کد خبر 861898
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
ماه عسل

"یاسمن اشکی" قبلاً خودش را بنیان‌گذار «کمپین ۴ دقیقه برای صلح» معرفی کرده و گفته که در زمان جنگ تحمیلی در تهران، قربانی بمباران شیمیایی هوایی عراق بوده است.

به گزارش مشرق، در پی حضور خانمی به نام "یاسمن اشکی" در برنامه ماه عسل و طرح ادعاهایی بی‌پایه درباره شیوع سرطان در ایران و در خواست کمک از مردم برای تولید واکسن HPV،‌ پروفسور کرمی بنیانگذار و موسس انجمن "بیوتکنولوژی" ایمنی زیستی و انجمن پدافند غیرعامل توضیحاتی را در این باره ارائه کرده که در ادامه آمده است:

بیشتر بخوانید:

«ماه عسل» چگونه با ادعاهای «اشکی» از مردم کلاهبرداری کرد+ فیلم و عکس

"واقعا تاسف برانگیز است که در کنار مجری یک کارشناس قرار نمی‌گیرد، این طور می‌شود که مهمان برنامه هر چیزی را که  می‌خواهد می‌گوید و مجری جز تایید کردن کاری نمی‌تواند انجام دهد چون اطلاعاتی در مورد این موضوع ندارد.

ایشان در مورد یک بیماری ژنتیکی نادر صحبت کرد که سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال کرده، باعث تب‌های طولانی‌مدت و عجیب شده و ویژگی‌هایی شبیه به ایدز داشته است اما هرگز اسم بیماری را نگفت! چطور ممکن است شما از بیماری ژنتیکی مادرزادی صحبت کنید که اسمش را نبرید؟!

اگرچه در بررسی‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم ایشان قبلا در مصاحبه‌ای خودش را بنیان‌گذار «کمپین 4 دقیقه برای صلح» معرفی کرده و گفته که در زمان جنگ تحمیلی در تهران، قربانی بمباران شیمیایی هوایی عراق بوده است (البته تهران هرگز بمباران شیمیایی نشد!) طبق تحقیقات ما، اساسا داستان ایشان دروغ بود و ایشان اصلا بیماری ژنتیکی ندارد.

تمام طرح‌های علمی دنیا قطعاً باید در یک سایت معتبر بین‌المللی ثبت شود، ما هر چه گشتیم چنین طرحی(طرح مورد ادعای خانم اشکی) پیدا نکردیم‌.

امکان ندارد طرحی برای چندین بیمار در حال مرگ انجام شده باشد اما نام و نشانی از آن نباشد، حتی نام پزشک هم مشخص نباشد؛ طبق تحقیقات ما اساساً داستان ایشان(یاسمن اشکی) دروغ بود و ایشان اصلاً بیماری ژنتیکی ندارد.

ارتباط خانوم اشکی با آمریکایی‌ها چیست‌؟ ایشان حرفهای قشنگی زدند و هدف‌های زیبایی را بیان کرد اما بنده که 40 سال کار تحقیقاتی در نقاط مختلف دنیا کرده‌ام، کاملاً از حرف‌هایشان نگران می‌شوم‌.

 طرح این خانوم به شدت مورد حمایت نشریه‌های آمریکایی است؛ مسئولان ما، اساتید برجسته داخلی را به حساب نمی‌آورند اما اینها به راحتی با معاون وزیر وشخص وزیر بهداشت جلسه  خصوصی برگزار می‌کنند و از طرف آنها حمایت می‌شوند.

ما مستنداتی از فعالیت‌های این تیم در آمریکا داریم که  متأسفانه اصلاً با فرهنگ دینی و ملی ما همخوانی ندارد؛ هیچ جای دنیا چنین کاری صورت نمی‌گیرد که یک شخصیت (آن هم) حقیقی در تلویزیون از مردم کمک مالی برای تهیه واکسن بخواهد!

به عنوان کسی که در حوزه پدافند زیستی و تهدیدات بیوتکنولوژی در کشور کار می‌کنم، معتقدم نقشه‌ای پشت این  ماجرا است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ف. گ IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    73 4
    ما میدونیم که دست اندرکاران برنامه ماه عسل واسه این برنامه زحمت میکشن اما ای کاش توی انتخاب مهمونا بیشتر دقت کنن که یه همچین آدمایی رو به برنامه راه ندن. البته امیدواریم مسولای کشورمون جلوی این خانم و رفقاشو بگیرن تا جون کسی به خطر نیفته.
  • P IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    65 2
    روزهای اول گفتم دکورماه عسل شبیه پارلمان آمریکاست ..تاالان چندتا مهمان آوردن که فقط سفرآمریکاراداشتن و تجربیاتشون راازآمریکاگفتن ..
    • IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      9 3
      احسنت به این آگاهی و درک
    • IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      8 1
      خوشحالم که هستند افراد تیزهوش و متفکر احسنت امید میدهید
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    41 2
    معتقدم نقشه‌ای پشت این ماجرا است!!! ممکن است جاسوس بخش سلامت باشند از امریکا آمده اند!
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    45 1
    چرا کسی با اینا برخورد نمیکنه؟!
    • قریشی IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      10 0
      اون کس که می فرمائید وزارت اطلاعات است .
  • محمد IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    12 0
    عوامل ماه عسل باید توبیخ بشن
  • GB ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 0
    در کشورها و ملتهای متمدن وقتی کسی دروغ میگوید و دروغش اثبات میشود یا استعفا می دهد یا اخراج می شود
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    8 0
    از وزارت اطلاعات تقاضای ورود و پیگیری واطلاع رسانی نتیجه به مردم رو داریم.
  • شهاب شفیعی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    3 7
    بمیری مشرق . کلا توهم دارید همتون . تو اون یکی مقالتم نوشتی hpv مال معتاد و ... اگر سواد ندارید متوهم نباشید نظرات من ک بلاکه ولی نوشتم خودتون بخونید
  • حمید IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 0
    تعطیل کنید این برنامه مزخرف را حالم از این برنامه بهم میخوره
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    11 1
    به عنوان یک زن یاسمن اشکی خیلی بی حیا بود که راحت مسائل جنسی رو بیان میکرد این بیشتر یک توطئه برای دختران باحیا ماست.واقعا کثیفه اشکی جقدر پول گرفته که حیاش رو فروخت
  • IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    6 1
    ماه عسل شده شهرت برای جاسوسان آمریکایی و اعتماد جلب کردن برای آنها
  • مونا IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    2 8
    سلام به همه دوستان من الان تو چند تا سایت نگاه کردم و سرچ کردم همه بلا استثنا تایید اون واکسن رو از fda امریکا داشتن و درمورد خطراتش ویا عوارضش؟چیزی نگفتن خانوم ها دکتر ملکی.دکتر نعمت االهی و دکتر خلیلی هرسه تایید کرده لودن و توصیه برای زدین این واکسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس