کد خبر 859872
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
کی‌روش

نامۀ ۳۰ نمایندۀ مجلس به وزیر ورزش برای دخالت او و تغییر لیست ترکیب تیم ملی فوتبال آن قدر عجیب است که ابتدا گمان می کنی شوخی است! واقعا نمی دانند موضوع ربطی به آنها و وزارت ورزش ندارد؟

به گزارش مشرق، عصر ایران نوشت: «۳۰ نماینده مجلس به وزیر ورزش نامه نوشته و خواهان تغییر در لیست تیم ملی فوتبال شدند. آنها می‌گویند کی‌روش اشتباه کرده است و بازیکنان خط خورده از جمله حسینی و غفوری می‌توانستند دوای درد تیم ملی باشند.

واقعا در ابتدا فکر کردم این نامه یک شوخی مجازی است. چیزی شبیه دروغ اول آوریل یا دروغ سیزده خودمان اما این خبر راستِ راستِ راست بود.

۳۰ نماینده مجلس واقعا پای خود را در کفش کی‌روش کرده‌اند؛ کفشی که تا حالا فوتبالی‌ها نتوانسته‌اند در آن با کی‌روش شریک شوند چه برسد به نمایندگانی که برخی از آنها حتی عکس با شورت ورزشی هم ندارند.

این آقایان با خود چه فکر کرده‌اند نمی‌دانم اما به نظر می‌رسد آنها می‌خواهند جای خود را در دل هواداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که از حذف سیدجلال حسینی و وریا غفوری دلخور هستند، جا باز کنند. بالاخره سال بعد سال انتخابات است.

برخی اتفاقات و تصمیم‌ها در پارلمان به حدی غریب است که شاخ درآوردن بر روی سر آدمی چندان عجیب نیست.

امروز ۳۰ نماینده مجلس فکر کرده‌اند که از کی‌روش بیشتر می‌فهمند و از او نسبت به تیم ملی دلسوزتر هستند؛ در حالی که تاریخ نشان داده است سرمربی تیم ملی با تمام لج‌بازی‌هایش همیشه بهترین تصمیم را برای فوتبال ایران گرفته است. خود فوتبالی‌ها هم می‌گویند که انتخاب بازیکن، مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین حق یک سرمربی است. این حضرات می‌خواهند این حق را از سرمربی سابق تیم رئال مادرید و پرتغال بگیرند.

شاید این ۳۰ نماینده فکر می‌کنند فوتبال را بیشتر از کی‌روش می‌فهمند. واقعا اگر این گونه است که بهتر است یکی از این افراد را بعد از جام جهانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم تا او، ایران را بر بام آسیا برساند.

بهتر است نمایندگان مجلس از ابزار نظارت خود در اموری استفاده کنند که باری از دوش مردم بردارد و مشکلات اقتصادی و اجتماعی آنها را حل کند.

اگر برخی از نمایندگان همت این ۳۰ نماینده در پیگیری امور را داشتند قطعا بسیاری از مشکلات کشور حل شده بود.

کاش این ۳۰ نفر به جای ترکیب تیم ملی از وزیر ورزش سوال می‌کردند که در بخش جوانان و حل مشکلات آنها از جمله ازدواج چه کاری کرده است. چرا تمام حواس این وزارتخانه که نام جوانان را هم یدک می‌کشد متوجه ورزش شده است؟ این هم جالب است که آیا این نمایندگان نمی‌دانند فدراسیون فوتبال مثل ادارات کل تربیت بدنی زیر مجموعۀ وزارت ورزش نیست و مستقل است و نباید دولت در کار آن دخالت کند و تنها وظیفۀ کمک را بر عهده دارد؟ اطلاعات این نمایندگان واقعا در همین حد است؟

بهتر بود این سراغ مدیران سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس بروند و از آنها در مورد شکایت‌های بازیکنان و مربی‌های خارجی و بدهی آنها بپرسند و این که چرا مدیران آنها با انبوهی از وعده می آمدند و با کوهی از بدهی می رفتند و اگر از این جنس آدم ها کاری برای فوتبال و ورزش برمی آمد وقتی سر از هیأت مدیرۀ باشگاهی درمی آوردند انجام می دادند.

راه‌های بسیاری برای انجام دادن وظیفه نمایندگی وجود دارد. پس بهتر است نمایندگان به آنها بپردازند و ترکیب تیم ملی را به سرمربی باتجربه و مشهور تیم ملی بسپارند. که هر کسی را بهر کار ساخته‌اند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    15 0
    برخی نمیندگان چونکه تلگرامشون فیلتر شده بیکار شدند و دیگه نمیتونند از اون عکسها ببینند فعلا به کیروش و لیست تیم ملی‌ گیر دادند!
  • مهدی IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    15 0
    مشرق شما ناراحت نشو !!!شکمشون سیره گفتن یه آروغ هم بزنیم ومظری راجع به فوتبال بدیم !!FATF وموزه لور لوور لور وووووووو همه از سر شکم سیریه
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    9 5
    فوتبال علم و کتل حمایت بیرون مرزهارا باور کرده است و خودشان را تافته جدا بافته می دانند نان ملت را می خورند و خوش رقصی با پرچم ای افسی را دارند مردم دارند برای این وامونده مثلا فوتبال هزینه می کنند و آن وقت نماینده واقعی مردم از طرف مردم حق بحث و نقد و دلیل خواهی ندارد خیلی جالب است خوشی زده زیر دلتان .
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    6 0
    رسیدگی به امور ورزشی ساده تر و صد البته نگاه های بیشتری را معطوف به خود می کند تا مسائل جدی تر مرتبط با جوانان، ازدواج، اقتصاد، فرهنگ و جامعه. کار سخت نخواهید، هوا گرم است و کولرها روشن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس