
    بله ایکاش حضرت موسی شما رو میبرد الاسکا تا یخ بزنید و تمام دنیا از دست شما در امان باشند
  • سید IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    10 7
    با عرض تعزیت به حامی صهیونیستها در ایران (زیباکلام)، ناامیدی از تک تک کلمات و جملات این زنازاده می بارد!
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    9 6
    این اینگلیس بود که شماهارو از ایتالیا و سوئیس هل داد تو فلسطین. خودشونو از شر شما خلاص کردن انداختن گیر مردم بدبخت خاورمیانه بزنیم تو سر هم
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    7 9
    مردک قاتل کودک کش این تو و اون صهیونیست های دیگه هستین که دود و نابود میشین. منتظر باش پست فطرت.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    1 5
    موسی اگر میتونست شما رو مصر در افریقا نگه میداشت، نشد دیگه!
  • شیره ای BE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    11 1
    شلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس