کد خبر 860737
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
قرعه کشی لیگ برتر

قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر در حالی برگزار شد که ابهام زیادی در خصوص میزبان و میهمان‌ها بوجود آمد.

به گزارش مشرق، قرعه‌کشی هجدهمین دوره لیگ برتر پنجشنبه شب در حالی برگزار شد که اشتباهی عجیب در برگه‌ای که به حضار داده شده بود، سردرگمی همه را در پی داشت.

در این برگه که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید، رنگ بنفش به عنوان تیم میزبان و سفید برای تیم میهمان مشخص شده بود، اما در توضیحات پایین برگه اشاره شده که تیم شماره 5 میزبان تیم شماره یک است، در صورتی که رنگ تیم شماره 5 سفید است و این تیم باید میهمان باشد. همین موضوع باعث شد بسیاری از افراد دچار مشکل شوند، چرا که طبق توضیح زیر برگه مشخص نبود چه تیمی میزبان است.

این اتفاق در حالی رخ داد که سازمان لیگ برای این مراسم تدارک زیادی دیده و حتی همانند سال‌های گذشته برنامه خود را بر اساس پخش تلویزیونی هماهنگ کرده بود اما ظاهراً همین موضوع باعث شده بود که سرِ مسئولان سازمان لیگ شلوغ شود و آنها به جای پرداختن به اصل ماجرا و توجه به برنامه لیگ، ذهن و فکرشان مشغول هماهنگی برای پخش این رویداد  شود. در واقع ضرب المثل «آفتابه لگن هفت دست، شام و ناهار هیچی» اینجا مصداق پیدا می‌کند چرا که سازمان لیگ به جای توجه به اصل ماجرا به فکر مسائل دیگر بود. ظاهر برنامه زیبا بود اما باطن آن که همین برگه زیر است؛، مشکل داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رامین IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
    13 1
    آخه آدم چی میتونه بگه به این حجم اطالاعات . عزیز من ، برادر من ، یکم دقت کن بعد مطلب بنویس . مشرقم که ماشاء الله بدون خوندن فقط چاپ میکنه . رنگ های جلوی اسم تیم ها نشون میده که کدوم تیم میزبانه . توضیح زیر جدول و خود جدول دقیقا مشابهن .
    • SMAH1 IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
      0 9
      من که نفهمیدیم شما چطور خوندی که توضیحات زیر جدول رو فهمیدی! من هم فکر می کنم توضیحات اشکل داره.
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
      1 0
      عکسو ذخیره کن بعد زوم کن میتونی نوشته هاشو بخونی.نه هوش بالایی میخواد نه قدرت بینایی فرابشری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس