کد خبر 860543
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
برجام نمایه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست ویژه این کمیسیون با معاون وزیر خارجه درباره روند مذاکره با اروپایی‌ها در چارچوب برجام خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نشست ویژه این کمیسیون برای بررسی نتایج تیم مذاکره‌کننده با اروپایی‌ها در چارچوب برجام خبر داد و گفت: از زمان آغاز مذاکرات ایران به اروپایی‌ها و خروج آمریکا از برجام، تیم مذاکره‌کننده، از جمله آقای عراقچی، معاون وزیر خارجه در جلسات مستمر کمیسیون امنیت ملی حضور می‌باید.

بیشتر بخوانید:

نمایندگان از عملکرد هیات رئیسه ناراضی هستند

وی با بیان اینکه عراقچی با حضور مستمر در جلسات ویژه کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره روند مذاکرات با اروپایی‌ها، گزارشی از مذاکرات به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهد، اظهار داشت: تاکنون در جلساتی که با آقای عراقچی در کمیسیون امنیت ملی مجلس داشته‌ایم، جمع‌بندی این است که هیئت دیپلماتیک ایرانی تلاش می‌کنند که ضمانت‌های لازم شروط مقام معظم رهبری در مذاکرات را اِعمال کنند.

سخنگوی امنیت ملی اضافه کرد: آقای عراقچی هم با حضور در نشست‌های مکرر و مستمر کمیسیون امنیت ملی درباره روند مذاکرات با اروپایی‌ها گفته است که آنها (اروپایی‌ها) مشتاق هستند که شرایط را برای ادامه همکاری با ایران فراهم کنند.

نماینده مردم ورامین در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نشست ویژه کمیسیون امنیت ملی با حضور عراقچی هفته آینده نیز پیرو جلسات قبلی ادامه می‌یابد و آقای عراقچی گزارشی از روند مذاکرات با اروپایی‌ها به اعضای کمیسیون ارائه می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس