اشکی

برنامه ماه عسل با دعوت از یک خانم و طرح ادعاهای عجیب درباره یک بیماری ناشناخته و رونمایی از یک «معجزه»، بازی خطرناکی را با سلامت دختران و زنان ایرانی آغاز کرد.

سرویس سیاست مشرق - در روز سه‌شنبه ۸ خرداد، در دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برنامه بسیار پربیننده «ماه‌عسل» با اجرای احسان علیخانی، از فردی به نام «یاسمن اشکی» با سابقه یک دهه بیماری ناشناخته با علائمی مشابه ایدز دعوت کرد که به‌تازگی و بعد از کنترل بیماری بسیار نادر و ناشناخته‌اش (که کنترل آن به تعبیر پزشک آمریکایی چیزی شبیه «معجزه» بود) به کشور بازگشته است.

میهمان برنامه مدعی می‌شود در ۱۷ سالگی به بیماری «ژنتیکی» مبتلا شده که علائمش شبیه ایدز بوده و از ۱۴۶ بیمار مشابه در یک کلینیک آمریکایی، تنها او زنده مانده و به دلیل تشابه بیماری‌اش با ایدز، «نذر» کرده تا زنده است «مردم ایران» را از خطرات «ایدز و بیماری‌های مقاربتی آگاه کند!

او در ادامه از خطر بیماری‌های دستگاه تناسلی می‌گوید که بعضی از انواعش عامل سرطان است و مدعی می‌شود یک سونامی خطرناک طی ۱۰ سال آینده زنان و مادران ایرانی را تهدید می‌کند لذا باید کودکان ایرانی واکسن پیشگیری از ویروس این بیماری را دریافت کنند. به همین منظور و با همراهی برنامه ماه‌عسل، به‌عنوان یک سلبریتی در حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی و از مردم تقاضای کمک مالی می‌کند.

چنین «پرونده‌ای» در دنیای پزشکی که از بین ۱۴۶ نفر در یک مرکز تحقیقات پزشکی، به تنهایی زنده بیرون آمده و به قول خودش مشمول یک «معجزه» پزشکی شده است، دست‌کم باید نامش در چندین نشریه و وب‌سایت محلی آمریکایی که به‌شدت دنبال چنین داستان‌هایی هستند، انتشار پیدا می‌کرد و اصولاً چنین مورد خاصی باید چندین مقاله را در ژورنال‌ها و مجلات پزشکی به خود اختصاص می‌داد. نام خانم اشکی چه با نام کوچک «yasi» چه «Yasaman» و چه حتی «Jasmin» یا «Yasmin» در هیچ خبر و گزارش پزشکی به زبان انگلیسی نیامده و حتی مشخصات پروفایلی کاملی هم از این بیمار نادر و درمان «معجزه» آسای او در فضای گسترده سایبر و اینترنت موجود نیست.

نکته اینجاست که همه آنچه درباره او به زبان انگلیسی وجود دارد، درباره «یاسی اشکی»، دختر جوانی است که به همراه دوستانش یک موسسه و وب‌سایت «آموزش سلامت جنسی» را اداره می‌کنند و کلامی از «معجزه» ای که برای او اتفاق افتاده صحبت نمی‌شود.

خود او حتی در مصاحبه‌ای که سال گذشته با روزنامه «شرق» به تاریخ ۳ خرداد ۹۵ داشت، هیچ اشاره‌ای به داستان «بیماری» اش نمی‌کند و شیوه ورودش را به ماجرای «آموزش جنسی» چنین توضیح می‌دهد:

"وقتی که به آمریکا آمدم دو مسئله توجهم را جلب کرد؛ یکی اینکه آمریکایی‌ها به‌شدت بدلباس بودند و دیگر اینکه اطلاعات بالایی درباره بیماری‌های مقاربتی داشتند. ماجرا این بود که یک هفته قبل از شروع کلاس‌ها در دانشگاه جشنی برپا کرده بودند و برای ما تور دانشگاه گردی گذاشتند. من در لابی کلینیک دانشگاه با یک ظرف بزرگ پر از کاندوم مواجه شدم که بالایش بروشورهایی آویزان کرده بودند که عنوانش این بود: بروشور بیماری‌های آمیزشی! و من فقط می‌توانستم کلمه ایدز را بخوانم و نمی‌دانستم بیماری آمیزشی دیگری جز ایدز وجود دارد. این اولین شوک بزرگ من بود. تمام بروشورها را برداشتم و به خانه بردم با خواهرم سه روز داشتیم این بروشورها را می‌خواندیم. مدام به خودم نهیب می‌زدم که چرا زنان ایرانی درباره این بیماری‌ها چیزی نمی‌دانند و بعد فهمیدم این مسئله درباره مردان هم صدق می‌کند. آن موقع بود که فهمیدم باید کار کرد... من در سیلیکون ولی (Silicon Valley) زندگی کرده‌ام و کسی که آنجا باشد همه زندگی‌اش می‌شود تکنولوژی! از طرفی ما از ایران دور بودیم و البته هم می‌دیدیم که تکنولوژی چه تأثیر عظیمی روی جوامع مختلف گذاشته است. برای همین فکر کردم درباره موضوعی که در کشورم تابو است، می‌شود از تکنولوژی استفاده کرد؛ چون به وسیله آن نیازی به مکالمه رودررو نیست..."

یاسی در ادامه می‌گوید انجام این کار به تنهایی ممکن به نظر نمی‌رسید و من نیاز به کمک داشتم. برای همین با گروهی از دوستانم و «نرگس دره التاج» صحبت کردم و نرگس با اشتیاق به گروهی پیوست که حالا کنترل اس (Ctrl+s) نام دارد. تیم کنترل اس از حدود ۴۰ پزشک، دانشمند، پرستار و هنرمند تشکیل شده است. آن‌ها داوطلبانه و با انرژی زیاد به صورت شبانه روزی به رشد کنترل اس می‌پردازند."[۱]

در این توضیحات، هیچ صحبتی از «بیماری نادر» خانم اشکی نیست.

وب‌سایت «pri.org» در گزارشی به قلم «شیرین جعفری» به تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۱۸، عین همین داستان را درباره اشکی و دوستش «نرگس دُرّه التاج» می‌نویسد و باز هیچ اشاره‌ای به بیماری شخص او نیست. [۲]

متن گزارش این وب‌سایت این گونه است:

" یاسی اشکی «۷» سال قبل ایران را ترک کرد و به آمریکا آمد تا درس بخواند. وقتی اولین بار به دانشگاه ایندیانا رفت، متوجه دو چیز شد"همه لباس خواب و دمپایی ابری تنشان می‌کردند (بدسلیقه بودند)... در کلینیک بهداشت، " یک جعبه پر از کاندوم و (...) و پر از جزوه درباره بیماری‌های مقاربتی بود.

اشکی چند جزوه درباره بیماری‌های مقاربتی برداشت. در چند روز آینده و بعد از این‌که او هم لباس خواب خود را پوشید، به سراغ جزوه‌ها رفت، «من فکر می‌کردم همه چیز را می‌دانم... ولی خیلی کم می‌دانستم»."

در گزارشی به تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ در روزنامه آمریکایی «دیلی بیست» به قلم «لارن شارکی»، باز همین سابقه را برای ایشان ذکر می‌کند، با این تفاوت که خانم لارن شارکی از «شگفت زده» شدن خانم اشکی از «باز» بودن محیط دانشکده‌اش در آمریکا می‌گوید و این‌که همین منبع الهام این خانم برای فعالیت در زمینه آموزش جنسی و بیماری مقاربتی بود.    [۳]

اما نکته بسیار جالب‌تر این‌که همین خانم «یاسی اشکی» در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۱ در گفتگو با وبسایت «رادیو زمانه» خود را به نوعی جانباز جنگی معرفی می‌کند. به متن گزارش رادیو زمانه دقت کنید:

"مدتی است که گروهی از دانشجویان ایرانی‌تبار کالیفرنیا در فیس‌بوک یک کمپین ضد جنگ به نام "چهار دقیقه" برای جلوگیری از جنگ علیه ایران و یا چهار دقیقه برای صلح راه‌اندازی کرده‌اند.

هدف آن‌ها تشویق مردم جهان برای نوشتن نامه به میشل اوباما، بانوی اول ایالات‌متحده است و خواهان پادرمیانی او برای دست نگه‌داشتن دولت آمریکا  از جنگ با ایران شده‌اند...

درباره این کمپین و دامنه گسترش آن با یاسمن اشکی، یکی از بنیان‌گذاران این کمپین گفت‌وگو کرده‌ام. یاسمن خود یکی از آسیب‌دیدگان جنگ ایران و عراق است و درعین‌حال در آمریکا دوره شیمی‌درمانی خود را می‌گذراند.

وی در گفت‌وگو با رادیو زمانه اظهار دشت، فعالیت‌های ضد جنگ او به تجربه‌های شخصی او برمی‌گردد و این‌که در کودکی هنگام حمله نیروهای هوای عراق به تهران خون او آلوده به مواد شیمیایی می‌شود. در اثر این آلودگی سیستم امینی بدن او نظم معمولی خود را از دست می‌دهد.

گفته‌شده است که این نوع بیماری‌ها تنها در جوامع جنگ‌زده به چشم می‌خورد و درمان آن بسیار سخت و گاهی هم ناممکن است. "[۴]  

تناقض بزرگی که در این مصاحبه گفته شد این‌که عراق طی جنگ ۸ ساله تحمیلی، هیچ‌گاه تهران را بمباران شیمیایی نکرد، بلکه تهران موشک‌باران شد و استفاده از سلاح شیمیایی در مناطق مسکونی، مربوط به مناطقی در غرب کشور چون «سردشت» بود. در همین برنامه ماه‌عسل، اشکی ابتدا می‌گوید که دچار یک نقص ژنتیکی خود-ایمنی است. یک جستجوی ساده اینترنتی از سوی دست اندرکاران برنامه به راحتی اظهارات خلاف واقع و متناقض خانم اشکی را آشکار می‌ساخت.

نحوه انتقال بیماری HPV طبق منابع علمی به قرار زیر است:

" بیماری HPV از طریق تماس جنسی، اغلب طی تماس جنسی واژینال و مقعدی، منتقل می‌شود. این ویروس همچنین از طریق تماس جنسی دهانی نیز منتقل می‌شود. اچ پی وی هم در افراد دارای روابط جنسی نرمال و هم در هم‌جنس‌گرایان قابل‌انتقال است، حتی زمانی که طرف مقابل هیچ‌گونه علامتی ندارد و فقط ناقل است."[۵]

خانم اشکی «ادعا» می‌کند تا زمان افشای راز بیماری‌اش در ماه‌عسل، حتی پدر و مادرش هم از این بیماری سخت، صعب العلاج با دوره‌های درمانی طولانی و آثار بدنی و روانی که شرح آن از زبان خود ایشان در این برنامه شنیده شد، خبر نداشتند! او همه این داستان‌های احساسی و غیرقابل اثبات را می‌گوید تا همه را به‌ضرورت واکسینه کردن علیه این بیماری و تزریق واکسن HPV به همه دختران نوجوان ۹ تا ۱۱ سال و همچنین جمع آوری کمک مالی برای پروژه تولید واکسن در داخل کشور، قانع سازد. این در حالی است که واکسن HPV با نام‌های تجاری «Gardasil ۹» «Gardasil» و «Cervarix» از زمان اولین عرضه خود در ۲۰۰۶ تاکنون یکی از جنجالی‌ترین داروها بوده است، چرا که آثار جانبی استفاده از این واکسن، باعث شده که در بسیاری از نقاط دنیا این واکسن را برنامه‌های واکسیناسیون خود کنار بگذارند و یا آن را یک داروی ممنوعه اعلام کنند.

عوارض واکسن اچ پی وی در مکزیک

با این حال ایشان مدعی است که به یک بیماری «خود-ایمنی» دچار بوده است که هیچ ویروس بیرونی عامل آن نبوده است. این‌که یک بیماری «خود-ایمنی» که ویروس هم عامل آن نبوده، چه ربطی به بیماری ویروسی مقاربتی به نام ایدز یا HPV دارد که این خانم «نذر» می‌کند درباره آن به تک‌تک ایرانی‌ها اطلاع‌رسانی کند، سؤالی است که احسان علیخانی و مسوولان شبکه سوم سیما که این فرد را به رسانه ملی دعوت کرده‌اند، پاسخ دهند. قضیه وقتی جالب می‌شود که بدانیم که در کنار سایت فیلترشده «کنترل اس» که مربوط به اطلاع‌رسانی درباره بیماری‌های مقاربتی است، وب‌سایت دیگر این خانم و دوستانش با عنوان «قایم باشک»، اصولاً بر محور آموزش جنسی به کودکان و نوجوانان با هدف جلوگیری از کودک‌آزاری است.

خانم اشکی در این برنامه خود می‌گوید که در ایران به دنیا آمده، در ایران به مدرسه، راهنمایی و دبیرستان رفته است و طبق گزارش وب‌سایت pri.org او ۷ سال پیش از ایران خارج شده است؛ اما لهجه خانم اشکی شبیه کسی است که از کودکی در یک محیط بیگانه بزرگ شده و زبان فارسی را به عنوان زبان دوم یاد گرفته است. او خود در این برنامه می‌گوید که در اوایل ۲۰ سالگی به همراه پدر و مادرش از ایران به آمریکا رفته است. با در نظر گرفتن آن ۷ سال، خانم اشکی اکنون باید چیزی در حدود ۲۷-۲۸ سال داشته باشد. این‌که او چگونه سنش به بمباران شیمیایی دوران جنگ (که در برخی شهرهای غرب کشور رخ داد) در سال‌ها میانی دهه ۶۰ قد می‌دهد (آن طور که در گفتگو با رادیو زمانه ادعا کرده) معمای دیگری است که اشکی و میزبانش احسان علیخانی باید توضیح بدهند.

تصویر یکی از کلاس‌هایی که به گفته خانم اشکی، به نوجوانان مسائل جنسی آموزش داده می‌شود.
مشخص نیست در این کلاس با سنین مختلف از خردسال تا نوجوان و حضور همزمان دختران و پسران، بر چه مبنایی آموزش می‌بینند؟!

ادعای دیگرش این بوده که از ۱۷ سالگی دچار عفونت‌های پی در پی شده و آن قدر مریض بوده که به مدت ۸ سال تب او قطع نشده بود! با این حال چون بیماری‌اش «تدریجی» بوده، هیچ‌کدام از نزدیکانش متوجه بیماری او نشده‌اند!؟ از سوی دیگر ادعا می‌کند که به واسطه تأثیرات بیماری ناشناس خود، توان راه رفتن، تکلم و حتی غذا خوردن را از دست می‌داده تا بدان حد که آرزو می‌کرد لااقل «ایدز» می‌داشت تا تکلیفش روشن می‌شد! باوجوداین علائم، هیچ‌کدام از نزدیکان خانم اشکی از این بیماری او خبر نداشتند. این در حالی است که ایشان مدعی است که زمانی که به خانه پدر و مادرش در آمریکا بازگشته بود، روزی ۲۰ ساعت می‌خوابیده و توان بیرون آمدن از تخت را نداشته است.

اما گاف بزرگ این خانم وقتی است که می‌گوید بعد از آن که پزشکان متعددی در طی سال‌ها در ایران و آمریکا او را دیدند و هیچ بیماری را در او تشخیص ندادند، یک روز یک پزشک اورژانس به او توصیه کرد که «شیمی‌درمانی» انجام دهد (بدون این‌که هیچ علامتی از سرطان داشته باشد!) تا سیستم دفاعی بدن او که کار نمی‌کرد، «غیرتی» و «بیدار» شود!؟ او فراموش کرده که چند دقیقه پیش‌تر گفته بود که بیماری مادرزادی «خود-ایمنی» دارد که در آن سیستم دفاعی از کار نیافتاده، بلکه بسیار هم فعال است، لیکن بر علیه سلول‌های خود بدن عمل می‌کند. او این را هم توضیح نمی‌دهد که اگر بیماری او در همه آن سال‌ها تشخیص داده نمی‌شد، چطور او فهمیده بود که بیماری‌اش یک بیماری ژنتیکی «خود-ایمنی» است؟

اما نقطه اوج ادعاهای متعدد خانم اشکی آن جا بود که گفت در یک مرکزی تحت شیمی‌درمانی، به مدت سه سال و نیم، قرار گرفت که در نوبت اول ۶۰ نفر و در نوبت دوم ۸۵ نفر که تحت همان شیمی‌درمانی بودند، مردند و فقط او زنده ماند! آنگاه این سؤال مبهم بدون جواب می‌ماند که آن «پزشک اورژانس» چطور به ۱۴۵ بیمار برای کار «پژوهشی و تحقیقاتی» دسترسی داشته که از اتفاق بیماری نادر و ناشناسی مثل یاسی اشکی داشتند (کار پژوهشی-درمانی با این حجم از بیمار ناشناخته و نادر، کار یک تیم از دانشمندان پزشکی در یک پروژه ملی است، نه یک پزشک اورژانس) و چه طور این پزشک، باوجوداین ناشناختگی برای همه آن‌ها «شیمی‌درمانی» لوکمیا (سرطان خون)، یعنی سخت‌ترین و سنگین‌ترین نوع شیمی‌درمانی را تجویز کرده بود. در شیمی‌درمانی، هدف اصلی از بین بردن یا دست‌کم کوچک‌سازی تومورهای سرطانی است و داروهای شیمی‌درمانی روی توده سرطانی اثر می‌گذارند. وقتی هیچ توده سرطانی در فردی تشخیص داده نشده است، دقیقاً با چه هدفی داروهای شیمی‌درمانی به او تزریق می‌شود؟ این هم سؤال دیگری است که متخصصان باید درباره آن بیشتر توضیح بدهند.

تصویر دیگری کلاس های خانم اشکی با حضور همزمان دختران و پسران و البته حضور رده های سنی مختلف

همان طور که در ابتدای این گزارش گفته شد، به فرض که اصولاً خانم یاسی اشکی به چنینی بیماری ناشناخته‌ای دچار بود و در بین ۱۴۶ نفر، تنها فرد زنده مانده بود، نام او به عنوان یک «معجزه» پزشکی باید در رفرنس‌های علمی و پزشکی دنیا و ایران می‌پیچید و او به یک چهره معروف تبدیل می‌شد، اما دریغ از یک برگ سند برای اثبات این ادعا...

او بابت بیماری عجیب‌وغریب خود که «ایدز» نیست، «نذر» می‌کند که در خانه تک‌تک ایرانی‌ها را بزند و بگوید "تو رو خدا از خودتون محافظت کنید تا ایدز نگیرید، وگرنه به سرنوشت من دچار می‌شوید. " بگذریم از این‌که هیچ عکس، فیلم، سند، شرح یا گزارشی هم از دوران ابتلای خانم اشکی به این بیماری «وحشتناک»، «کشنده» و «نادر» در برنامه ارائه نمی‌شود که پشتوانه ادعاهای خانم اشکی باشد؛ و قابل تأمل این‌که که سیر «داستان» خانم یاسی اشکی از ادعای ابتلا به یک بیماری با علائم ایدز آغاز می‌شود، با نذر برای آگاه‌سازی تک‌تک ایرانیان درباره «ایدز» ادامه می‌باید و به تبلیغ مشارکت مردمی در ساخت واکسن «HPV» ختم می‌شود، در حالی که کار اصلی خانم اشکی در بیرون استودیو آموزش «سلامت جنسی» و جلوگیری از «کودک آزاری» است. جالب آنکه در همین مدت کوتاه برنامه ماه عسل با اختصاص یک شماره حساب، مبلغ 600 میلیون تومان از مردم برای آنچه خانم اشکی ادعا کرده است، جمع آوری می‌شود:

شاید جالب باشد که بدانید که رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۱۳ به واسطه اثرات جانبی این واکسن، استفاده از آن را در این رژیم موردبازنگری قرارداد:

گزارش روزنامه صهیونیستی هاآرتز از بازنژگری در برنامه واکسن HPV

یا دولت ژاپن در همین سال ۲۰۱۸ از پروژه تولید واکسن HPV کنار کشید:

وزارت بهداشت هند هم در ژانویه ۲۰۱۸، واکسن HPV را از برنامه ایمن‌سازی عمومی خود حذف کرد:

و این‌ها تنها چند نمونه از دولت‌هایی بودند که در مواجهه با این واکسن، موضع مخالف گرفتند و جلوی اجرای واکسیناسیون را گرفتند.

نکته آخر این‌که به فرض که واکسن موردنظر واکسن بسیار ایمن، کارآمد و ثابت‌شده باشد، چرا باید یک شخص غیرمتخصص که (ظاهراً) رشته او مدیریت مالی است، به مردم ایران لزوم زدن این واکسن را یاد بدهد و برای این ماجرا تبلیغ نماید و پول جمع کند؟ چرا بهترین وقت آنتن، دریکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ساعتی که بخش عمده خانواده‌های ایرانی آماده نشستن پای سفره افطار هستند، باید صرف مطرح کردن فردی با سوابق مبهم، با داستانی قابل تشکیک و فعالیت‌هایی قابل بحث (که در صلاحیت او نیست) شود و چنین فردی به‌یک‌باره، با یک داستان پرتناقض به یک «برند» در حوزه بهداشت و درمان تبدیل شود؟ حتی دوست و شریک کاری خانم اشکی، یعنی خانم «نرگس دُره التاج» که پزشک معرفی شده، تنها کارشناسی ارشد بهداشت عمومی  یا MPH دارد که یک مدرک کلینیکی نیست.

نرگس دره التاج دوست و شریک کاری خانم اشکی

فیلم تبلیغاتی موسسه «کنترل اس» متعلق به خانم اشکی
صفحه نخست سایت «قایم باشک»

صفحه نخست سایت «کنترل اس»

*مشرق درباره این مهمان و برنامه ماه عسل گفتنی های بیشتری دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 341
  • در انتظار بررسی: 50
  • غیر قابل انتشار: 172
  • US ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    صدا و سیما از دانشگاه داره به ط... تغییر کاربری میده
    • حسن DE ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      257 3
      میترسی بگی طویله؟!!!
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      290 3
      تناقضات زیادی تو حرفاش بود...تایید میکنم
    • SE ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      شده صدا و سیمای اصلاح طلبان برای ترویج باورهایی که منجر به انحطاط فرهنگی و استقلال و امنیت کشور است
    • یک پزشک IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      42 84
      جناب مشرق! من که گیج شدم.اگر ایشان مبتلا به مثلا ایدز(HIV) شده اند پس چرا تبلیغ واکسن زگیل تناسلی(HPV) را می کنند؟نکنه خودت هم فرق این دو تا را نمی دونی؟
    • عسل IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      18 31
      وای به حالت کامنت من رو تایید نکنی سرت رو بیخ تا بیخ می برم
    • یه عاشق IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      15 0
      شماره دادن ممنوع است
    • ر. ش IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      سلام قضیه ویروس HPV رو لطفا بحث مجادله های سیاسی نکنید..و اونو جدی بگیرید.با سلامتی مردم شوخی و سیاسی برخورد نکنید.
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      خاک بر سر علیخانی، خاک بر سرش خاک
    • عقرب IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      34 1
      علیخانی مجری با علیخانی حراست وزارت نسبتی نداره
    • رها(پزشک) US ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      92 1
      درپاسخ به "یک پزشک" ایشون نگفتن ایدز دارن،گفتن یه بیماری اتوایمیون دارن با علایم شبیه ایدز(که البته داستانش کمی تا قسمتی تخیلی بود،نه اسم بیماریشو گفت نه مدرکی هست از اینکه ایشون یک استثنا و معجزه پزشکی اند)و به خاطر این شباهت علایم و مشکلاتی که داشته تصمیم گرفته درباره بیماری های مقاربتی اطلاع رسانی کنه مثل HIV , HPV و ... که خیلی بی ربط بود به داستان من در اوردیش. خدا شفاش بده. نه پزشکه نه هیچی،اونوقت داره پول جمع میکنه واسه ساخت واکسن.بیزنس میکنه درواقع،احتمالا ماه عسلم پورسانت میگیره...
    • IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      120 1
      این خانم و همکارانش ویترین و پیاده نظام همون بلایی هستند که اروپا و آمریکا برای کنترل نسل با کمک سلاحهای بیولوژیک سر کشورهای آفریقایی با کمک یک عده وطن فروش آوردن
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      93 2
      درراستای اجرای سند 2030 آوردنش..توآمریکا دوره دیده و قطعا هدفش پروژه نفوذ درحوزه سلامت ایران هستش .
    • معین IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      42 3
      الهه ی مرگ!
    • یه عاشق IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      9 1
      بانوی سانسورچی دیشب از خدا فقط تو را خواستم
    • سیدعلی IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      7 1
      سلام یک پزشک، اشتباهی مثبت دادم.
  • GB ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    95 9
    کاری نداره یه حساب زیر نظر دولت باز کنن بعد پول مردم بره اونجا نباید این حساب ها شخصی باشه
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      106 7
      مشکل اینه که دولت خودش...
    • سوخته IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      70 3
      متاسفانه دولت هم غیر قابل اطمینان است = عمل کرد = 2030 = اصلاح طلب = فرجام = بروید به جهنم
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      29 0
      اره. خیلی هم خوبه. دولتی هام وقتی می خواهند فرار کنن دستشون تو خرج بازتره
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    110 3
    نقطه اوج ادعاهای متعدد خانم اشکی آن جا بود که گفت در یک مرکزی تحت شیمی‌درمانی، به مدت سه سال و نیم، قرار گرفت که در نوبت اول ۶۰ نفر و در نوبت دوم ۸۵ نفر که تحت همان شیمی‌درمانی بودند، مردند و فقط او زنده ماند!
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      171 4
      یاسی اشکی 17سالش بود بیمار شدن بعداز 5سال بهش گفتن باید شیمی درمانی بشی که گفت در اینجا 20 سالم بود ..کلا" ریاضیش هم ضعیف بود
    • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      52 1
      سه سال شیمی درمانی اصلا مرضی هم نداشته باشی آدمو میکشه .
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    228 5
    ایشون قصد داره که همه را به‌ضرورت واکسینه کردن علیه این بیماری و تزریق واکسن HPV به همه دختران نوجوان ۹ تا ۱۱ سال قانع کنه . و عقیم سازی صورت بگیره
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      در گذشته نه چندان دور هم عده ای ناآگاه اجازه تزریق واکسن آبله نمیدادن با احتمال جنی شدن فرد ! این نیز بگذرد .
    • US ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      41 3
      هر گردی گردو نیست.
    • US ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      37 2
      جناب گذشته نه چندان دور، شما بفرمایین نمودار شیوع بیماریهای مسری رو با نمودار عمومی شدن استفاده از واکسن طی قرون نوزده و بیست مقایسه کنید بعد به نتیجه درخشانتون برسید عامل اصلی کاهش همه گیریهای مسری افزایش بهداشت عمومی بوده نه استفاده از واکسن هایی که به طور جدی در بروز بیماریهای خودایمنی موثرن
    • IR ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      45 0
      آبله:شما آگاه شما تحصیلات عالیه برو بزن برا بچتم بزن ولی عقیم شدین نیاین بگید چ مملکتیه
    • Saideh AE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      12 0
      دقیقا
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    238 5
    یک نفوذی دیگر در عرصه بهداشت
    • بیگلری SG ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      35 0
      از دکتر سامان وخانمش ؛که پزشکان خاشی بودن و به مردم محروم منطقه کمک میکردن و امدن ماه عسل چه خبر
    • بی سواد روستایی SG ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      21 2
      بعد میروند دکتر سامان وخانمش را میاورند که ... نمیشه گفت
    • SE ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      72 2
      بزودی علیخانی به سراغ وارد کننده انواع سرگین از ترکیه و امریکا و انگل ستان و غیره میرود و مدعی میشه که با واردات این محصول استراتژیک چه خدمتی به ملت و اقتصاد ایران میکنند و باید مردم کمک کنند و دولت هم همراهی بکنه و واردات سرگین را آسانتر کند والا آینده ایران به خطر می افتد
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      8 1
      این جریان دکتر سامان و بیگلری چیه هی میگید شما؟ توی پیج ماه عسل عکس همه ی مهمونا هست ولی اون خانم دکتر و شوهرش نیستن ! نکنه اونا هم ریگی به کفششون بود؟
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    140 1
    دروغ بزرگی که در این مصاحبه گفته شد این‌که عراق طی جنگ ۸ ساله تحمیلی، هیچ‌گاه تهران را بمباران شیمیایی نکرد، بلکه تهران موشک‌باران شد
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    274 5
    پای نوچه های صهیونیست برای اجرای ۲۰۳۰ در صدا و سیما باز شده
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    179 1
    چقدر زیبا آقای علیخانی و خانم اشکی شوی تبلیغات واکسن راه انداختند
    • مینا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      138 4
      شوی تبیلیغاتی آموزش جنسی برا بچه های 5 تا 11 سال,چند روز قبلش هم از مطالبه به حق بانوان ایرانی برای رفتن به ورزشگاهها گفتند این آقای علیخانی,فعلا که یکه تازی داره میکنه,وقتی یه مجری میشه کارشناس همه امور نتیجه ای بهتر از این نداره
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    24 0
    خخخخخخخخخخخخ
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    توهمات مشرقی ها
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      69 12
      خفه شو منافق
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      15 4
      توهمات تو هم ناشی از جنس خوبه منگل
    • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      18 2
      اگه توهماته ی جو مردونگی و شرف داشته باش برو واکسن رو برای ناموس خودت و دخترهای فامیلتون تهیه کن و تزریق کن بعدش بیا اینجا و بگو چی شد تا عوضی بودن مشرق رو ثابت کنی مردش هستی یا نه؟
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      2 2
      خف باو تو خوبی چند درصد زدی یابو
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    خاک بر سرت بی شعور / چرا اسم دختر مردم را در خبر بکار برده اید.
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      128 4
      چون خودش روی آنتن ..پخش زنده گفت من یاسمن اشکی هستم هه هه
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      125 2
      کدوم دختر مردم ؟ دختر مردم خودش اومده خودش رو انگشت نما کرده و افتخار میکنه
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      98 1
      خاک بر سر خودت این دختر خودش خودش رو معرفی کرده تو تلویزیون
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      43 6
      خفه شو آشغال به مشرق توهین نکن
    • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      12 0
      چی میگی روانی اومده واسه واکسن اسم و تاریخچه نکبتش و گفته که همرم مث سگ دروغ گفته به تو چه غیرتی شدی اومده درباره اموزشی جنسی زر زده غیرتی نشدی منگل
  • US ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    شما تندروها خیلی وقته با عقل هم درافتادید !!
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      116 5
      اخ اخ چقده بده این مشرق . مردشورش که خالی بندی این دختره و احسان چشم زاغ رو برملا کرد !!!!
    • محمد IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      106 4
      شما از عقل حرف نزن استخون اربابت بلیس
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      120 7
      شما کندروها هم خیلی وقته با شعور بیگانه شدین. برو بزن این واکسن رو به بچه هات تا عقیم بشن نسل تون برداشته بشه ان شاالله
    • US ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      53 5
      من خودم در آمريكا هستم. وقتي در آمريكا بر اثر مصرف مشروبات الكلي فاتحه عقل خونده شده شاهد مثالش ترامپ اونوقت متهم كردن بعضيها در ايران به بي عقلي خيلي خنده داره. مگه اين كه مشروب مصرف كنن.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      2 24
      15:50 با این کامنتت تا مغز استخون تندروها رو سوزوندی حالا چه جوری ابو بریزن روی مغز استخونشون ؟
    • پویا IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      8 0
      عقلانیتی در غرب ما نمیبینیم هر چی هست بی بند و باری جنسی و فساده
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    102 1
    چه داستان و زندگی پر تناقصی تعریف کرده تا برسه به تبیلغ واکسنی که هیچ کشوری به آن اهمیت نمیدهند و اثرش رد شده
  • FR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    101 1
    دست صدا وسیما درد نکند با این عروس آوردنش در ماه عسل ؟! البته ما که نفهمیدیم چنین برنامه هایی چه ارتباطی به ویژه برنامه ماه عسل دارد وچرا در مورد این نوع بیماریها در یک برنامه پزشکی بهداشتی صحبت نمیشود....
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    20 0
    از دکتر سامان وخانمش اطلاعی دارین
    • SG ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      25 0
      این دومهمان و برخی حواشیه بعدی در برنامه ماه عسل پوششی برای خروج‌ خارج از اخلاق و بدون حتی یک تشکر ساده توسط مدیران وزارتی ومحلی از پزشک جهادی جنوب شرق کشور به همراه همسرش بوده است
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    125 3
    احسان علیخانی خاک توسرت
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    4 116
    احسان علیخانی میدونه چکار مکینه الکی تهمت نزنید. شاید این خانم شوهر داشته باشه. خاک بر سرتون
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      106 1
      آخه شما چرا این قدر نادان هستین! بزرگوار دارن مردم رو تشویق میکنن به دختران شون واکسنی بزنن که باعث عقیمی میشه. گور پدر آبروی اون خانم. خودش اومده توی تلویزیون دور و دونگ میگه. ما باید به فکر آبرو و حیثیتش باشیم؟
    • علی IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      31 0
      اوا...خاک عالم برسرت..
    • پزشک اعصاب و روان IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      31 1
      نیاز به شش هفت شوک داری
    • پزشک اعصاب و روان IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      17 6
      خاک بر سر خودت
    • ناشناس IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      11 3
      ای خانم خودش میگه من رفتم آمریکا HIV گرفتم و این واکسن زدم خوب شدم. ....
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      6 1
      2111یاسی اشکی میگه اگر من در زمان بچگی یعنی 9سالگی این واکسن را میزدم الان با مرگ زندگی نمیکردم ..ایشان به گفته ی خودشان هنوز خوب نشدن و منتظرن بمیرن !!!وقبل از مرگش میخواد اطلاع رسانی کنن و زنان ایران را نجات بدهد..
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 0
      اره میدونه ما نمیدونیم تو تهران بهش تجاوز شیمیایی شده بیماری ژنتیکی گرفته واکسن گآرداسیل آورده با خودش عقلم خوب چیزیه که خدارو شکر بعضیا ندارن
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    23 28
    برنامه رو دیدم خیلی خوب بود و فقط حرفهای خاصی میزدن که جلوی بچه مچه ها خوب نیست بگی. خیلی هم زشت بود حرفهاش
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    55 0
    این هم هرکس رادلش می‌خواد میاره تو برنامش و شماره حساب هم میزاره رو صفحه تلویزیون برای مهمانش
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      42 5
      برنامه ی دیشب رو دیدید دخترانی که پیانو میزدن بجای قرائت قرآن ..
  • وطن دوست BE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    106 1
    بسی جای تاسف ...چقدر غرب با برنامه و چقدر سیستم بدون برنامه , دست هر...ی رو به اسم متخصص یا کارشناس میگیره و عنان کار رو به دستش میده -- این مجری خودش یکی از این قماش است
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      45 0
      آره وقتی یک کثافتی مثل علینژاد را با انتشار کتاب سرننوشتش باد میکنه که بیشتر زنان مسلمان را برهنه کند..
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    13 32
    یکی دیگر از این مهمانان خودش وزنش میلیونها تومان پول کمک مردم می‌گیره و اندکی از این را در سیستان هزینه می‌کنه وبقیشو میخوره
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      41 0
      آره عزیزم من متوجه شدم خیلیا با اسم خیر چه در پوشش مجری و پزشک وچه بیمار و تکدی کاسه ی گدایی را انداختن و مردم هم دلسوزانه کمک میکنن ..چون دلتمون نظارت نداره و بی عرضه هست...
  • محمدم IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    71 22
    بجای پخش مراسم دعا و نیایش و قرآن کریم شاهد پخش ماجرای ناهنجاری های اجتماعی و نزاع ها و آسیب ها در این برنامه هستیم. حداقل زمان این برنامه را قدری جابجا کنند! و بر انتخاب موضوع و دعوت میهمانان و دیالوگ مجری همه چیزدان نیز نظارتی انجام شود پخش کلام الله مجید پیش از اذان در همه ایام کم رنگ شده
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      12 1
      وای دقیقا. صداسیمای فارس که قبل اذان آهنگ رضا صادقی پخش می کنه بعدم یه اذان بی روح. دریغ از یه آیه قرآن. فکر کنم مرض غرض دارن
  • SG ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    69 4
    به نظر تیم نفوذ و عوامل موساد در این دعوت ها دست دارن
  • SG ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    48 2
    به نظر تیم نفوذ و عوامل موساد در ...و.. در این دعوت ها دست دارن
  • US ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    52 1
    مگر مغز پزشکان تاب برداشته که حرف های این اشکی باور کنند احتمالا یک بیماری جدیدی ناتو پزشکی ساخته میخوان با یک حربه و حقه کثیف اون وارد این کشور کنند و به اسم واکسن یه بدبختی جدید دیگه مثل اسب تروی رخنه کنند
  • ناشناس IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    29 0
    بنظرم برنامه امسال ماه عسل افت زیادی کرده. اصلا تا به امروزسوژه های جالبی نبوده
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    2 19
    مشرق و امواتش صلوات
  • سید IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    86 2
    اخی چقدر مظلوم بود چقدر دلسوز ایران ..ادم دلش کباب میشه واسش خدا لعنت کنه باعث و بانی سند 2030 رو >.این بی پدرا هرجور شده میخوانند اصل شیعه علی رو از بین ببرنند کر خوندند
    • dr hamidrza IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      18 9
      تو خیابون شیعه ی علی دیدی سلام منم بهش برسون ... البته اگه تک و توک باقی مونده ها تا الان چپ نکرده باشن با این وضع فرهنگی مملکت
    • بیسواد IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      17 0
      کور خواندند
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    9 96
    فقط بلدیم از مسایل جنسی فرار کنیم واقعیت ها رو گفته ولی متاسفانه کسانی هستن که یا نمیخان یا نمیتونن این مسایل رو درک کنن
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      43 2
      فرار نمیکنیم در اسلام هم توصیه شده این موارد را سنجیده و به مرور به فرزندان آموزش بدیم پیش از این که با نشانه های بلوغ و مسایل مربوطه مواجه بشوند
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      54 1
      کدوم واقعیت؟! اگه اطلاع رسانی کارساز بود که امریکا از نوزادی درحال اطلاع رسانی همه جوره است! پس چرا اینقدر تجاوز وبیماریهای مقاربتی توش کولاک میکنه.اینها فقط حیا رو هدف قرار گرفتند که وقتی دریده شد ،دیگه کار ازکار گذشته.
    • پرستو IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      42 0
      باشه بابا.تو خوبی.بروواکسنتو بزن یه وقت مریض نشی.از خودت مراقبت کن.ما بدام واکسن نمی‌زنیم میخوایم بمیریم به کسی ربطی داره؟
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      9 1
      خوب اگه همه رعایت آداب اسلامی روبکنن وبا ازدواج به موقع نیازجنسیشونو پاسخ بدن که دیگه مشکلی پیش نمیاد
  • مهماندار هواپیما IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    85 2
    خانم اشکی یکی از خطرناکترین نفوذی ها و جاسوس اموزش دیده سازمان سیا و موساد است که از طریق احساسات زنان ایران برای نابودی نژاد ایرانی برنامه وسیعی با همکاری اصلاح طلبان در ایران را به اجرا گذاشته اند وزارت اطلاعات باید از این خانم و گروهش باز جویی کند
    • محسن SG ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      3 0
      موافقم گل گفتی.
  • ایمان IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    38 1
    متاسفانه در کشور ما کلاه گذاری با دروغهای گل درشت آغاز میشود و به راحتی جوانان به دام میافتند ، کاش در این برنامه صحت و سقم ادعاهای این قبیل آدمها برسی میشد .
  • حسین IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    65 3
    طرف در بالاترین سطح با وزارت بهداشت بسته. وگرنه اگه یه نفر مثل من و شما بره تلویزیون و در مورد سلامت مردم بر اساس قرآن و حدیث حرف بزنه، کل وزارت علیهش قیام می کنن!
    • پری مجرد۴۳ ساله IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      14 0
      آره به خدا تب گریه گرفته چشامو
  • زهرا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    50 1
    واقعا اینقد کشور بی صاحبه ک هر کی از راه برسه ی بلای سر بچه های بی گناه بیاره...جای تاسف داره...دیگه از ماه عسل انتظار نمیرفت
  • SE ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    56 2
    خاک بر سر صدا و سیمای بیسواد یا مغرض
    • BE ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      20 0
      مشکوک میزنن
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    55 3
    این برنامه شو را یک پسر پیر اجرا میکنه و هیچ تناسبی با ماه رمضان نداره و یک برنامه شبکه ۵ بعد از افطار داره برنامه فقط مشروب و رقاص کم داره ۱۱ مجری پر رو به آقایان و خانم ها میگه سلام به روی ماهتون ۱۱ پول بیت المال خرج چی میشه و به کجا ما را می برند
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      1 19
      پسر پیر ...خخخ غصه نخور شما هم ازدواج میکنی یه شوهر خوب
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    70 2
    چرا کسی با علیخانی برخورد نمیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • خرمی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    52 0
    با سلام .مقصر اصلی صدا و سیما هست که میگذارد همچین مهمانی بیاد تو برنامه .الان جناب دادستان به عنوان مدعی العموم وارد بشود و از جناب علیخانی بپرسد با چه مدرکی ایشون را تو برنامه اورده هست.و وزارت بهداشت هم ورود کند ببیند قضیه چی هست .فقط ایکاش مسئلین عمل کنند و شما هم منتشر کنید و به دست مسئولین برسانید تا تحقیق کنند ببینن چقدر واقعیت داره
    • شهروند IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      7 0
      کلاحرفاش تناقض داشت ومشکوک میزنه چطوری بهش مجوزدادن که درمراکزآموزشی ومهدهای کودک بره معلوم نیست چی داره آموزش میده آیانظارتی وجودداره ازکجامعلوم ناقل بیماری نباشه وبه بچه های مردم انتقال نده
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    24 2
    یه روز مانکن میاره یه روز کلاه بردار قوه قضاییه باید ورد کنه اینا رو بازداشت کنه از کجا معلومه تهیه کننده برنامه با این هم پیاله نباشه
  • بابک IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    31 0
    با مماشات کاری مسولین صدا وسیما این علیخانی آخرش مانند نامداری جفتکش را به نظام خواهد زد یا سر از شبکه های ماهواره ای در میاره یا میشه یک (م) داخلی از ما گفتن !
  • US ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    3 0
    چه عجب!
  • سید حبیب IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    78 1
    باید با گرداندگان ماه عسل و علیخوانی برخورد بشه تا دیگه هوس همچین غلطی به سرشان نزند که بخوان با زندگی مردم بازی کنند قویه قضایه ما از برنامه ماه عسل شاکی هستیم برخورد لطفا چه معنی داره هر پول پرستی برگرده و با زندگی مردم بازی کنه ...
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      41 1
      باید دادستان کل کشور یا دادستان تهران علیه برنامه ماه عسل و احسان علیخانی اعلام جرم کنه
  • IT ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    77 1
    جالبه علیخانی بخاطر نام بردن از تلگرام توبیخ می شود اما مساله ای این مهمی انگار نه انگار
  • محمد هانی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    77 1
    واقعا چه جنگ همه جانبه ای غرب برای ایران ایجاد کرده ؟ جنگ اقتصادی،جنگ محیط زیست،جنگ اقلیمی،جنگ روانی،جنگ بهداشت ،جنگ رسانه ای،جنگ اعتقادی،جنگ زمینی، هر روز جاسوسی میگیرن یا افشا میشه. پس راه رو درست داریم میریم اگه نفوذی ها بزارن و اخلال پیش نیارن . اللهم عجل لولیک فرج
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    47 3
    سند ۲۰۳۰ و.پروژه ی عقیم سازی داره اجرا میشه و کسی نیس جلوشو بگیره!!!خدا یا به داد ایران برس....
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 0
    دمت گرم مشرق از روشنگری که کردی
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    28 4
    حماقت و یا غرض ورزی مجری برنامه کاملا مشهود بود ... سند 2030 رو دارند با هر ترفندی به مردم می قبولانند..
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    22 0
    نفوذ از راه جدید به اسم 2030 است. همه داستان سرایی ها و ... برای موجه جلوه دادن و ایجاد یک زیرساخت ذهنی برای جلب توجه به اجرای سند 2030 بصورت غیرمستقیم و احیانا موارد سو پزشکی دیگر است.
  • حسین IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    27 2
    به نظر من باید برنامه ماه عسل تعطیل بشه چون موضوعات این برنامه و داستان مهمان ها بشدت تکراری شده و از پویایی قبلی برخوردار نیست و برنامه عملا تبدیل به بنگاه خیریه شده یعنی برای احسان علیخانی و برنامه اش میلیارد ها تومان خرج میکنند تا فوقش یک میلیارد کمک به نیازمندان کنند خوب همین پول مصرفی برنامه در هزینه را که چند برابر کمک های مردميست را میتوان خرج محرومان کرد از طرف صداو سیما .ممنون
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    25 0
    مممنون بخاطر روشنگری
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    23 0
    مشرق باید مطالب بیشتری درباره خانم اشکی کار کنه تا کاملا ابعاد قضیه روشن بشه ...
  • احمد IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    29 0
    یعنی یک نفر نیست به اوضاع این برنامه رسیدگی کنه ؟
  • FR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    10 26
    چی میزنی مشرق . همین دیروز دختر 5 ساله بعد اون دانش اموزای معین تن نیمه جانش پیدا شد اوضاع خر تو خره میری تیتر ماه عسل میزنی جالبه تو هلند که همه کافرند زندان وجود نداره دنب خرو گرفتن شترو ول کردن
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      5 0
      تو هم باورت شد؟ پس با این همه قاچاقچیانی که زنان را از اروپای شرقی به منطقه رد لایت آمستردام قاچاق می کنند چه می کنند؟
  • یه دختر دبیرستانی IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    7 21
    همه این حرفا درست اصلا این خانم بد ولی باز یه چیزی در مورد تجاوز جنسی یاد ای بچه ها میده .توی مدسه های کشور ما که کسی در حد اطلاعت عمومی در این مورد حرف نمیزنه من توی ۱۶سال عمرم توی مدرسه در این مورد هیچ اموزشی ندیدم
    • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      10 0
      با حرف شما در مورد عدم آموزش مسائل جنسی موافقم ولی این آموزش فقط و فقط باید توسط والدین بچه ها داده بشه نه کس دیگه. متاءسفانه به دلیل حیای بیش از اندازه و بی مورد ،والدین در خصوص آموزش مسائل جنسی کم کاری می کنند و افرادی مانند این خانم و طیف وابسته و صد البته نفوذی جالی خالی والدین را پر کرده و هرچی دلشان می خواهد به خورد بچه های معصوم مردم می دهند.
    • سید IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      6 0
      اصلا شما به چه دلیل به عنوان یک دختر 16 ساله باید مراقبت جنسی را یاد بگیری؟ شما اصلا نباید به این موارد نزدیک بشی تا نیاز به مراقبت داشته باشی. مطالعه کنید که آموزش های جنسی چقدر در بیشتر شدن آن و تحریک نوجوانان تاثیر داشته.
  • کریم IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 0
    دم مشرق گرم ...لیدر افشاگری درباره سلامت مردمه...خدا قوت
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 0
    خواهشا صدای مردم به گوش مسئولین برسونید.این برنامه باید پاسخگو باشه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    20 4
    موسسه ی حمایت از زنان "آتنا" هم مشکوک است مشرق
  • موسوی US ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    24 0
    به زودی با نفوذی های وزارت بهداشتم برخورد سختی خواهد شد
    • US ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 0
      بی‌صبرانه منتظریم
  • حسین IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    22 1
    سلام از گزارشتون ممنونم حالا من میخام یکی دیگه از کلاه برداریهای امثال ماه عسل رو براتون افشا کنم در یکی از برنامه های ابتدایی ماه عسل امسال شخصی ک دکتر بود ب همراه همسرش ب برنامه دعوت شدند و ادعا شد در سیستان و بلوچستان کار جهادی انجام میدهند من یک طلبه و مسیول یک گروه جهادی هستم و در این مورد تحقیق کردم فرد مدکور به جز یک سفر کوتاه یک روزه ب سیستان هیچ سکونت یا اقدامی در سیستان نداشته و ادعاهای ایشان تماما کدب است من شماره خودم رو هم براتون میگدارم تا اگه خاستید اطلاعات بیشتر بهتون بدم۰۰۰۰162 حسین .... ، تحلیل خود من این است ک این مهمان ها به واسطه پرت ... ب ماه عسل دعوت میشوند
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      0 22
      عجب طلبه ی دهن لقی هستید ..
    • IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      0 10
      از کجا معلوم خودت هم طلبه قلابی و کلاهبردار نباشی ؟!
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 0
      اونا خیلی تابلو بودن با داعش تو مرزا جا به جا میشدن اول خوزستان بعد سیستان معلوم بود مشکوکن پزشکیشم کشک بود
  • دکتر IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 11
    وقتی پیامبر ص حتی خوابیدن دو برادر نوجوان رو کنار هم از 7 سالگی به بعد گفته نباید توسط مسلمین انجام بشه با چه رویی موضوعات جنسی رو به بچه ها آموزش میدن؟؟؟آموزش موضوعات جنسی به کودکان رو خداوند شدیدا در قران و معصومین در روایات نهی کردن اصولا انقلاب جنسی در غرب با کنار گذاشتن پرده حیا و آموزش این موضوعات به کودکان شروع شد
    • آرش IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      7 8
      خوابیدن چیه؟ همه چی رو با هم قاطی کردی عمو. خودت هم می دونی چی میگی؟
  • Mohammad Reza US ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    30 8
    برادران ما در سازمان اطلاعات باید سریع به این قضیه که بوی اغتشاش و ایجاد رعُب و وحشت در جامعه ایران را میدهد وارد شوند و تحقیات را هرچه سریعتر درباره شخص خود ایشان و افراد و یا سازمانی که از آقای علیخانی خواسته بوده تا این خانم به برنامه ما عسل دعوت شود
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    22 1
    افراد منحرف اخلاقی 99 درصد اکثرا چشمان خیره و مستی دارن و اکثر افراد با اولین بار که اونها رو ببین تشخیص میدن طرف یک بی قید بی بند و بار هست..مثل بعضی از هنرمندان که هیچ قید و حیایی نه در چشمان اونها هست نه حجاب اونها..
  • NL ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    3 21
    عاشق کامنتهای ایرانی هستم. همگی عالم و متخصص هستند!!!!
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      24 1
      تو خوبی منافق
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
      3 0
      حداقل مثل شما اسرائیلیای منگل نیستیم تفنگ بدن دستمون بی چون و چرا آدم بکشیم
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    32 2
    بیماری های مقاربیتی جنسی در غرب به خاطر شیوع شدید روابط ناسالم جنسی مثل رابطه یک زن با چند مرد زیاد هست مثل سرطان دهانه رحم...غرب گراها در داخل ایران هم از این مشکلات دارن
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    32 5
    اطلاعات باید علیخانی رو بازجویی . موضوع پیچیده تر از این حرفاست.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    6 12
    علیخانی مگه دروغ گفت؟ عملا گفت با گسترش فرهنگ غرب گرایی و لیبرالیسم در ایران بیماری های جنسی شدیدا داره زیاد میشه و زیادتر هم میشه...
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 7
    بنده خودم یک زمانی فکر می کردم فقط ایدز هست بعدها فهمیدم چه خبره!! واقعیت این هست که بهترین درمان پیشگیری هست و دین و حفظ شهوت بهتر از هزارتا واکسن و قرص و...هست
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    33 0
    چند ساله واقعا برنامه ماه عسل دیگه جذابیت وتاثیر گذاری گذشته رو نداره اون صداقت وخلوص نیت رفته همش شده بحث مارکتینگ، عوام فریبی و ریاکاری
  • رصا US ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    0 35
    در ابن گزارش هم اسمه کوچک دختر مردم رو بردید و هم دوستش رو هم سرلخت نشون دادین ایا درسته؟؟؟از خدا ننیترسین؟
    • ممد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      44 1
      اهان الان ینی تمام مشکلات حل شده.ممکنه هر لحظه میلیون ها ادم بدبخت شن.شما الان گیرت پوششه یاروه ارررررررررررره
    • حجت IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      2 1
      خود دختر مردم سرلخت عکسش تو نت هست. شما از خدا نمی ترسی؟
  • محمود IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    28 0
    کلاه بردار کم بود این هم اضافه شد , یه به اسم دین , یه عده به اسم کمک های اقتصادی , یه عده برا سلامتی و ....
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    18 0
    وقتی نوجوانان این واکسن را بزنن تابو شکنی میشه و میگن انگار همه این کاره هستن پس ما که واکسن هم زدیم دیگه از چی بترسیم شیطان قدم به قدم انسان را گول می زند
  • kasra IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    27 0
    متاسفانه از بالا تا پایین صدا و سیما ی مشت بیسواد و غیر مدیر هستن که هیچ نظارت دقیقی بر برنامه ها ندارن برای کشورم متاسفم
  • ک IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    4 13
    اگاهی در هر صورت خوبه
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      8 1
      خاک بر فرق سرت
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    12 0
    عالی بود...درود
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    35 1
    تو این ماه رحمت و نزول قرآن حالم از این مباحث بهم میخوره، مقصرش فقط صداوسیما است
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      17 2
      و صد البته احسان علیخانی خاک بر سر
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    8 0
    برادر احسان خان پشت گرم.....................................
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    0 26
    لعنت بر تو مشرق.همه خبرهات شده ورزشی
    • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      15 0
      لعنت خدا بر تو
  • PT ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    31 0
    کلا ماه رمضان شده جولانگاه یه بیسوادی مثل علیخانی ودارو دسته اش ...
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    23 0
    ینی این همه مردم کمک کردن همش رفت رو هوا؟!!!!!!!!!!! به همین سادگی؟ به همین خوشمزگی؟
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      3 0
      نه! رفت توی جیب علیخانی و اشکی و قاضی زاده
  • US ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    9 9
    آخه کی برنامه این کاکل پسر میبینه بجز یه سری دختر ترشیده ویک سری آدم خشکه مقدس
    • پری مجرد۴۳ ساله IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      8 2
      احسنت
    • سارا IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      0 2
      شما پرچم سرورتو عوض کن میای شعار مرگ بر آمریکا میدی
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      4 0
      من دختر ترشیدم ولی خدا شاهده برنامه اش را نمی بینم. ولی زن داداشم تمام قسمتها را می بینه تازه هی دلش می خواهد همش و برا من تعریف کنه. کلافه میشم
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    36 0
    اقا حرف مشرقم همچین بیراه نیست نباید به صرف اینکه گرایشات سیاسی مشرق چیه به کل همه حرفهاشو نادید گرفت مشکوک بودند
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    21 1
    خوب چه فایده مااینجا گلایه کنیم باید جلوی علیخانی رو بگیرند و برنامه اشغالش قطع بشه حداقل بفهمیم تاثیری اعتراضات داشته دوسال پیش مانکن خارج نشین الهام عرب رو بزرگ کرد حالام دختر معلوم الحال جاسوس و نفوذی رو رسانه ای مجانی کرد
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    0 17
    توی وبسایت های فارسی که همه نوشتن برای جلوگیری سرطانه,چطور شما به این نتیجه رسیدین ک باعث نا باروری میشه؟
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      11 0
      وب سایت ها اغلب از منابع انگلیسی تحت تایید سازمان غذا و دارو FDA مطلب می نویسن. سازمان FDA اشتباهات علی زیادی مرتکب شده. این سازمان تحت نفوذ صهیونیست هاست و خیلی برنامه ریزی شده برای نابودی جمعیت های دنیا به نفع صهیونیست ها وارد عمل شده. نمونه شم همین ابداع واکسن ها و دستگاه های لیزری و جراحی جورواجور هستن که کلی عوارض و بیماری های بعدی رو برای اشخاص بوجود آورده ان و عوارض بعد از چند سال بروز پیدا می کنه برای همین مردم دیر متوجه میشن. زمانی می فهمیم که خیلی دیر شده! خیلی جای تاسفه که داریم از طب سنتی ایرانی فاصله می گیریم و روز به روز در منجلاب سبک زندگی غربی از نوع غذا خوردن و نوشیدن گرفته تا پوشیدن و ... فرو میریم. لطفا انتشار بدین.
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      9 0
      ازونجایی که کشور های دیگه ممنوعش کردن بعدم اطلاعات علمی رو از سایت نمیگیرن حداقلش از مقالات ای اس ای میگیرن که شما از پسش بر نمیای پس سکوت اختیار کن بعدشم چطور از خرف یه دختر بیسواد قبول میکنی واکسن خوبیه ولی این همه آدم و دکتر و دستک هیچی به هیچی
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      1 0
      اقا یه سوال پرسیدم قرار نیست که اینطور جواب بدین!!! منظور من این بود که مستند های بیشتری از عوارض این واکسن ارائه بدین.همون مقالات ای اس ای هم دست همین صهیونیست هاست ک اگر یه مطلبی خلاف نظرشون باشه منتشر نمی کنن!!!
  • افتخاری IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    26 0
    درود مشرق همینطور ادامه بده ، این سیه رویان را رسوا کن
  • آرش IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    15 3
    روحانی بازم مچکریم!
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    17 0
    مشرق فارس تسنیم و ... رسالت بسیار بزرگی دارید اینکه در چنین موضوعاتی برید با سند تحقیق و به مردم ارائه کنید نزارید از سادگی ملت سواستفاده بشه همین مورد شبهه عقیم کردن مادران آینده رو می ده به عنوان یک ایرانی از شما تشکر می کنم خواهشا پیگیر باشید .
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      6 0
      درحال حاضر هم خیلی از زنان دهه ی شصت باناباروری روبرو هستن و معلوم نیست در گذشته چه بر سرشان آمده !!!
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    18 0
    اصلا چرا یک برنامه با فصلهای بسیار و تکرار هرساله آن هم در افطار ماه رمضان باید در اختیار هر کسی باشد و این قدر بی در و پیکر؟ این چه جنایتی است که در حق نخبگان فکری کشور می کنند. یک مجری ساده باید اجرایش را بکند نباید این قدر جایگاه پیدا کند
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    18 5
    به فرض هم حرفها همه درست.... چرا این گونه مباحث و مسائل روزبروز به طور بازتری در جامعه ارائه میشود. نکند صدا و سیما می خواهد ۲۰۳۰را اجرا کند؟
  • سعید IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    22 0
    آقای علیخانی خواهشاً با همون فرمون قبل پیش برو. دل پیرمردا و پیرزنا لک زده بر گریه کردن. آخه تو را چه به این کارا ؟؟!!! حتماً این هفته هم میخوای یک پیغمبر با ورژن جدید رو کنی. اه اه اه اه اه اه
    • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      7 0
      پول واسه صداو سیما جمع میکنه فکر کردی مفتی برخی مهمانان دعوت میشن نخیر درصدی کار میکنن !
  • US ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    3 0
    بیخود نبود تو تیتر خبر قبلی در این باره مشرق نظرات مبسوط من رو حذف کرد، ازش برای پختن این خبر استفاده کرد. دستت درد نکنه نوش جونت، ولی راجع به کل نظراتم مینوشتی، یه سری از مطالبم رو تو این خبر نگنجوندی!
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
      0 0
      آخه بخیل جان حداقل اسمت را بنویس که در مقاله بکار ببرن ..البته مشرق برخی موارد از اینکارا میکنه منم متوجه شدم !
  • Aryak AU ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    20 3
    صدا و سيما شده بازار سياه دارو كه به مردم غالب كنند اون هم از نوع معجزه ههههههه
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    30 1
    یا عوامل این برنامه و احسان علیخانی خیلی ساده لوح هستن و گول خوردن یا هدفی پشتش بوده
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    25 3
    درود بر مشرق و دست اندرکاران اطلاع رسانی شفاف
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    29 2
    نباید فریب تبلیغات رو خورد و تن به واکسن جدیدی داد.
  • ح IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    2 1
    البته بیماری زیگیل تناسلی یا HPV واقعا به صورت گسترده وجود داره. این ویروس انواع مختلفی داره که برخی از انواع دارای خطر کم برای ابتلا به سرطان هستند برخی هم خطر ابتلا به سرطان در آینده در آنها زیاد است. هزینه آزمایشات تعیین نوع ویروس هم بالاست (330 هزار تومان). شامل بیمه هم نیست. واکسن هم بیمه ندارد. درمان ها هم عمدتا گران قیمت هستند و درمان کامل معمولا امکان نداره. بهترین راه پیشگیری است. البته پیشگیری هم راحت نیست و امکان انتقال به روش های زیادی وجود داره و فقط رابطه جنسی نیست.
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      1 0
      آفرین‌. آفرین بر شما. کاش همه حداقل همین اطلاعات رو داشته باشن. حتی اگر واکسن نمیزنید
  • امید IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    9 0
    وزارت بهداشت الان دقیقا کجاست؟ چرا موضع نمیگیرد.
  • امید IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    8 0
    وزارت بهداشت الان دقیقا کجاست؟ چرا موضع نمیگیرد.
    • شهروند IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      5 0
      ازکجامعلوم طرف نفوذی نباشه تاحالا کم ازایناضربه نخوردیم
  • هانیه IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    9 1
    علیخانی! سوژه کم آوردی از اون ور میاری! یه زنگ به خودم بزن.سوژه بهت معرفی کنم سوژه مسئله دار چرا؟؟ البته، الله اعلم...
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    5 7
    بابا جان کشور وزارت بهداشت داره هزاران پزشک متخصص داره اینقدر در مورد مسائلی که تخصص ندارید اظهار نظر نکنید
    • سیدعلی IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      7 1
      متخصص یا تاجر سلامت؟!
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      1 3
      از نظر علفی ها ، پزشک تاجر سلامت هست! چون پزشک رو با پولش دیدن نه با علمش. جناب سید علی وقتی پات به اورژانس باز شد ، ارجاعت میدم به چایی نبات و داروی هفت ساله عنبر نساء. حیف که میدونم وجدانم اجازه نخواهد داد و چشم خواهم بست بر اینهمه بی عقلیت.
    • سیدعلی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      5 0
      سلام جناب ۱۳:۴۹ اگر عبارتی به کار بردم که همه پزشکان رو خطاب قرار داده عذر میخوام. انتقاد من به اون دسته از پزشکانه که گویی مردم رو شکل اسکناس می بینند؛ و متاسفانه تعدادشون هم کم نیست ظاهرا؛ کسانی که تا اسم طب سنتی میاد موضع میگیرن چون با گسترش طب سنتی که در بسیار جهات کارایی خودش رو هم نشون داده تجارتشون به خطر می افته.
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      2 0
      تو متخصص برو بزن شاید منقرض شدی یه مملکت راحت شد
  • Evenstar IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    0 0
    چقد کامنت. خخخخخخخخخخخ
  • Evenstar IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    16 0
    ولی دم مشرقیا گرم,خوب دستشونو رو می کنن
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    11 0
    خدا خیرتون بده که پیگیرین اصلا یه ترسی انددخت تو جونمون. معلوم نیست از کجا اومده میخواد چه کار کنه .
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    16 0
    متاسفانه کسی هم نیست جلوی اینطور برنامه های خراب بگیره
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    11 0
    مشرق نترس از های و هوی رسانه های کج فکر با تمام قوا ادامه دهید خدا حفظتون کنه
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    0 3
    کلا کسایی که به غیر سریال های طنز سایر برنامه های تلویزیون نگاه م برن خودشانو روان پزشک نشان بدن
  • بازهم 2030 IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    13 1
    این که همان حرفهای 2030 کوفتی است، ول کن نیستند، هرطور شده باید این 2030 منحوس اجرا شود تا صهیونیستها خوشحال شوند
  • علیرضا DE ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
    10 0
    یک بارهم باید خودِ احسان علیخانی به ماه عسل دعوت بشه
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    14 0
    اغلب واکسن ها از نظر طب سنتی مردود اعلام شدن. ای کاش قدر طب ایرانی-اسلامی خودمونو بدونیم. داریم به دست خود وزارت بهداشت سلامتمون رو به خطر میندازیم. افرادی مافیایی به وزارت بهداشت نفوذ کردن و همش ضد طب سنتی در صدا سیما تبلیغات می کنن و به نفع طبقه سرمایه دار مردم رو به مصرف قرص شیمیایی، روغن تراریخته و مواد صنعتی مضر سوق میدن. نمونه ش هم همین تبلیغات روغن های تراریخته (از ذرت وارداتی) در تلویزیون هست. خواهش می کنم منتشر کنین.
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    14 0
    انواع واکسن ها و قرص های شیمیایی + مواد تراریخته بلایی سر سلامت مردم آورده که همه رو گیج کرده. خواهش می کنم اطلاع رسانی بیشتری کنین و به مردم بگین که چه طوری بعضی از نفوذی ها در صدا سیما از پشت پرده به نفع مافیای اقتصادی و تراریخته و صنعتی میان ضد طب سنتی و ایرانی تبلیغ می کنن ! حتی پزشک استخدام می کنن تا ضد طب سنتی اصیل که ریشه در فرهنگ ناب اسلامی داره اراجیف ببافن. تمام شیوه زندگی ما داره از اصالتش دور میشه و اشتباهات طب غربی رو تکرار می کنیم. چرا یک ایرانی باید تابع سازمان غذا و داروی FDA باشه که هر روز برنامه تازه ای برای تهدید سلامت ایرانی ها می چینه!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      1 4
      FDA نشسته برای تو برنامه میریزه! باشه. تو خوبی.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    18 0
    ماه عسل دیگه داره تبدیل میشه به ماه جلف بازی و اراجیف گفتن و مسخره بازی علیخانی ! تعطیل شود به جایی بر نمی خورد!
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    20 0
    خاک تو سرت حسام علیقلی
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    19 1
    واقعا وضعیت صدا و سیما تاسف بار شده است
  • زهرا IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    کاملا موافقم ممنون از اطلاع رسانیتون
  • رضی IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    15 0
    برنامه غرب برای کنترل و انقطاع نسلی در ایران
  • فاطمه IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 6
    سلام دوستان عزیز مملکت ما امام زمان داره نگران نباشید
    • سیدعلی IR ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      5 0
      سلام * جان ناقابلم و جان عالم فدای امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف * فقط یادمون باشه امام زمان سرباز شش دونگ میخواد؛ نباید غفلت کنیم و انتظار داشته باشیم همه کارها رو اماممون انجام بده *
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      2 0
      همه کارا رو که نمیشه بندازی گردن امام زمان
  • زهرا IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    1 16
    وقتی تمام نظرات رو دیدم با خودم گفتم ما چقدددر فقر فرهنگ و دانش داریم. متأسفم برای مردمی که در جاهلیت خوشن
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      5 0
      اصلا تو خوبی! تو برو واکسن بزن همون عقیم باشی بهتره، حداقل نسل ادامه پیدا نکنه
  • DE ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    16 0
    با این اوصاف این خانم باید دستگیر بشه
  • طاها IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    18 0
    باید به شدت با برنامه ماه عسل و شخص علیخانی برخورد بشه هرچند که خیلی وقته که مگر خدا بدادمون برسه
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      5 0
      کی برخورد کنه؟! علیخانی هم نوچه بنفشهاست بی اذن اونا آب نمیخوره!
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 1
    کیه که به داد این مردم برسه
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    21 0
    تو این شب قدر از خدا میخوام باعث و بانی این جریانات امثال ح ر رو نابود کنه
  • فاطمه IR ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    16 0
    علیخوانی امسال گند زد کلا
  • سارا IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    2 18
    فقط میشه گفت متاااااااسفم برای ذهن بیمارتون متاااااااااااااااااااسفم
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      6 1
      اینجور مواقع متاسفی برای مردم اما وقتی طرف با ساپورت و آرایش میره تو کنسرت مختلط قر دادن بهش افتخار میکنی
    • بهار DE ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      2 1
      فک کنم بیش از همه باید برای خودت متاسف باشی .فکر ما بیدار وروشنه فقط همین.وفکر شماها به کوتاهی یک دم وبازدم هست.
  • IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    21 1
    علیخانی پاشو خیلی از گلیمش درازتر کرده یه چک میخواد
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    24 0
    مردم کشور را می خواهند مثل کشورهای آفریقائی تبدیل به موش آرمایشگاهی برای واکسن ها و داروهای جدید و تولید بیماریها بکنند - صدا وسیمای و ووزارت بهداشت و درمان سریعا موضع بگیرند قبل از اشاعه بیماری با تقلب واکسن روشنگری بدهند ممکن است عده ای فریب بخورند به اعتبار صداوسیما خام شوند .
  • كاميار IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    2 25
    دوستان چه فرقي ميكنه اين خانم كجا بدنيا اومده، كجا بوده، كجا هست، سالمه يا مريض، مهم اينه كه تو كشور ما اموزشي در مورد مسايل جنسي داده نميشه و امار بيماري ها روز به روز افزايش پيدا ميكنه. ايشون داره به اين موضوع كمك ميكنه. اصلا قاتل يا كلاهبردار باشه، به نتيجه موضوع فكر كنين.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      4 0
      موضوع همینه باید آموزش بدیم ولی آموزش اسلامی.نه کسی که متخصص این کار نیست بیاد این کار رو انجام بده!!! به هر حال ما دارای فرهنگ و عقاید متفاوتی از غرب هستیم.نباید سندی که غرب برا نوشته اینجا ارائه بشه.این کار باید با توجه به آموزه های دینی و روان شناسی کودکان باشه تا فاجعه ای که درغرب اتفاق افتاده در ایران اتفاق نیفته. بد نیست یه نگاهی به آمار میزان زنا زادگی در کل جهان داشته باشید بعد ببینید که چرا اصرار دارند این سند را در ایران هم اجرا کنند!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      4 0
      بیماری جنسی وقتی شیوع پیدا میکنه که روابط جنسی خارج از عرف باشه، وگرنه کسی از طریق ازدواج دچار بیماری جنسی نمیشه چون قبلش کلی آزمایش انجام میدن. اونهایی که به خاطر روابط نامشروع و خارج از عرف به این بیماری‌ها مبتلا میشن، همون بهتر که بشن تا کم کم نسلشون از بین بره
    • سیدعلی IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      6 0
      سلام یکی از علل افزایش بیماری های جنسی، همین قبح شکنی هایی است که در پوشش آموزش و بهداشت و هزار کوفت و زهرمار دیگر به خورد مردم داده میشود. مسلمان که آموزه های اسلامی را کنار گذاشت و به چرندیات غربی گوش داد حال و روزش میشود همین.
  • بینام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    14 0
    اعتراض کردن اینجا فایده ای نداره تماس بگیرید روابط عمومی صدا و سیما اعتراض کنید
  • IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    19 0
    اجرای چشم بسته و بی چون و چرای سند 2030 به هر قیمتی در ایران!
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    18 0
    مشرق ما فقط میتونیم حرص بخوریم دستمون هم به جایی بند نیست شما که صدات میرسه اطلاع رسانی کن به خدا شما دارید کار جهادی انجام میدید. مرگ بر نوچه های صهیونیست
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    24 1
    یعنی من خودم واقعا حالم بهم خورد دم افطار درباره ی مسائل جنسی و واژن و این جور چیزها صحبت شد
    • US ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      10 2
      فکرش بکن که شیطان چه جوری برنامه رو طراحی کرده که دم افطار بجتی ذکر و منجات افکار منحرف بشن به اندامهای جنسی،....
  • US ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    13 0
    گزارشتون فوق العاده بود.
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    20 0
    بهش میخوره پوششی باشه یهو ممکن مثل کاوه مدنی اینم در بره ..
  • SE ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    3 34
    هر روز خبر یک تجاوز میاد....پس بهتره به بچه ها آموزش داد...خشک مغزهای خوارجی کی میخوان بفهمن و دست از تعصبات کور بردارند
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      20 1
      آموزش اسلامی نه رواج فرهنگ غربی در ایران اسلامی!
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      6 0
      دفاع شخصی یاد بگیرن بیشتر میتونن مقابله کنن تا اینکه آموزش جنسی ببینن. آخه یه بچه در برابر یه غول بی شاخ و دم چه کاری از دستش برمیاد ها ؟
    • احمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      8 0
      آخر چرا با همه چیز سیاسی و جناحی برخورد می کنید و اهانت می کنید.واقعا باورت اینه که به بچه ی ۵ یا ۶ساله آموزش جنسی داده بشه تا بهش تجاوز نکنن؟با از ۹ سالگی واکسن بزنه تا اگر بهش تجاوز شد بیماری جنسی و سرطان فلان نگیره؟ عزیزم در فرهنگ غنی ما ایرانیها راههای مهم دیگری برای ایمن سازی هست. مثلا به بچه ۵ سال و حتی کمتر آموزش می دادند که حتی از غریبه ها خوراکی هم نگیرند حتی یه شکلات مگر با اجازه پدر و مادر و.... در مورد کلاس های آموزشی والدین دقیقا بررسی کنند بعد بچه ی دسته گلشان را به اونها بسپارند و دهها نکته دیگر..... آموزش مسائل جنسی هم در سن مناسب به طور مناسب گفته شود. این آقای مجری در یک برنامه می گفت تا کی ما به بچه ها می خوایم بگیم که تو رو از بیمارستان آوردیم؟ برادرم تا وقتی که به سن مناسب برسه و بتونه حقیقت و درک کنه....مطلب زیاده...بگذریم...
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      0 1
      تو به بچت آموزش بده ببین بهش تجاوز میشه یا نه مطمئنم یه آدم ترشیده بی اصل و نسبی که این حرف و میزنی
    • ز م م IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
      1 0
      خانه از پایبست ویران اس!!!! البته ویرانش کردند یه عده!!!حالا به سرمون چسبیدیم که ای واویلا بچه هامون خبر ندارن حالا چه کنیم!!!
  • صبوری IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    26 0
    نظارت در صدا وسیما وجود نداره که هر کسی هر برنامه ای که میخواد پخش میکنه
  • صبوری IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    28 0
    باید در همون برنامه ماه عسل از مردم عذر خواهی کنند
  • مارلون براندو IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    20 1
    هر کی از راه میرسه یه شماره حساب اعلام میکنه میلیاردر میشه ... فردا منم میذارم مردم کمک کنید آتنا حالش خیلی بده !
  • سید US ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    0 0
    این گزارش مشرق هم خواندی و قابل تامل است: https://www.mashreghnews.ir/news/861610/آیا-سرطان-مسری-است
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      1 0
      آفرین
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    0 0
    توی بقیه خبرگزاری ها هم پخش شده و دارن پیگیری میکنن https://www.afkarnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%AC%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B9%DB%8C-5/749271-%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%88%DA%A9-%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B4%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%A7%D9%87-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%DA%A9%DB%8C%D8%B3%D8%AA https://www.farsnews.com/news/13970313000359/%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%DB%8C%DA%A9-%D9%88%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D9%86-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    این واکسن رو در غرب ساختن برا افرادی که روابط حنسی متعددی دارن که از عوارضی مانند نا باروری داره که این افراد با خیال راحت به لا ابالی گری بپردازند!!!
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      1 0
      با خیال راحت؟ جلوی پاپیلوما رو بگیرن ، جلوی ایدز رو نمیشه گرفت. پس ارتباطی به خیال راحت نداره! در مورد هر چیزی تا وقتی علم ندارید حرف نزنید
  • قاسم IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    از وزارت اطلاعات میخوایم پیگیری کنن فکر کنم ایشون جاسوس امریکا باشن
  • صداوسیمای فراماسونی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 0
    خیلی هم برنامه ریزی شده است.یه جریان خاص خیلی از انقلاب جنسی حرف میزنه بیدلیل نیست! اینهام پیاده نظامشون هستند.بیشتر برنامه های پر بیننده صداوسیما دست یه طیف خاصیه که روابطشون هم مشخصه از ورزشیش بگیر تا شوهاش تا همین مثلا مذهبیش!! این خط فکری از وقتی جاخوش کرد که امثال م.م با سریالهای مثلا طنز ولی ترویج بیحیایی با تکیه کلامهای زشت مثل فلان چیز رو تو حلقت میکنم و حرکات بدنی شنیع و غیره قبح زدایی میکرد.دیگه این اواخر که صداوسیما پاتوق جریان خاص ضد امنیتی و ضد دینی شده و پیش میره!
  • حمید IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 1
    سلام دوستان از زحمات شما بی نهایت کمال تشکر و قدردانی را دارم نکته :این بیماری روانی که این خانم به آن گرفتار هست و خیلی ریلکس و راحت خیال پردازی و دروغ به زبان می آورد چیست؟ از این جهت به بیماری روانی نگاه کنید چون نمونه های آن در کشور ما زیاد است خیلی راحت دروغ می گویند ؟؟؟؟
  • مهدی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    واکسنی که در برنامه ماه_عسل از آن اسم برده شد توسط وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی بی فایده و مضر معرفی شد!
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 0
    احسان علخانی باید حرفش پس بگیره این اله ی مرگ را پس بزنه
  • حاج حسن IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    وزیر بهداشت در مورد انتسابات جهت دار در یک شبکه بهداشتی در یک شهرستان مرزی بهتر است پاسخگو باشد
  • رضا جهان FR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    ماه عسل امسال اکثر برنامه هاش با هدف سیاسی تهیه میشه، فکر کنم وقتش رسیده پس از این همه بیننده ، پول حسابی به جیب بزنه. مردم باید همگی برنامه ای رو که صداقت نداره و فریبکار شده رو تحریم کنن تا آمار بیننده هاش به حداقل برسه. یه مشت دروغ و داستان که دیگه تماشا کردن نداره!
  • پناهی GB ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    10 0
    سلام .باز هم احسان علیخانی حادثه آفرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمی دانم صدا و سیمایی که برنامه تراریخته را براحتی کنسل میکنه چطوری به ماه عسل مجوز دعوت از هر کس و ناکسی را میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و در ضمن دوستان دقت کردید گفت وزیر بهداشت هم اندازه مبلغ جمع شده قراره پول بزاره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قول نقی آخخخخخخخ دوست دارم بهش بگم قدیصه خانم ایندفعه داشتی در تب می سوختی لازم نیست نذر عجیب قریب کنی نیازی نیست زحمت بکشی در خانه ها را بزنی یهو بمیر و همه راحت کن .... ماندم با این نذر چطور زنده مونده
    • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 0
      اصلا مریض نبوده خانوم تو اون ده سال آموزش جاسوسی میدیذه نه شیمی درمانی
  • رسول ترک IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    12 0
    صداوسیما داره خرابکاری می کته باید یه تغییر ساختار توش داده بشه
  • امین GB ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    8 26
    سلام من پزشک هستم و تا جایی که بنده اطلاع دارم مزایای این واکسن زیاده و بهتره هر کسی به خصوص خانم ها استفاده کنن واقعا متاسفم که در جامعه ای زندگی میکنم که حاصل زحمات افراد غیر هم کیش خودشون رو توطئه میدونن من این برنامه رو ندیدم و نمیدونم این خانم داستان تخیلی تعریف کرده یا نه بحثم سر خود این واکسنه که در امریکا به طور گسترده استفاده میشه بعد ما فکر میکنیم که اون ها میخوان مارو نازا کنن !!! واقعا تا کی باید اسیر این‌جهل بشیم؟! فرضا عوارض یک دارو موجب نازایی در عده ای بشه ، باید بدونیم که عوارض دارویی در همه ی افراد یکسان رخ نمیده اگر تعداد عوارض گزارش شده بیش از حد استاندارد باشه اف دی ای امریکا جلو ی پخش اون دارو رو تو کشورش میگیره!! همین طور اون دارو رو disapprove میکنه خیلی از دارو های دیگه هم هستن که در عوارضشون تشنج یا ناظزایی و خیلی چیز های دیگه هست ولی دلیل نمیشه که کلا از سیستم درمان حذفشون بکنیم باید دید ریسک عوارض چقدره و مناقع اون دارو چقدر تاثیر گذاره چه طور زمانی که دانشمندان غربی برای انواع و اقسام نازایی راه کار پیدا میکنن و در کشور خود ما تعداد زیادی از افراد نازا با دانش اون ها درمان شدن ، نمیایید بگید که اون ها در حال کمک به ایران و شیعه و . . . . هستن!؟ چرا نمیاید این‌طور تحلیل کنید که اون ها میخوان لشگر امام زمان رو افزایش بدن ؟! همین تحلیل های از سر جهل میدونید چی به سر جامعه اورده ؟! من تو مطب به بیمار توصیه میکنم که با توجه به شغلت باید واکس کزاز بزنی اون وقت به من میگه طبق طب اسلامی این کار غلطه !! و موجب نازایی میشه !! وقتی کزاز گرفت و مرد، طب اسلامی میاد نجاتش بده ؟ بسه دیگه !! هر کس یه تخصصی داره وقتی علمشو ندارید نظر ندید !!! با جون و سلامت مردم انقدر بازی نکنید ! مشرق جان چندین بار منتشر نکردی این بار هم نکن اما شمایی که میخوای این نظر رو تایید نکنی لااقل وقتی خوندی درموردش فکر کن !!
    • سیدعلی IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      11 2
      درباره علت پشت کردن کشورهای پیشرفته به این واکسن هم اظهار نظر کن. عده ای از شما به اصطلاح پزشکان مدرن بلای جان این مملکت شدید. به بهانه این کامنت سعی نکن طب سنتی رو تضعیف کنی که شکر خدا مردم روز به روز دارن نسبت به طب سنتی اقبال بیشتری پیدا میکنن چون دیدن یک عده طبیب به بهانه های خودساخته به جای طبابت دارن با جون مردم تجارت میکنن.
    • پیام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      6 0
      بحث اصلی مقاله اصلا درباره واکسن نبود.راجع به ادعاهای بی سر و ته این خانم و فعالیت موسسه ش بوده و اینکه با این حرفها چقدر پول از مردم گرفته.شما یه بار دیگه با دقت مطالعه کنید
    • زینب IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      4 0
      خخخخ تا مرد سخن نگفته باشد عیب وهنرش نهفته باشد کاش شما هم سکوت می کردید تا.....
    • بهارلو DE ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      1 0
      شما که طبابت نمیکنین تو کشور ایران تجارت خونه راه انداختین.همون امریکایی که شما ازش حرف میزنین ما اقوام داریم که میگن اصلا طبابت اینجا از زمین تا آسمون با ایران تفاوت داره.میگه پزشکای ایران صلاخ هستن نه پزشک .وفقط یه پشتیبان وحمایت کننده ی قوی برای فروش داروهای تولیدی .دوره ی شماها داره تموم میشه به یاری خدا .بسه دیگه هر چی آدم کشتین.
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      4 0
      جناب پزشک، برو تظاهرات اروپایی ها رو در مقابل اجباری کردن واکسن کزاز رو مطالعه کن. شمایی که پزشکی چرا مطالعاتت رو بالا نمیبری ببینی چند هزار مقاله راجع به حجامت و ... از همون اروپایی ها و آمریکایی ها نوشته شده . متأسفم. قشر پزشکی کشورم که آمار مطالعش اینه وااای به حال بقیه
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
      1 0
      کسی مجبورت کرده اینجا بمونی؟ اگه از زندگی توی این جامعه متاسفی میتونی بری. نه! تو و امثال تو نمیرید شماها نونتون توی چاپیدن مردم ایران هست وگرنه خارج از ایران پهن هم بارتون نمیکنن چه برسه به اینکه بخوان بیمارانشون رو بدست شماها و هم منقلی هاتون بسپارن.
  • همایون IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    تقاضا می کنم کمی وقت گذاشته و با تماس با روابط عمومی صدا و سیما نسبت به این موضوع انتقاد کنید . انشاء الله موثر است . هموطن نسبت به وقایع کشورمان بی تفاوت نباشیم !
  • رضا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    7 0
    چرا موضوع رو مسكوت بذاريم!؟ اين خانمها كه خودشون رو دكتر و متخصص معرفي ميكنن بيان توي صدا و سيما و يه مناظره پيرامون همين موضوع داشته باشن با يه آدم حسابي با يه متخصص شما به عنوان اصحاب رسانه اين رو تبديل كنيد به يه مطالبه..
    • سیدعلی IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      7 0
      سلام موافقم مشرق! اونقدر این موضوع رو پیگیری کنید تا هر حرفی بی سند و بی پشتوانه نیاد از تریبون ملی پخش شه.
  • علی IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    9 1
    کاش یه اطلاع رسانی دقیق میشد طبق ادعای این خانوم این ویروس حتی با آب خوردن و استخر و.... به بدن بقیه منتقل میشه و نوع خطرناکش هیج علامتی هم نداره این یعنی فاجعه به نظرم بعد از این برنامه استرسی که به جامعه وارد شده حتی از خبر یک جنگ هم بالاتر بوده و همه رو درگیر کرده چه کسی باسخ گو هست و رسیدگی کی کنه اونم برای ویروسی که هنوز کزارشی از حضورش در ایران تایید نشده
    • یکی IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      0 3
      شما چقدر بی اطلاعید 0_o گزارشی از وجود زگیل تناسلی تائید نشده؟!!! کجای کار هستید شما؟ :))
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      0 4
      به مطب زنان مراجعه کنید تا گزارشها رو دریافت کنید.
  • سمانه DK ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    20 1
    از قوه قضاییه تقاضای ورودسریع به این موضوع داریم.چرا صدا وسیما این همه دروغ را به خورد ملت بدهد وهیچ کس رسیدگی نکند.وزیر بهداشت که مرده ویه انسان تو وزارت بهداشت نیست اعتراض کنه ؟این خ با چه مجوز و تحصیلاتی فعالیت می کنه؟دادستان عمومی هم مرده؟
    • Saideh AE ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      8 0
      موافقم شدیدا.. اصلا تحصیلات این دختره چی هست کیه چیه از کجا اومده بیوگرافیشو در بیارن.. متاسفم براشون .. دارم کم کم همه چیزای خوبو از بین میبرن.. خائن ها
  • مطاله گر ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    15 0
    مشرق چرا رصد نمیکنی ببینی نهادهای نظارتی برای بررسی راست یا دروغ بودن ادعاهای خانم اشکی چیکار کردند؟؟؟
  • مطالبه گر ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    6 1
    اینکه فقط برای مردم بگی کفایت نمیکنه. اگ نمیترسی برو وزارت بهداشت و وزارت اطلاعات پیگیر باش
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
      13 0
      وزارت بهداشتی که روغن پالم را تایید کرده بود ؟؟!!!!هه
  • مطالبه گر ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    13 0
    راسی اگ ادعاهایی که داری درسته یه پیگیری کن ببین ایشون چرا اینقد در انستیتو پاستور جا باز کرده و احتمالا دوستان وزارت بهداشت و خصوصا انستیتو پاستور زمینه ساز دعوتش به برنامه ماه عسل شده اند
  • مه IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    3 2
    ماشالله اینجا چقدر دکتر ومتخصص وجود داره. ازکجا معلوم ک اینا شایعات کشورهای دشمن نباشه ک بجون مردم انداختن.یادتون باشه ما فتنه گر منافق خیلی داریم
  • سعید US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    19 1
    من موندم کار وزارتخونه اطلاعات دقیقا تو این پنج سال چی بوده که هر کی از راه رسید از مردم پول گرفت و رفت پی کارش؟ پس کو کار اطلاعاتی و دستگیری این بی شرفها
    • ممد IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      2 0
      عزیزم وقتی دولت خودش دزده شما حالا صدا بزن آی دزدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
  • یکی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
    3 8
    این عقیم شدن بر اثر واکسن رو شما از کجا در میارید؟ هیچ جا جز رسانه های زردی مثل اینجا چنین مطالب کاذبی رو نشر نمیده! البته شما هم نظر بنده رو نشر نمیدید :)
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
      5 0
      بدو بابا این همه مقاله و ایمونولوژیست و کوری نمیبینی یا سواد نداری
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
      1 0
      از همونجا که شیمیایی تهران و شما آوردید و ایدز ژنتیکی بر اثر شیمیایی تهران یا علی عجب زری زده تکرارش میکنم ستون فقراتم میلرزه
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    15 0
    ینی یکی نیست گوش علیخانی رو بکشه؟!!!!! صدا سیما صاحب نداره؟
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    35 0
    خاک بر سر وزیر بهداشت و دولت
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    9 0
    یه مشت بیسواد که حتی از سرچ توی گوگل پلاس عاجزن اومدن دارن درباره واکسن و مریضی حرف میزنن چطور حرف یه دختر منگل و قبول دارید اما یه زحمت نمیدید تحقیق کنید دربارش
  • سفیر IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    13 0
    مسیولین که خوابند ولی انشاءالله مردم خودشون متوجه بشن که سند کثیف ۲۰۳۰داره یواشکی اجرامیشه و بچه های معصوممونو قبلاینکه دست این جور آدما بسپاریم وخودمون یه کاری کنیم همونطور که مادرای ما مارو تربیت کردن ،بخدا دمشون گرم با اینکه بی سواد بودن ولی همیشه همه چیز و بهمون میگفتن بدون اینکه حساس بشیم ،دوراز جون همه شما خانواده ها باید احمق باشم که تربیت بچه هاشونو بذارن به عهد غربی ها
  • محمد IR ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    11 0
    شخصی که نوشته ، کسایی که غیر از طنز ، برنامه تلوزیون میبینند، باید خودشون را به روانپزشک نشون بدن، ولی غافل از اینکه گفتن این جمله فقط از یک دیوانه بر میاد، شما نکنه میشینی پای سریالهای 300 قسمتی ماهواره؟ من نمیدونم آموزش جنسی چه ربطی به پیشگیری از تجاوز داره؟ کلاس دفاع شخصی مهمتره.
    • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      3 0
      دقیقا
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
      6 0
      جالبه به بچه یاد میدن به متجاوز بگه نه انگار تا الان بچه ها چراغ سبز نشون میدادن یا میگفتن آره شکنجم کن این نه رو باید به بزرگترا یاد بدید نه بچه ها
  • سما IR ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    واقعا جای تاسف داره کشوری که زدن واکسن رو ممنوع اعلام می کنه تو ایران بیان با زندگی مردم بازی کنن کاش علیخانی یه کوچولو وجدان داشتی
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    11 0
    باید به حال صدا و سیما گریه کرد مشکل اصلی اینه که فکر می کنیم تو این مملکت به این بزرگی فقط دو سه تا مجری داریم و بس چرا باید ادما را اینقدر بالا ببریم چه اشکالی داره هر سال یک نفر برنامه ماه عسلو اجرا کنند کار سختیه؟ مردم بخاطر ماهیت و موضوع برنامه ها را می بینند بینند نه بخاطر افراد ادما را هی بزرگ و بزرگ می کنند بعد توش گیر می کنند چکارش کنند ممنوع التصویر یا ... کی میخوان بیدار شن نمیدونم....
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    11 0
    خوبه والا بنگاه شادمانه زده علیخانی اسم برنامش چ ربطی داره با این موضوعاتش لیسانس مکانیک داره ولی در همه امور کارشناس ارشد بچه ها یاد بگیرید یکم ازش بایه لیسانس مردم چه ها که نمیکنند
  • طاها ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    13 0
    واقعا چه بلایی دارن سر ما میارن. تو همه حوزه ها اعم از اقتصاد، سیاست، فرهنگ، سلامت و... داره پرژه نفوذ اتفاق میافته. متأسفانه رسانه ی ملی هم درگیر شده
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 0
    این برنامه که افتضاح بود. اما حداقل خوبی ای که داشت این بود که مردم رو آگاه کرد در مورد ویروس پاپیلوما. و صد البته کسب و کار لیزر و تتو و آرایشگاه کساد خواهد شد.
  • علی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    16 0
    خاک بر سر صدا وسیما واقای علیخانی مجری برنامه ماه عسل که این برنامه سر تا پا غلط را پخش کرد ووقت مردم عزیز را میگیرد اقای علی خانی از این به بعد حنایت رنگ نخواهد داشت خودت را باختی
  • سید منصور الکورا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    3 0
    خاک تو سر صدا و سیما
  • کیانا مقری IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    2 0
    به نظر من باید در مورد مسایل جنسی به بچه ها آموزش داده بشه به شکل معقول وتوسط خانواده‌ها تا شاهد این همه اتفاقات بد نباشیم
  • علی IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    8 0
    خلاصه کسی نیست که به سیاست رییس صدا و سیما اعتراض کنه که با دولت روحانی در اجرای ۲۰۳۰ همدست شده
  • م.امید IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    گاف های برنامه ماه عسل زیاده چند سال پیشم خانومیو اوردن که ادعا میکرد یک هفته تو چاه زنده مونده بود که اونم دروغ محض بود،دست کم سمنانی هایی که خبر از اون واقعه داشتن به اون دو شب برنامه کلی خندیدن
  • مجید ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    8 1
    حرمتون باشه هرچی که ریختیم بحسابتون اقای علیخانی معلومه دستتون توی یه کاسه ست پولامون رو هرچه زودتر برگردونید فقط بلدین بااحساسات مردم بازی میکنید حرومزاده ها
  • مجید ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    خدامیدونه چندتا برنامه فیلم بازی کردین مردم ما خودشون فقیرن. و نیازمند چطور ازشون اخاذی میکنی چندساله که مردم رو تیغ میزنی خجالت بکشین البته خودصدا وسیما هم باهاتون همدسته
  • سعیده IR ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    خدا همه ملت ایران رو از شر نفوذی ها حفظ کنه
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    واکسن زیگیل مغزی و وارد کنید شاید بعضیا شفا پیدا کنن
  • FR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    10 0
    ماه عسل سیاسی نبود امسال سیاسی شد خودش وبه دولت و وزرای نالایقش فروخت .....برنامه را کامل سپرد دست مافیای کثیف دارو...چرا از اساتید طب اسلامی دعوت نکردی آقای علیخانی ؟؟؟؟ویا کسانی که با طب اسلامی و کمترین هزینه درمان شدند
  • FR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    طب اسلامی که سرطان را درمان کرده آیا ارزش کمی داره که برنامه را فروختی به مافیای کثیف دارو؟؟؟
  • امین سعیدی فر IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    8 0
    سلام خدمت مردم عزیز.دوستان گلم ببینید این خانم متاسفانه یک سو استفاده بزرگی از این برنامه کردن بنده به عنوان فردی که خیلی خوب بیماری های ویروسی رو میشناسم وبه عنوان یک پزشکی که کلی کار تحقیقاتی روی HIV و ویروسهای مشابه انجام دادم اصلا نمیتونم حرفای این خانم رو قبول کنم اولا شما بدونید که اگه قراره موسسه ای یا جایی رو یک بیماری نادر کار کنن این موضوع اطلاع رسانی میشه و یک کمپینی از بهترینهای دنیارو جمع میکنن تو یک محیط تا روی یک چیزی کار کنن اینکه این خانم میاد خرفهایی رو مطرح میکنه ومردم ما به راحتی قبول میکنن واقعا جای تاسف داره در ضمن اون کسی که گفت پزشکه و از این خانم دفاع کرد و گفت تو مملکت ما نمیدونم لد لرداشت میکنن من حاظرم هرکجا ایشون بگه باهاش مناظره علمی کنم که اصلا حرفای این خانم کلا پایه علمی ندارن قزعا یک موضوعی پشت این حرفا هست چون من میدونم چی گفت .
  • ایران من IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    6 0
    نمیدونم چطور ادعا داریم از لحاظ علمی رتبه بالا داریم و درمورد موضوع به این مهمی و تولید واکسن در ایران باید یه دختر بیمار برا وزارت بهداشتمون تصمیم بگیره واقعا متاسفم برای وزیر
  • زینب مشیرعالی IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    10 0
    این دختره اومده بود برنامه ماه عسل قشنگ داشت ميگفت غیرمستقیم این واکسن بزنید هیچی نمیشه تو ٱمریکا هرکی زده صد درصد نتیجه داده ینی برید روابط نامشروع داشته باشید واکسن بزنید قبلش، دقیقاً سند 2030بود گفت وزیر بهداشت هرچقدر مردم کمک کنند من همانقدر میذارم روش تا واکسن تو ایران تولید بشه خدا لعنت کنه امثال این شیطان پرست ها رو که به اسم مسلمانی ترویج فرهنگ شیطانی میدن آخه اون وزیر بهداشت خودش کی هست تا الان این که نه مدرک داره نه سند و...ورداشته ذهن مردم بیچاره نادان شستو داده حالا خونه به خونه هم میره از مردم کمک بگیره پول تولید واکسن جور بشه،،، ميگم این وزیر بهداشت و امثالهم به جامع طب سنتی اونم قلندر قدرتهاش که مدرک هم دارن هزار عیب روشون میزاره و مجرم میشناسدشون بعد این سرکار خانم راحت بدون هیچ مدرکی وجود تجربه دروغین با خنده وقيحانه میره مدرسه به مدرسه مبلغه سند 2030 تماماً با لابپوشونی الان دیگه دلسوز جان نسل مسلمان شدن اینا آخی از آمریکا اومد نه مادری نه پدری با کدوم سند؟؟؟ شفا گرفت نه خودش نه دکترش میدونه چرا بیماری ش که ناشناخته بود اول خودایمنی از کجاش درآورد؟ مسایل جنسی به بچه ای که چپ و راستشو نمیفهمه؟ اونایی که آموزش ندیدن اوضاع جامعه این چبرسه الان،،خدارحم کنه آخر زمان گفت تا نذر کردم بیام این خبر به مردم ایران بدم خودش تنهایی رفته بود خارج خانوادش ایران بودن این بعد مریض شد هشت سال با اچ پی دی درد میکشید هر شب تبریک داشت خودبخودی شفا گرفت(نذر نسل کشی شیعه) کرد فورا تبش قطع شد با اسم نذز،،، اول میگن نذر بعد میگن واکسن بعد 2030 ،،،! تو همون برنامه ماه عسل کلی پول ریختن به حساب برای تولید واکسنه hpv مردم ما رو به انزوای بیماری نابود میکنن یا تمدن اسلام یا بهتر بگم درگیر بیماری و کم کم اسلام فراموشی سوق میدن از معصومیت و نادانی مردم مسلمان باجسارت تمام سوع استفاده میکنند مردم باید هشدار بشن کاملا واضح گفت درمان نداره ها ولی واکسنش تولید شده درحالیکه اگر روابط از چارچوب اسلام و طهارت خارج نشه مشکلی پیش نمیاد اصن چرا وارد این برنامه شد با مظلوم نمایی خودش آنتیک کرده ميره مردم گول میزنه چرا ما نباید با همین جسارت از طب مجرب اسلاممون تبلیغ کنیم؟! تامل! شما این آگاهی رو باید وظیفه بدانید تا انشاءالله دست دشمنان وبخیلان از جامعه شیعه کوتاه شه
  • دکتر IR ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    9 0
    آموزش موضوعات جنسی به کودکان با توجیه جلوگیری از زورگیری جنسی منطق بسیار خنده داری داره! چون وقتی طرف زورش به متجاوز نرسه هیچ کاری نمی تونه بکنه! این آموزش ها در کشورهای غربی با استدلال یاد دادن روشهای درست رابطه های جنسی تدریس میشه چون اصلا اعتقادی به موضوعات شرعی اون ندارن وگرنه یک بچه یا نوجوان در برابر یک زورگیر هیچ شانسی نداره برای جلوگیری از تجاوز..در ایران هم این آموزش ها فقط باعث یک سونامی روابط نامشروع جنسی در مدارس و خارج از اون خواهد شد چون انسان بسیار کنجکاو هست کار درست اجباری کردن آزمایش ایدز و دیگر بیماریها هست برای همه که اون اقلیت زنا کار و لواط که هیچ قید و بندی رو رعایت نمی کنن حداقل منتشر کننده بیماریهای خطرناک نشن
  • طلبه IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    7 0
    جنگ با خدا و کنار گذاشتن مذهب نتیجه اش میشه این از زمانی که غربی ها مذهب رو بوسیدن گذاشتن کنار برای هر گناه جنسی خدا یک بیماری جنسی جدید خلق می کنه! واقعا انسان مغرور نفس و شیطان فکر نمی کنه چرا هر چی بیشتر روابط نامشروعش بیشتر میشه بیماریهای مقاربتی اون هم و هزینه دوا و درمان و ...هم بیشتر میشه ...و چیزی که نیست آرامش هست! چرا باید یک جوان زیبا روی 18 ساله همزمان ایدز و سرطان بگیره و در روی تخت بیمارستان باشه!؟ یا انواع بیماریهای قارچی میکروبی باکتریایی و ویروسی جدید مقاربتی!؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    9 0
    متاسفم برای چنین برنامه ای در جمهوری اسلامی وزارت بهداشت یه مدت با شعار فرزند کمتر و زندگی بهتر خانومهارو وسایل جلوگیری خارجی عقیم کرد حالا نوبت بهواکسن رسیده
  • مهربان IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    6 0
    یاد تایید کردن حرفهای علیخانی می افتم چقدر حرص میخورم عه عه عه
  • مهربان IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    9 1
    جمع کن اون برنامه مسخرت رو علیخانی
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    2 0
    تمامی مسئولین البته بعضی ها که فقط مسئول نما هستند باید این موضوع را پیگیری کنند.
  • رضا IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    5 1
    چراغ خاموش دارن سند2030رواجرامیکنن،بیشترمهمونای برنامه ماه عسل تناسبی باماه رمضون نداره.واقعا نظارت صداوسیما ودولت خیلی ضعیفه.اقای علیخانی مشکلات اقتصادی گرانی ورکودبازاروبیکاری اصل مشکلات مردم هس نه تلگرام و حضوربانوان درورزشگاهها،واموزش مسایل جنسی.علیخانی جوگیرشده فکرمیکنه توهمه مسایل کارشناس هس.ممنون مشرق
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    11 1
    سئوال اصلی اینه که چرا اینقدر تعداد خائنا زیاد شده؟ چرا عده زیادی بخاطر پول، شهرت و مقام حاضرن جان زن و بچه مردم رو بخطر بندازن؟ چرا اینقدر تعداد خائن و جاسوس و ... توی این مملکت زیاد شده؟
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    9 1
    جناب علیخانی! با خیانتی که به مردم این کشور کردید بزودی منتظر ضلالتهای بیشتر و ذلیل شدن بیشتر باشید. از ماست که بر ماست...
  • آرش IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    2 0
    ماه عسل شروع شد همه بشینید پای تلویزیون
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    7 1
    واقعا مملکت اینقدر بی صاحب شده که این خانم داره کلاس هاش رو برگزار می کنه اون هم با این موضوع و بصورت مختلط. اونوقت اگر ما یه کلاس آموزش قرآن بگذاریم از آموزش و پرورش و شهرداری و تامین اجتماعی و تعزیرات و .... میریزن سرمون. انگار خواست ارباب بیش از مردم خودمون برو داره.
  • US ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    5 0
    مشرق جوابیه من به امین پزشک 14:37 کجاست؟
  • علي محمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    1 10
    بسم الله الرحمن الرحيم با سلام حتي اگر اين مورد هم درست باشد تمام خوبيها اين برنامه را نمي توان زير سوال برد 1000 تا خوبي دارد و اين همه تاثرات مثبت، يكي هم ممكن است ناقص باشد
  • مریم IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    1 11
    بدون توجه به اشکال تراشی هایی که شده حرکت خانم اشکی درجهت برنامه 2030 بسیار حرکت پسندیده ای هست که جامعه ما به آن با توجه به آمار بالای نا باروی نیازمند است البته درمورد واکسن متخصصین این رشته باید نظر بدهند نه مردم عادی ضمنا نمیشه گفت چه بهتر افراد لاابالی نسلشون قطع بشه چون حتی درتاریخ هم داریم که حضرت علی بسیاری از دشمنانش رادر جنگها فقط مجروح می ساخت نمی کشت ومی فرمود چه بسا از نسلشان افراد مومنی بوجود خواهد امد
  • مریم IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    1 4
    600 میلیون که در مقابل بعضی اخاذی های دیگه که پولی نیست باید متاسف باشید که مردم برای سلامت فرزندانشان فقط 600 ملیون ارزش قائل شدن ولی برا قرعه کشی ها وغیره خیلی بیش از این پول میدن وای یه این مردم کارشناس مامایی
  • FR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    1 9
    خوبه که همه اینقدر همه چیز دانند. اینکه ژاپن یا ... افت زیادی در تعداد تزریق داشته دلایلی داره که با سرچ ساده میشه خوند. کاری به بیماری این خانم ندارم و به داستانش که درست یا غلطه اما در مورد این واکسن و اچ پی وی خوب میدونم که لازم بود حرفی زده بشه. شما هرچقدر از خودتون مراقبت کنید آیا از طرف مقابلتون 100در 100 مطمئنید؟ من بودم اما مبتلا شدم به نوع بی خطر این ویروس و دوره درمان و ... خیلی فشار زیادی داشت برام از نظر روحی. الان در اروپا جزو چارت واکسیناسیون این واکسن هست پس خواهشا اگه تزریق نمیکنید داستان الکی و هرچیزی به ذهنتون میرسه را نگید.
  • محسن تناونده IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    12 0
    اقا در یک کلام مملکت دوران دولت تدبیر روی هواست اون از دویست و خورده ای مدیر دو تابعیتی و حقوق نجومی و کابینه اشرافی وسند 2030 وفاجعه برجام هسته ای و.... این مملکت روی هواست این همه شهید و خون دادیم که اقایون اینجوری عمل کنند والله اینها نه از رهبری حرف شنوی دارند نه مردم را به حساب می ارند فقط خدا و امام زمان به داد مردم ایران برسه با اینهمه طوطئه داخلی و خارجی .
  • US ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    1 12
    انقدر ابلهین که ارزش جواب دادن ندارین
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
    13 0
    اصلا درباره اطلاع رسانی جنسی باشه چه ربطی به بچه دبستانی راهنمایی داره؟برن به سن بالای ۱۵ یا ۱۸ یاد بدن.چه اصراری دارن به بچه این مسایٔل رو بگن چیزایی که برای بچه زیادیه .بعدم بچه تو شرایط تجاوز قرار بگیره نمیتونه از خودش دفاع کنه چون زورشو نداره.اون پدر و مادر نفهم باید آموزش ببینن که چیکار کنن بچه آسیب جنسی از کسی نبینه.منظور والدین خوش خیالن.اونا باید آموزش ببینن که بچشونو حفظ کنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس