کد خبر 862354
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
رئیس پلیس راهور ناجا

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، محدودیت‌های مقطعی و تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت را در معابر منتهی به برگزاری مراسم شب بیست و سوم اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، محدودیت‌های مقطعی و تمهیدات ترافیکی در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. 

ببینید:

عکس/ آماده‌باش مأموران راهور در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام این مطلب که عوامل پلیس راهور تهران بزرگ برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان تهرانی در مقاطع و معابر حضور فعال دارند، تصریح کرد: در خیابان خیام، مسجد ارک، طول خیابان ری، حسینیه همدانی‌ها، خیابان ولی‌عصر(عج)، محدوده مهدیه تهران، خیابان کارگر شمالی، محدوده مسجد حضرت امیر(ع)، محدوده خیابان ولی‌عصر و میدان تجریش، امامزاده صالح، حرم عبدالعظیم  حسنی و میدان حرم، خیابان آزادی، دانشگاه شریف عوامل پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی و محدودیت‌های مقطعی اجرا خواهند کرد. 

وی گفت: این تمهیدات و محدودیت‌ها برای آن است که عزاداران بتوانند به سهولت همانند شب‌های نوزده و بیست و یکم در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک حضور یابند. 

این مقام ارشد پلیس تهران بزرگ از عزاداران درخواست کرد از توقف دوبله، توقف در حریم تقاطع‌ها و توقف‌ها که باعث کندی در حرکت می‌شود خودداری کنند. 

وی با تأکید دوباره بر این مطلب که مأموران پلیس راهور برای تسهیل در امور و مرور و به حداقل رساندن مشکلات ترافیکی،‌ در معابر حضور دارند، از رانندگان درخواست کرد که با توجه به تردد عابران با پوشش‌های تیره‌رنگ و دید محدود حین تردد در شب، با سرعت مطمئنه و توجه کافی به جلو رانندگی کنند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس