چهره‌های مشهور صنعت سینمای آمریکا برای بهبود وجهه رژیم صهیونیستی در جهان، به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند. بازیگران سریال‌های 24، قهرمانان، آلیاس، علف‌های هرز، در این سفر حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار دیپلماسی عمومی مشرق، به منظور بهبود چهره منفور رژیم صهیونیستی در جهان، هیئتی از ستارگان هالیوود در طی یک بازدید یک هفته‌ای به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و از مناطق مختلف آنجا بازدید نمودند. این بازدید تحت برنامه «صداهای آمریکا در اسرائیل» و با هماهنگی رژیم صهیونیستی و کمک وزیر امور مهاجرین و دیپلماسی عمومی این رژیم صورت گرفت.

اشخاصی مانند مري لين راجسكوب و كيفر ساترلند بازيگران سريال تلویزیوني «24»؛ گرگ گرانبرگ بازيگر سریال‌هایی مانند «قهرمانان»، «نام مستعار»، «فيليسيتي»، و «اثر جیک» و بیست و شش فیلم ديگر از جمله پیشتازان فضا، مأموریت غیر ممکن، قدرت‌های آستین و شوک آینده؛ شان سيپوس بازيگر فیلم‌هایی از قبيل «جايگاه ملروز»، «بررسی جنایت سي‌اس‌‌آي» و سریال‌های تلویزیوني‌ای مانند «اي آر» و روستاي كوچك؛ جاستین چتوين بازيگر سریال‌هایی چون «بي‌شرم»، «علف‌های هرز»، «گمشده» و «گرفته شده»؛ و آستین نیکولز بازیگر سريال تلویزیوني «تپه درختي»، در این تور شرکت کردند.


اين گروه در اين تور گسترده از بسیاری از مناطق سرزمین‌های اشغالی بازديد كردند، اماکنی چون سواحل و رستوران‌های تل‌آویو، شهر قدیمی بیت‌المقدس، بلندی‌های جولان، ماسادا و دریای مرده، و همچنین شهر صفاد. آنها با روزنامه‌نگاران رژیم صهیونیستی، کارشناسان امنیتی، نوآوران فناوری‌های جديد و رهبران سیاسی این رژیم جلسات توجیهی برگزار کرده و با دانشجويان فیلم در کالج ساپیر در سدروت ملاقات كردند.


در طول امسال تاكنون، بازديدكنندگان سرزمین‌های اشغالی عبارت بوده‌اند از جوئل دیوید مور ستاره فيلم آواتار، لری لاقلين و گرگ گرمن ستاره برنامه‌های تلویزیوني‌ای چون خانه كامل و الي ميبل. كاركنان بخش‌های مختلف خبری آمریکا از قبيل لیزا ادلشتين، عمر اپس، جسی اسپنسر و امبر تامبلين از برنامه پرمخاطب «خانه» شبكه فاكس به همراه خالق اين برنامه دیوید شور، نیز از اسرائیل بازدید نموده‌اند. کوین مك كيد و سارا درو از ستارگان «گریز آناتومی»؛ تراویس ملن و گرگوری اسمیت از برنامه «روكي بلو»؛ و لوکاس نف و شانون وودوارد از برنامه «ارتقاء اميد» نیز در ماه ژوئن به اسرائیل سفر کردند. در ماه سپتامبر، كلان لاتز بازیگر فیلم «شفق» و میگل فرر ستاره بیش از 85 فیلم و نمايش تلویزیوني، كه اخیراً نيز در «زنان خانه‌دار عاجز» ظاهر شده است، تحت برنامه حمایتي «صداهای آمریکا در اسرائیل» به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند.

اولين برنامه‌های «صداهای آمریکا در اسرائیل»، بیش از یک دهه پیش با استفاده از چهره‌های سنتي و رسانه‌های جدید، قهرمانان ورزشي، نظريه‌پردازان کلیدی، برخی ​​رهبران مسلمان، دیپلمات‌ها، و دیگر شخصیت‌های با نفوذ آغاز گرديد تا بدین طریق چهره خوبی از رژیم صهیونیستی ارائه شده و از تنفر روبه‌رشد نسبت به این رژیم در جهان کاسته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • haya ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    اسم اصلی تور اینه صداهای اسراییل در امریکا الهی صداشون خفه شه
  • بنده خدا ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    والا توي اين عكس ها اثري از كيفر ساترلند نيست. چرا شلوغش مي كنيد.
  • سامان ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    برادران مشرقی این عکس ها متعلق به چهار تا بازیگر رده چهارم پنجم هالییوده! این قدر ارزش نداره که بخواهید به این صورت خبرش رو منتشر کنین ! خب که چی ؟ جالا چهار تا بازیگر رده چندم هالیوود رفتن اسرائیل! این که دیگه این قدر ذوق زده شدن نداره!
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    خوب كه چي؟
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    بابا مثل اینکه خیلی پرتی ها مثل اینکه متوجه سرسپردگی اینها به این رژیم نیستی و اصلا متوجه نیستی که هدف از این کارهای تبلیغاتی چیه خوبه تو متن توضیحات لازم آورده شده وگرنه چی میخواستی بگی
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    بابا جک باور که نیست و تونی آلمیدا هم که نیست.پرزیدنت پالمر هم که نیست!!!!!!! فایده نداره که!!!!!!!!!
  • باكي ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    1 0
    روزي نزديك است روزي كه له شود سرشان زير پاي ما/الهم عجل لوليك الفرج...
  • ایمان زنگنه ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    مشرق دمت گرم این نشون میده که دشمن ما کیه و سلاحش چیه و جنگ نرم و جنگ رسانه ای توهم نیست/لعنت به دشمن سیدعلی
  • محمد ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    شکیرا، گوآردیولا و ژرار پیکه رو هم مد نظر داشته باشید. اینها به سرزمین های اشغالی سفر کردند و بهره برداری تبلیغاتی زیادی از اون کردند
  • سعید ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    متنفرم از صهیونیستای کثیف و امثال این دلقکاشون متنفر متنفر متنفر
  • محمد ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    بدبختای گشنه تو کشور خودشون از این آتاشغالا نداشتن بخورن آوردنشون تو سرزمین دزدا خودشون برای بار هزارم بفروشن اه که چقدر آلودن
  • علی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    این چندتا بازیگر دسته چهارم یا پنجمی که میگی پربیننده ترین سریالهای دنیا رو بازی کردن.
  • مهدی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    نوشابه دستش منو یاد کوکاکولاهای ایران انداخت... افسوس...
  • پارسا ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    خاک تو سر بی مخشون کنن ...رفتن توی سرزمین ادم کش ها .. مرگ بر اسرائیل..مرگ بر اسرائیل
  • مجتبی ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 0
    جک بایر که توشون نیست!بین این عکسها فقط کلوی مربوط به 24 است.
  • سرباز سید خراسانی ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    0 0
    کوکا کولا از خدمات دوره هاشمی به ملت ایران بود ساختمان کارخانه کوکا کولا تو مشهد رو که از بالا نگاه کنید میشه ستاره 6 پر اسراییل رو توش ببینی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس