کد خبر 859894
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
 رژه گردانهای عزالدین قسام در غزه

مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به برخی مواضع در نوار غزه، 27 راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد و پس از آن جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، به چندین موضع مقاومت در نوار غزه حمله کردند.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه شنبه) به چندین نقطه در نوار غزه حمله کردند. 

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، این جنگنده‌ها  بیش از 10 موشک به سمت مواضع مقاومت در «حی الزیتون و الشجاعیه» در نوار غزه شلیک کردند و صدای انفجارهای بزرگ، غزه را لرزاند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده 25 راکت  به سمت شهرک‌های مجاور با نوار غزه شلیک شده و بهانه تل‌آویو برای حمله به نوار غزه همین موضوع بوده است.

واحد توپخانه صهیونیست‌ها نیز چندین گلوله به سمت نوار غزه شلیک کرد. 

رژیم صهیونیستی در شهرک‌های مجاور نوار غزه حالت آماده‌باش اعلام کرد و مدعی شد جهاد اسلامی در پشت پرده شلیک خمپاره‌ها به سمت این شهرک‌ها بوده است؛ آژیرهای هشدار نیز در شهرک‌های مذکور به صدا در آمد.

خبرگزاری «فلسطین‌الیوم» وابسته به جهاد اسلامی اعلام کرد چندین خمپاره و راکت به سمت شهرک های صهیونیستی و در پاسخ به جنایات تل‌آویو شلیک شده است؛ این جنبش فلسطینی به ادعای صهیونیست‌ها مبنی بر اینکه جهاد اسلامی در پشت پرده این حملات بوده، واکنشی نشان نداد.

دو روز پیش، یگان توپخانه رژیم صهیونیستی چندین گلوله به سمت دو نقطه دیدبانی متعلق به جهاد اسلامی در شمال شرق رفح شلیک کرد و 2 نفر از اعضای نظامی این جنبش فلسطینی را به شهادت رساند.

دیروز نیز رژیم صهیونیستی یکی از برج‌های دیدبانی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس را هدف قرار داد و یکی از اعضای این گردان‌ها را به شهادت رساند.

رژیم صهیونیستی مدعی شده با برخی از راکت‌های شلیک شده با گنبد آهنین مقابله کرده اما صدای انفجارهایی در شهرک‌های مجاور غزه شنیده شده است.

«الون بن دافید» تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این حمله راکتی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی از زمان جنگ 51 روزه در سال 2014 تا کنون، در نوع خود بزرگترین راکت‌ها به شهرک‌های مذکور برخورد کرده و خسارات مالی بسیاری به جا گذاشته است.

رژیم صهیونیستی در سال 2014 به بهانه‌های واهی 51 روز به مردم بی‌پناه غزه حمله بی‌ امان کرد؛ در این جنگ بیش از 2200 نفر شهید و نزدیک به ۱۱ هزار نفر مجروح شدند.

تل‌آویو از شلیک دو راکت دیگر به سمت اراضی اشغالی خبر داد و اعلام کرد تعداد راکت‌ها شلیک شده به 27 عدد رسیده است. 

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست امنیتی ویژه پس از تحولات امروز غزه شد. ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده به سختی به حمله خمپاره‌ای امروز مقاومت پاسخ خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    6 16
    که البته کسی کشته زخمی نشده خسارتی هم وارد نشده این موشک ها کجا وقتی گنبد آهنین کار نمی کنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس