کد خبر 860187
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
حملات راکتی

یک مقام ارشد اسرائیل گزارش‌ها مبنی بر دستیابی این رژیم و گروه‌های فلسطینی به توافق آتش‌بس در نوار غزه را رد کرد.

به گزارش مشرق، در حالی‌که سه‌شنبه شب جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که با میانجی‌گری مصر آتش‌بس در نوار غزه برقرار می‌شود، کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع سیاسی خبر دستیابی به توافق برای برقراری آتش‌بس در این باریکه را تکذیب کرد.

بر این اساس، یک مقام ارشد اسرائیلی، شب گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» اعلام کرد که آتش‌بسی در نوار غزه وجود ندارد.

این در حالی‌ست که «داوود شهاب» سخنگوی رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی متذکر شده است: «در صورت عدم پایبندی رژیم اشغالگر به آتش‌بس، نیروهای مقاومت آماده پاسخگویی به هر گونه حمله‌ای هستند.»

از سوی دیگر، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که به حملات خود در نوار غزه ادامه می‌دهد. هم‌زمان آژیرهای هشدار در برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین شنیده می‌شود.

وبگاه خبری «نیوز 24» اسرائیل نیز به نقل از منابعی، گزارش داد که مصر به گروه‌های جهاد اسلامی و حماس ضرب‌الاجل 4 ساعته برای پایان دادن به حملات موشکی و خمپاره‌ای به اراضی اشغالی داده است وگرنه در غیر این‌صورت «اوضاع منفجر خواهد شد».

طبق این گزارش، تبادل آتش از بامداد سه‌شنبه آغاز شد و گروه‌های مقاومت فلسطینی در واکنش به جنایات مستمر صهیونیست‌ها، حدود 27 موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرد. متعاقب این حملات مقاومت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حملات به غزه را از سر گرفته و چندین موضع را بمباران کردند.

همچنین رژیم صهیونیستی بلافاصله جلسه ویژه تشکیل داد و ارتش این رژیم اعلام کرد سرسختانه به حملات مذکور پاسخ خواهد داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس