کد خبر 859797
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
دادگاه زن جوان

پرونده زن جوانی که به اتهام قتل همسرش زندانی است از سوی قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری از موارد لوث تشخیص داده شد.

به‌گزارش مشرق، زن جوان که یک بار به قصاص محکوم شد اما دیوانعالی کشور این حکم را شکست و بار دیگر وی پای میز محاکمه ایستاد.

در این پرونده آمده است: طاهره 34ساله صبح دوم فروردین سال 94، همسر 30ساله خود به‌نام سامان را در آپارتمانی در محله نعمت‌آباد به قتل رسانده است. اما زن جوان می‌گفت شوهرش با چاقو خودزنی کرده است.


وقتی پزشکی قانونی در گزارشی فرضیه خودکشی را رد کرد، طاهره به اتهام قتل شوهرش پای میز محاکمه ایستاد.


این زن به درخواست مادرشوهرش به قصاص محکوم شد، ولی حکم صادره در دیوان عالی کشور تأیید نشد. به این ترتیب طاهره بار دیگر از خود دفاع کرد.


وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبدالهی وقاضی واعظی مستشار دادگاه پای میز محاکمه ایستاد و در اعترافات جدید خود به قضات گفت: سامان اعتیادش را ترک کرده بود، ولی قرص مصرف می‌کرد. او هر بار به بهانه‌ای با من درگیر می‌شد. چون روز ششم عید جشن عروسی برادرزاده‌ام بود از سامان خواستم برای شرکت در جشن عروسی به شهرستان برویم، اما او بهانه‌گیری می‌کرد.


همسرم چندبار نظرش را درباره رفتن به سفر تغییر داد و سر همین موضوع تا نیمه‌شب با هم درگیر بودیم. من صبح زود برای خرید از خانه بیرون رفتم‌. وقتی به خانه برگشتم برای سامان صبحانه آماده کردم‌. او وقتی دید کره نخریده‌ام بار دیگر عصبانی شد. به او گفتم فراموش کرده‌ام کره بخرم، اما قبول نکرد. او می‌گفت قصد لجبازی با او را داشته‌ام. همسرم همان موقع به آشپزخانه رفت و با کارد به سینه‌اش زد.


من ترسیده بود بالای سرش رفتم دستم که خونی شد زیر سرش بالش گذاشتم و از همسایه‌ها کمک خواستم .اورژانس چند دقیقه بعد رسید. به او سرم وصل کردند اما فوت کرد  ولی من او را نکشته‌ام.


آنگاه وکیل تسخیری متهم محمود دادستان برای دفاع از موکلش در جایگاه ایستاد و گفت: من دو شاهد دارم که نشان می‌دهد مقتول باخوردن قرص‌های اعتیاد آور حالت عادی نداشته وحتی به آنها گفته است که قصد خودکشی دارد. سپس دو شاهد به دستور رئیس دادگاه در جایگاه قرار گرفتند. آنها زن وشوهر جوانی بودند که از بستگان خود مقتول بودند اما اظهارات آنها هم نتواست کمکی در روند رسیدگی به این پرونده داشته باشد.


بنابراین قضات پس از چند دقیقه شور این پرونده را لوث اعلام کرده و از خانواده مقتول خواستند برای اثبات ادعایشان که نشان دهد عروسشان عامل قتل است 5 شاهد به دادگاه بیاورند. بنابراین رسیدگی دوباره به این پرونده به زمان دیگری موکول شد که بزودی اعلام می‌شود.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    13 0
    عجب حالا اگر متهم مرد بود تا الان بر سر یکی از میادین حلق آویز شده بود
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    5 1
    خخخ از کجا 5 شاهد بیارن این حکم ها رو از کجاشون درمیارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس