کد خبر 861482
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
مهاجری

مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز اعلام کرد این تیم 12 بازیکن جدید نیاز دارد.

به گزارش مشرق،‌ رضا مهاجری درباره پیوستن اکبر ایمانی به تیم تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: به طور کلی تا زمانی که سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی چیزی را اعلام نکند،‌ نهایی نیست. بحث من ایمانی یا بازیکن دیگری نیست. همان‌طور که گفتم فقط بازیکنانی که از مراجع رسمی باشگاه نام‌شان اعلام شود، قراردادشان ثبت شده است.

وی ادامه داد: تراکتورسازی در حال جذب بازیکن است و در برهه حساسی قرار دارد و خیلی‌ها هم دوست دارند پیراهن این تیم را بپوشند. ما سه بازیکن جدید (فروزان، نقی‌زاده و طیبی) را جذب کرده‌ایم و سه جای خالی دیگر داریم که باید با درایت در مورد جذب بازیکنان تصمیم بگیریم. در اینکه بازیکنان لایق زیادی وجود دارند که می‌توانند به تراکتورسازی بیایند،‌ شکی نیست،‌ اما همان‌طور که گفتم در صورت نهایی شدن این موضوع از سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

مدیر تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه آیا همچنان به دنبال جذب بازیکنان داخلی هستند، گفت: قطعاً مذاکرات ادامه خواهد داشت. تیم ما یکسری بازیکن جوان خوب دارد، اما در بحث بزرگسالان تیم ما فقیر است و نیاز به 12 تا 13 بازیکن جدید داریم.

مهاجری در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی به دنبال جذب محسن مسلمان و سروش رفیعی است، تصریح کرد: ما کارمان را ادامه می‌دهیم و تا چیزی هم نهایی نشده است،‌ نمی‌توانیم از بازیکنی نام ببریم. همان‌طور که قبلاً هم گفتم در صورت نهایی شدن انتقال بازیکنی آن را به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد. باشگاه تراکتورسازی سیاست‌هایی دارد که طبق آن پیش می‌رویم.

وی در مورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تراکتورسازی گفت: فکر می‌کنم این موضوع هم تا هفته آینده نهایی و رسماً نام سرمربی جدید اعلام شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس