کونته

سرمربی تیم فوتبال چلسی حاضر نشد به جای هم‌تیمی سابقش در سانتیاگو برنابئو ایفای نقش کند.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، رئال مادرید با آنتونیو کونته برای ارائه پیشنهاد هدایت این تیم در فصل آینده تماس گرفته است، اما این مرد ایتالیایی به کهکشانی‌ها گفته است که می‌خواهد به قراردادی که با چلسی دارد، احترام بگذارد و در لندن بماند.

اخیراً شایعاتی توسط نشریه مارکا مطرح شده بود مبنی بر اینکه رئال مادرید پس از دریافت پاسخ منفی از ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس به کونته روی آورده است و اکنون ظاهراً دومین مربی ایتالیایی هم به دلایلی به پیشنهاد هدایت قهرمان اروپا نه گفته است.

در صورتی که کونته به رئالی‌ها پاسخ مثبت می‌داد، آنها برای جذب او از چلسی باید به این باشگاه بابت یک سال که از قراردادشان با سرمربی سابق یوونتوس باقی مانده است، 10 میلیون یورو غرامت می‌دادند.

کونته اما جز احترام گذاشتن به قراردادش با چلسی، دلایل دیگری برای رد پیشنهاد رئال مادرید هم داشته است که یکی از آنها نارضایتی از رویکرد باشگاه چلسی برای مذاکره با سرمربیان دیگر بدون مشخص کردن آینده این مرد ایتالیایی است.

دلیل دیگر کونته هم نگرانی او از اخلاق کاری در رئال مادرید است که روی ستاره‌هایش تمرکز دارد و او چنین سیستمی را مناسب شیوه کاری خود نمی‌داند.

با خط خوردن نام کونته از فهرست گزینه‌های رئال مادرید، اکنون از مائوریسیو ساری، سرمربی سابق ناپولی و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام به عنوان کاندیداهای هدایت کهکشانی‌ها نام برده می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    1 2
    برانکو و علی منصوریان رو پیشنهاد کنید به رئال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس