کد خبر 862171
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
پرسپولیس و الوصل کمال کامیابی نیا

از اعتصاب یک نفره و مصدومیت در استخر تا خارج شدن از گروه تلگرامی بازیکنان پرسپولیس و حضور در چالش بی‌وفایی. کمال در دو فصل اخیر انقدر حاشیه داشت که اعتماد کی‌روش را هم از دست داد.

به گزارش مشرق، در دو فصل اخیر کمال کامیابی‌نیا جزو پرحاشیه‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود. کمال فصل را به دلیل مصدومیت کتف با نیمکت‌نشینی شروع کرد. برانکو منتظر بهبود کمال بود تا کمربند میانی تیمش را محکم‌تر کند. ولی یک تصمیم بدموقع از کامیابی‌نیا منجر به این شد که کی‌روش هم روی نام او خط قرمز بکشد. در این مدت کامیابی‌نیا یک قهر اینستاگرامی هم داشت. اخراج بد موقع‌اش مقابل الاهلی می‌توانست برای‌اش دردسرساز شود. همانطور که بی‌احتیاطی‌اش در شوخی در استخر برایش بحران آفرید.

نگاهی داریم به همه حاشیه‌های کمال کامیابی‌نیا در دو فصل اخیر. 

قهر در اینستاگرام

سال قبل کمال پس از عدم توافق مالی با مدیران باشگاه، تمام عکس‌هایش با پیراهن پرسپولیس را از صفحه شخصی اینستاگرام پاک کرد. اتفاقی که فشارها به مدیران باشگاه را بیشتر کرد تا برای حفظ کمال، سر کیسه را شل‌تر کنند.

آخرین تمدیدی‌

در حالی که بیشتر بازیکنان پرسپولیس با اتمام فصل قبل، قرارداد جدیدشان را بسته بودند ولی کمال این تیم را تا شروع تابستان معطل کرد. کامیابی‌نیا جزو آخرین نفراتی بود راضی به تمدید قرارداد با پرسپولیس شد.

اعتصابِ یک نفره!

کمال کامیابی‌نیا قبل از اینکه چهار هفته از لیگ بگذرد، دست به اعتصابی یک نفره زد. کمال با لباس شخصی در تمرین پرسپولیس حاضر شد و تمرین نکرد. در آن زمان مطرح شده بود که اختلاف کمال با پرسپولیس بر سر مسائل مالی است. برانکو هم مصاحبه کرد و گفت: «کمال از وضعیت خودش ناراضی است و به او ۲۴ ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و قرار است امروز با او صحبت کنیم.». بعد از آن هم برانکو، کامیابی‌نیا را تا چند هفته بین سکوها و نیمکت تیم جابجا می‌کرد و کمال جایی در ترکیب فیکس نداشت.

تیم ملی از دست رفت

نیمکت‌نشینی کمال در پرسپولیس، پیراهن تیم ملی را هم از او گرفت. دوران مصدومیت و حواشی‌ کمال در پرسپولیس موازی شد با دوران بهبود روزبه چشمی. باتوجه به قطعی شدن صعود زودهنگام ایران به جام‌جهانی، کی‌روش هم دست به جوانگرایی زد و نورافکن و روزبه چشمی را به عنوان هافبک دفاعی به تیم ملی دعوت می‌کرد. اتفاقی که منجر به از دست دادن پیراهن تیم ملی برای کمال کامیابی‌نیا شد. کمال جایی در لیست نهایی تیم ملی هم ندارد. 

قهر در تلگرام

بنا بر ادعای سایت نامه‌نیوز، کمال کامیابی‌نیا در تاریخ سی‌تیر نود و پنج گروه تلگرامی بازیکنان پرسپولیس را ترک کرد. در ادامه این گزارش آمده که کامیابی‌نیا از یک طرف خواستار دریافت بخشی از مبلغ قراردادش شده بود و از طرف دیگر نسبت به رقمی که برایش در نظر گرفته بودند رضایت نداشت و گویا مبلغی بیش از رقم اعلام شده با او توافق شده بود. هافبک دفاعی ملی پوش قرمزها در این خصوص با مدیران باشگاه نیز تماس گرفته بود که گویا پاسخی نگرفت و این بی‌محلی حسابی او را عصبانی کرده تا جایی که تصمیم گرفته حضور در تمرینات را تحریم کند.

شانس و اخراج

کمال در شب تاریخ‌سازی پرسپولیس مقابل الاهلی فقط یازده دقیقه در ترکیب بود. کامیابی‌نیا در شرایطی که پرسپولیس با یک گل از حریف جلو بود، با خطایی در وسط زمین، می‌توانست آرزوهای تیم را نابود کند. کمال در دقیقه یازدهم با یک بی‌احتیاطی داور را مجاب کرد که او را از زمین اخراج کند. پرسپولیس پس از اخراج کمال، گل تساوی را هم دریافت کرد و فاصله‌ای تا شکست نداشت. ولی کمال خوش‌شانس بود که پرسپولیس بازی را برد و به جمع چهار تیم برتر آسیا رسید تا بهای سنگینی بابت این اخراج و بی‌احتیاطی نپردازد.

مصدومیت عجیب

شوخی‌های کمال کامیابی‌نیا با دوستانش در استخر اتفاق تلخی را رقم زد. کمال از ناحیه کتف آسیب دید و مدت زیادی از تمرینات پرسپولیس و تیم ملی دور ماند. اتفاقی که حاشیه‌های زیادی را هم برای این بازیکن به همراه داشت و در نهایت سرپرست تیم را وادار به انجام مصاحبه کرد تا اعلام کند که کامیابی‌نیا از سوی برانکو اخراج نشده است!

چالش بی‌وفایی

در برنامه شب عید، کامیابی‌نیا قول داد بابت محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل‌وانتقالات، بازیکنان تاثیرگذار تیم در لیگ هجدهم هم پیراهن پرسپولیس را بپوشند. ولی کمال از اولین نفراتی است که غیبت‌اش زده و شنیده شده در ترکیه سراغ تیم جدیدش می‌گردد. پرسپولیس هم به این بازیکن فرصت داده که تا ۲۴ ساعت آینده تصمیم‌اش را بگیرد.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    7 0
    هی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس