کد خبر 861543
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
ماجرای شهادت پرستار ۲۱ ساله فلسطینی

مادر شهید رزان ال نجار دختر پرستاری که به دست سربازان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید, جملات تأمل برانگیزی را خطاب به مدعیان حقوق بشر مطرح می‌کند.

به گزارش مشرق، اول ژوئن2018 یکی دیگر از روزهای تلخ مردم فلسطین رقم خورد. در حالی‌که مردم فلسطین روز جمعه در چند نقطه مختلف مناطق اشغالی جمع شده بودند تا از حقوق خود دفاع کنند, یکی از فلسطینیان توسط سربازان رژیم صهیونیستی مجروح می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مصاحبه نیویورک‌تایمز با امدادگر شهید فلسطینی

در این میان پرستاری فلسطینی در حالی‌که دستانش را بالا گرفته برای کمک به زخمی به سمت حصارها حرکت می‌کند، اما تک‌تیراندازهای اسرائیلی حضورش را تاب نمی‌آورند و با تیراندازی به سینه اش او را به شهادت می رسانند.رزان ال‌نجار 21 ساله یکی از نیروهای داوطلب پزشکی فلسطینی بود که در هنگام شهادت، لباس سفید پرستاری بر تن داشت. او به تازگی طعم مادر بودن را چشیده بود اما غاصبان صهیونیست نگذاشتند تا فرزندش سایه مادر را بر سر خود ببیند.

پس از شهادت رزان, مادرش در گفت‌وگویی در حالی که لباس پرستاری و وسایل به جا مانده از دخترش در دست اوست می‌گوید که این سلاح دخترم است که با آن با رژیم صهیونیستی مبارزه کرد. این سلاح اوست و این هم ذخایر پشتیبانی سلاح اوست. این ذخایر پشتیبانی دخترم است و این کارت شناسایی دخترم است که او را به عنوان تروریست شناسایی کردند در حالی‌که دخترم تروریست نبود.

او ادامه می‌دهد: رژیم صهیونیستی تروریست هستند. آنها می‌گویند حامی حقوق بشر هستند. آیا این درست است؟ کجاست حقوق بشر؟ اینها دروغی بیش نیست. کجاست حقوق انسان؟ کجاست حقوق بشر؟. دخترم یک پرئانه بود. او برای درمان و مداوای برادران آسیب دیده اش رفته بود و تعطیلاتی در کارش نداشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    0 3
    هرگردی گردو نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس