کد خبر 862741
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
نیکی هیلی

انتشار عکس دختر «نیکی هیلی» نماینده واشنگتن در سازمان ملل در صفحه توئیتر او، همزمان با حمایت‌های بین‌المللی از فلسطینیان در روز قدس، برای این مقام ارشد آمریکایی دردسرساز شد.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار عکس دختر «نیکی هیلی» نماینده واشنگتن در سازمان ملل در صفحه توئیتر او، این مقام آمریکایی به دلیل بی‌توجهی به شهادت دختر ۲۱ ساله فلسطینی آماج انتقادات حامیان فلسطین در مناطق مختلف جهان  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وحشت نیکی هیلی از اعتراض حامیان فلسطین

خانم هیلی در توئیتی از ۲۰ ساله شدن دخترش «رینا» خبر داد و نوشت: « کوچولوی ما امروز ۲۰ ساله شد. او بزرگ شده و به شخصی باهوش، مهربان و زیبا تبدیل شده است».

انتشار این توئیت بلافاصله واکنش‌های فعالان توئیتر را به دنبال داشت و بسیاری، از نماینده آمریکا به دلیل بی‌توجهی به قساوت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان به ویژه شهادت دختران ۲۱ ساله ساکن نوار غزه انتقاد کردند.

جمعه یازدهم خرداد بود که نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های این رژیم، پرستار ۲۱ ساله فلسطینی را به شهادت رساندند. «رزان النجار»، در حین امدادرسانی به فلسطینیان به شهادت رسید.

بسیاری از کاربران از مناطق مختلف جهان، از فلسطین گرفته تا آمریکا، فرانسه و انگلیس، به دلیل حمایت‌های کورکورانه نماینده آمریکا در سازمان ملل از رژیم صهیونیستی و بی‌توجهی او به شهادت فلسطینیان تاکید کردند که دست او به خون دخترانی از قبیل «رزان النجار»آغشته است.

یک کاربر در واکنش به نماینده آمریکا در سازمان ملل، از سه هشتگ «فلسطین را آزاد کنید، جنایات اسرائیل و جنبش تحریم، بایکوت و عدم سرمایه گذاری(در اسرائیل)» استفاده کرد و نوشت: «به دخترت تولدش را تبریک می‌گویم و مطمئنم که از اینکه او یک دختر جوان و زیبا تبدیل شده، به خودت افتخار می‌کنی اما به دلیل حمایت‌های کورکورانه‌ات از اسرائیل، صدها مادر فلسطینی نمی‌توانند شاهد بزرگ شدن دخترانشان باشند».

کاربر فلسطینی به نام «صحا اسماعیل» خطاب به هیلی نوشت: «می‌خواستم به تو یادآوری کنم که رزان النجار هم تقریبا همسن دختر تو بود. او یک دختر زیبای ۲۱ ساله فلسطینی است که در حمله تک تیرانداز اسرائیلی کشته شد و تو در شورای امنیت سازمان ملل قطعنامه در حمایت از غیرنظامیان فلسطینی را وتو کردی. آیا فکر می‌کنی زندگی دختر تو ارزشش از زندگی رزان بیشتر است؟»

«پاتریک بونویل» کاربر ساکن نیویورک هم خطاب به نماینده کشورش در سازمان ملل نوشت: «رزان هم بزرگ شد و به فرد باهوش و مهربانی تبدیل شده بود. او برای کمک کردن به قربانیان در خودش تردیدی نکرده بود. ۲۱ سالش بود. او می‌توانست بهترین دوست رینا (دختر نیکی هیلی) باشد. تو می‌توانستی او را نجان بدهی اما این کار را نکردی».

یک فرانسوی ساکن پاریس در واکنش به توئیت نیکی هیلی، دو عکس از یک خبرنگار فلسطینی که در حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید را منتشر کرد و نوشت: «این خبرنگار هرگز شاهد ۲۰ ساله شدن دخترش نخواهد بود چرا که اسرائیل او را کشت».

«جنا اولبرمان» ساکن انگلیس که مادر دو فرزند است، به شدت به نماینده آمریکا در سازمان ملل تاخت.

او در توئیتر نوشت: «نظرت درباره "کوچولوهای دیگران" که از والدینشان جدا شدند، چیست؟ آنهایی که توسط سربازان اسرائیلی کشته شدند چطور؟ آیا آنها سزاوار آغوش خانواده‌هایشان نبودند؟»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهماندار هواپیما IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    قیافه کریه مادر دختر حامی جنایتکاران را ادمکشان زیبا می بینند
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    99 14
    مرگ بر امریکا
  • ایرانی گدا صفت نیست IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    83 16
    هم زشت چهره و زشت خو کلهم اجمعین میمونی بیش نیستی لجن
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    7 69
    زندگی اونها بیشتر ارزش داره و این حقیقته
    • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      94 5
      غلط خوردی که این حقیقتیه
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      79 3
      بد بخت غرب زده.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    101 8
    رزان النجار هم زیباست و هم زنده تر از بچه میمون توست هیلی حیوان .خاک بر سر خودت و بچه میمونت
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    61 5
    پناه بر خدا از شر انسان نماها.
  • مازیار IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    47 8
    زنیکه میمون آدمکش خودبرتربین بهتره یه نگاه به عکس این دخترشجاع مسلمان و21ساله بندازی تابفهمی ملاک زیبایی رو احمق هایی مثل تو تعیین نمیکنند.زیبایی همان انسان دوستی،شجاعت وشهادت برای ارزش های پاک است نه دختر زشت وکریه المنظر وجنایتکار زاده ی تو....
  • مازیار IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    50 5
    زنیکه میمون آدمکش خودبرتربین بهتره یه نگاه به عکس این دخترشجاع مسلمان و21ساله بندازی تابفهمی ملاک زیبایی رو احمق هایی مثل تو تعیین نمیکنند.زیبایی همان انسان دوستی،شجاعت وشهادت برای ارزش های پاک است نه دختر زشت وکریه المنظر وجنایتکار زاده ی تو....
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    58 5
    انشاالله که بزودی دست راست شهدای جوان غزه سوریه عراق بر سر جوان بیست ساله ات باشد و در عزای او بتشینی و داغ مرگ جوان را تجربه کنی و ببینی که یک نادر جوان از دست داده چه می کشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس