هری و دوست‌دخترهایش - نمایه

اگر آمار رسانه‌های انگلیس صحت داشته باشد، پیش از ازدواج، هری دست‌کم با ۱۴ دختر دیگر و مگان مارکل با ۳ مرد دیگر ارتباط داشته‌اند.

سرویس جهان مشرق - «شاه‌زاده هری» نوه ملکه الیزابت، حدود یک هفته پیش (شنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۷) در حالی مقابل چشم میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با «مگان مارکل» هنرپیشه سابق آمریکایی ازدواج کرد که زیر پوست این مراسم ازدواج، اتفاقات زیادی در حال رقم خوردن بود. مشرق پیش‌تر طی گزارشی به حاشیه‌های خارج از کلیسای «سنت جورج» (محل برگزاری مراسم ازدواج) پرداخته است که این گزارش را می‌توانید از این‌جا بخوانید. در گزارش پیش رو به یکی از حاشیه‌های داخل کلیسا می‌پردازیم.

«شاه‌زاده هری» و «مگان مارکل» تا پیش از ازدواج با یک‌دیگر، هرکدام بارها در ارتباط‌های عاشقانه قبلی‌شان شکست خورده بودند

دامادِ از همه‌جا رانده

نکته قابل‌توجه (البته نه لزوماً منحصربه‌فرد) در عروسی شاه‌زاده هری ۳۳ ساله و مگان مارکل ۳۶ ساله مسیری بود که هر یک در زندگی طی کرده‌اند تا به این نقطه ازدواج یا به قول انگلیسی‌ها «روز بزرگ زندگی»شان برسند. هم شاه‌زاده هری قبلاً دست نیاز به سوی دختران دیگری دراز کرده بود و هم مگان مارکل، چه مقابل دوربین و چه در زندگی واقعی، به مردان دیگری «با اجازه بزرگ‌ترها! بله» گفته بود. تعجب‌برانگیزتر این‌که شایعات حاکی از آن است که بعضی از دوست‌دخترهای قبلی شاه‌زاده هری هم به مراسم ازدواج سلطنتی دعوت شده بوده‌اند. فهرست بلندبالای زیر، تمام دخترانی را نشان می‌دهد که هری قبل از مگان مارکل با آن‌ها رابطه داشته و البته رسانه‌ها به رابطه دوکِ ساسکس با آن‌ها پی برده‌اند. نکته‌ای به نظر می‌رسد در اکثر این رابطه‌ها مشترک است، علاقه ظاهری هری به داشتن رابطه با دخترهای بزرگ‌تر از خودش است:

ناتالی پینکام (مجری تلویزیون انگلیسی، ۲۰۰۳): زمزمه‌ها درباره آغاز روابط عاشقانه هری در حقیقت از سال ۲۰۰۳ و زمانی آغاز شد که وی تنها ۱۸ سال داشت. گزارش‌ها حاکی از آن بود که پرنس هری با ناتالی پینکام ۲۶ ساله «روابط بسیار مشکوکی» داشت. اگرچه هیچ‌گاه رسماً تأیید نشد که این دو با یک‌دیگر رابطه عاشقانه‌ای داشته‌اند، اما تا سال‌ها بعد از این شایعات نیز ارتباط دوستی آن‌ها هم‌چنان برقرار بود، تا جایی که بعدها وقتی هری با وفادارترین دوست‌دخترش، «چلسی دیوی» به‌اصطلاح «کات» کرد، برای یافتن شانه‌ای که بتواند روی آن گریه کند دوباره به ناتالی پناه برد.

«ناتالی پینکام» (دوم از چپ) در کنار پرنس هری

لورن پُوپ (بازیگر و مدل انگلیسی، ۲۰۰۴): هری ۱۹ ساله بعد از یک شب «بدمستی» در باشگاه شبانه «چایناوایت» در سال ۲۰۰۴ به طور اتفاقی با لورن ۲۱ ساله آشنا شد و این دو حتی شماره‌های یک‌دیگر را هم گرفتند. با این وجود، به گفته لورن، وقتی هری با او تماس گرفت تا دوباره با هم‌دیگر قرار بگذارند، پوپ «حوصله و وقتش را نداشت» و پیشنهاد هری را رد کرد. البته روایت‌های دیگری هم در رسانه‌های انگلیسی از این برخورد کوتاه منتشر شده که حاکی از فرصت‌طلبی شاه‌زاده هری و بوسیدن لورن در همان شب است.

«لورن پوپ» ادعا می‌کند پیشنهاد هری برای برقراری رابطه را رد کرده است

کَسی سامنر (بازیگر و مدل انگلیسی، ۲۰۰۴): طی همان بدمستی شبانه، هری با یک مدل ۲۱ ساله دیگر هم آشنا شد و کاری کرد که شاید بعداً از آن پشیمان شده باشد، شاید. سامنر همان سال رابطه یک‌شبه‌اش با شاه‌زاده جوان را در قالب یک داستان مستهجن در اختیار رسانه‌های انگلیسی قرار داد و آن‌ها هم آن را منتشر کردند.

رابطه یک‌شبه با «کَسی سامنر» و رسوایی بعد از آن، نتیجه بدمستی پرنس هری بود

چلسی دِیوی (تاجر زیمبابوه‌ای، ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱): زندگی «زناشویی» شاه‌زاده هری رسماً از سال ۲۰۰۴ و با آشنایی وی با چلسی دیوی آغاز شد (که استثنائا یک سال از هری کوچک‌تر بود). رابطه این دو، تا این لحظه طولانی‌ترین رابطه‌ای بوده که هری با یک دختر داشته است. این دو به مدت هفت سال با هم رابطه داشتند، اگرچه رسانه‌های انگلیسی به‌اتفاق، این رابطه را با توجه به تحصیل چلسی در آفریقای جنوبی، «شُل کن، سفت کن» و «متلاطم» توصیف می‌کنند. هری حتی سال ۲۰۱۱ وقتی آتش عشقش به چلسی دوباره شعله‌ور شده بود، او را به عنوان دوست‌دختر رسمی‌اش با خود به مراسم عروسی «شاه‌زاده ویلیام» و «کِیت میدلتون» (دوک و دوشِس کمبریج) برد. با این حال، دوری‌های گاه و بی‌گاه میان این دو موجب شد تا نهایتاً در سال ۲۰۱۱ چلسی اقرار کند که ذره‌بین رسانه‌ها و مردم روی خاندان سلطنتی برای او غیرقابل‌تحمل است و این دو بعد از هفت سال با یک‌دیگر قطع رابطه کنند. البته دیوی بعد از این قطع رابطه گفت: «من فکر می‌کنم ما همیشه دوستان خوبی برای هم‌دیگر خواهیم بود.» چلسی یکی از مهمانان ویژه مراسم عروسی هری با مگان بود و چند روز قبل از عروسی هم در «تماسی اشک‌بار» با هری وادار شد بپذیرد که شاه‌زاده، دیگر «فصل چلسی» در زندگی‌اش را پشت سر گذاشته است.

«چلسی دیوی» وفادارترین دوست‌دختر شاه‌زاده هری بود

کاترین اومانی (طراح لباس و بازیگر آمریکایی، ۲۰۰۷): چنان‌که گفته شد، رابطه هری با چلسی دیوی اگرچه طولانی بود، اما بی‌اشکال هم نبود؛ و چنان‌که از شواهد برمی‌آید، هری در این هفت سال، وقتی از چلسی دور بود، بی‌کار هم نمی‌نشست. کاترین اومانی که در یک مستند-برنامه تلویزیونی در آمریکا بازی می‌کرد، در حالی که با دو فرزند از شوهرش طلاق گرفته بود، سال ۲۰۰۷ (وقتی ۳۴ سال داشت) با هری ۲۲ ساله رابطه‌ای داشت که منجر به چند روز پیامک‌بازی شد، اما دیگر ادامه پیدا نکرد.

«کاترین اومانی» در حالی با هری ارتباط برقرار کرد که ۱۲ سال از او بزرگ‌تر بود و دو فرزند داشت

آسترید هاربورد (معاشر خاندان سلطنتی، ۲۰۰۹): آسترید هاربورد سال ۲۰۰۹ (زمانی که خودش ۲۷ سال و هری ۲۴ سال داشت) یکی از دخترهایی بود که هری در زنگ استراحت از چلسی به سراغش رفت. آسترید از دوستان نزدیک کیت میدلتون و برخی دیگر از اعضای خاندان سلطنتی بود، اما رابطه‌اش با هری مدت زیادی طول نکشید.

عکسی بی‌مقدمه از هری و «آسترید هاربورد» در حال بازگشت به یکی از خانه‌های سلطنتی از یک پارتی شبانه

کارولین فلَک (مجری تلویزیون و مدل انگلیسی، ۲۰۰۹): ناتالی پینکام دوست مشترک هری و کارولین این دو را به یک‌دیگر معرفی کرد و به این شکل، رابطه چندماهه آن‌ها آغاز شد. با این وجود، چنان‌که خود کارولین توضیح می‌دهد، به محض علنی شدن این رابطه، این دو مجبور به قطع ارتباط با یک‌دیگر شدند، چون «من دیگر «کارولین فلک، مجری تلویزیون» نبودم، بلکه «کارولین فلک، دوست‌دختر کج و کوله پرنس هری» بودم.

«کارولین فلَک» شغل و شهرتش را به ارتباط با شاه‌زاده هری ترجیح داد

ناتالی ایمبروگلیا (بازیگر و خواننده استرالیایی، ۲۰۰۹): دوستان مشترک، سال ۲۰۰۹ هم به کمک هری آمدند و او را با ناتالی ایمبروگلیا آشنا کردند. این دو چند ماهی با هم ارتباط داشند و حتی هری به جشن تولد ناتالی هم رفت. هری و ناتالی هم‌چنین با هم به کنسرتی هم رفتند، اما نهایتاً ارتباط آن‌ها بیش از چند ماه به طول نینجامید.

«ناتالی ایمبروگلیا» یکی دیگر از دوست‌دخترهای چندماهه هری بود

کامیلا رومسترند (خواننده نروژی، ۲۰۱۰): هم‌زمان با یکی دیگر از سفرهای تحصیلی چلسی به خارج از انگلیس (و زمانی که زمزمه‌های جدایی این دو نیز شنیده می‌شد)، هری این‌بار از کامیلا رومسترند خوشش آمد و او را به یکی از خانه‌های سلطنتی برد. کامیلا اگرچه اعتراف کرد که شب را در این خانه سپری کرده، اما جزئیات بیش‌تری را از این عشق یک‌شبه و رابطه یکی-دو ماهه بعد از آن فاش نکرد. هری خیلی زود دوباره چشمانش به جمال چلسی روشن شد و کامیلا را فراموش کرد.

«کامیلا رومسترند» نیز یکی-دو ماه بیش‌تر در کنار پرسن هری نبود

فلورنس برودنل-بروس (بازیگر سابق بالیوود و مدل انگلیسی، ۲۰۱۱): هری پس از آن‌که با چلسی قطع رابطه کرد، برای یک «لذت زودگذر تابستانی» فلورنس برودنل را انتخاب کرد. این دو البته رابطه خود را مخفی می‌کردند و حتی یک‌دیگر را در خانه فلورنس می‌دیدند. این رابطه خیلی زود و زمانی قطع شد که هری برای یادگیری پرواز با هلیکوپتر به آمریکا رفت.

«فلورنس برودنل» حکم سرگرمی تابستانی شاه‌زاده هری را داشت

مالی کینگ (خواننده و مدل انگلیسی، ۲۰۱۲): مالی کینگ نیز یکی از دخترهایی بود که هری مدت کوتاهی را با او ارتباط داشت. مشکل این‌جا بود که بلافاصله بعد از اولین قرار این دو، مالی ارتباطش با شاه‌زاده را علنی کرد و هری هم خیلی زود ارتباط با او را قطع کرد.

«مالی کینگ» آن‌قدر از ارتباط با شاه‌زاده هری ذوق‌زده شد که بند را به آب داد و حتی «جزئیات» را هم به رسانه‌ها گفت

کرِسیدا بوناس (بازیگر و مدل انگلیسی، ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴): کرسیدا تنها دختر دیگری بود که هری مدت نسبتاً زیادی را با او سپری کرد. اگرچه این دو با یک‌دیگر به جشن تولد خواهر کرسیدا و حتی یکی از مراسم‌های خیرخواهانه شاه‌زاده هری هم رفتند (که نشان می‌داد رابطه‌شان کاملاً جدی است)، اما بوناس بعد از دو سال بالأخره تاب نیاورد و او هم مانند چلسی اعلام کرد توجه بیش از اندازه‌ای که ویژگی رابطه با یک شاه‌زاده است، برای او که می‌خواهد روی بازیگری‌اش تمرکز کند، مشکل‌آفرین خواهد بود. به این ترتیب، ارتباط این دو قطع شد. با این وجود، هری کرسیدا را هم به جشن ازدواج خود دعوت کرد.

رابطه هری با «کرسیدا بوناس» شاید جدی‌ترین رابطه شاه‌زاده بود که تصور می‌شد منجر به ازدواج این دو شود

کامیلا تورلو (بازیگر اسکاتلندی، ۲۰۱۴): در حالی که هنوز چیزی از جدایی هری و کرسیدا نگذشته بود، شاه‌زاده به سراغ یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی در انگلیس رفت. اگرچه این رابطه خیلی علنی نشد، اما وقتی در برنامه‌ای تلویزیونی، از کامیلا درباره این رابطه سؤال شد، وی جواب داد: «یک خانم، هیچ‌وقت [چنین چیزی را] نمی‌گوید.»

«کامیلا تورلو» یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی در انگلیس است

الی گولدینگ (خواننده انگلیسی، ۲۰۱۶): الی گولدینگ نیز مانند آسترید، دوستان زیادی در خاندان سلطنتی داشت و در مراسم جشن ازدواج ویلیام و کیت و حتی جشن تولد خود هری نیز خوانده بود. اگرچه ارتباط الی با هری هیچ‌گاه رسماً تأیید نشد، اما گزارش‌های عجیب و غریب حاکی از آن بود که این دو سال ۲۰۱۶ و در جریان یک مراسم چوگان‌بازی «زیر پتو یک‌دیگر را بوسیده‌اند.» در حالی که برخی رسانه‌های انگلیسی این گزارش‌ها را خنده‌دار توصیف کردند، برخی دیگر حتی نوشتند که احتمالاً الی از شاه‌زاده هری باردار شده است، که البته صرفاً شایعه بود.

گزارش‌های عجیبی از ارتباط هری با «الی گولدینگ» در رسانه‌های انگلیسی منتشر شده بود

علاوه بر تمام دخترهایی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شواهد مختلفی حاکی از آن است که شاه‌زاده هری با دخترهای دیگری هم ارتباط داشته است. این رابطه‌ها تنها به این دلیل در فهرست بالا گنجانده نشده‌اند که صرفاً در حد شایعه‌ای ضعیف بوده‌اند. با این حال، تنها سابقه هری کافی است تا این «شایعه‌ها» هم یادآور ضرب‌المثل «تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها» باشند. از جمله این شایعه‌ها، ارتباط هری با «جنا کولمن» بازیگر و مدل انگلیسی است که اگرچه تصاویری از این دو با هم منتشر شد، اما شایعه وجود ارتباط خاص میان آن‌ها هیچ‌گاه قوت نگرفت. شایعه بزرگ‌تری هم مدتی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد که حاکی از قرارهای پنهانی و تلاش شاه‌زاده هری و «اِما واتسون» بازیگر سرشناس هالیوودی بود که به خاطر بازی در سری فیلم‌های «هری پاتر» به شهرت بین‌الملی رسید. با این حال، این شایعه هم با قاطعیت توسط واتسون رد شد و پا نگرفت.

عکسی ساختگی از ارتباط پرنس هری در کنار «اما واتسون»؛ شایعه‌ای که واتسون آن را مؤکداً سرکوب کرد

عروسِ تکراری

در حالی که هری سابقه‌ای طولانی در برقراری رابطه با دخترها دارد، مگان مارکل هم به نوبه خود قبلاً لباس عروسی را کهنه کرده است. این بازیگر آمریکایی در زندگی واقعی، سال ۲۰۱۱ با «ترِوِر انگلسون» بازیگر و فیلم‌ساز هالیوودی ازدواج کرد. این دو نیز مانند هری و چلسی، هفت سال با یک‌دیگر رابطه داشتند، اما سال ۲۰۱۰ بالأخره نامزد و یک سال بعد نیز در جامایکا با یک‌دیگر ازدواج کردند. با این وجود، ازدواج این دو بیش از دو سال دوام نیاورد و سال ۲۰۱۳ به دلایلی به طلاق منجر شد. برخی بازی مگان در نقشی اصلی در یک سریال تلویزیونی به نام «دادخواست‌ها» را دلیل این طلاق، و برخی دیگر، کار ترِوِر در لس‌آنجلس و بازی مگان در تورنتو و فاصله این دو در ابتدای ازدواج را مقصر دانسته‌اند.

«مگان مارکل» در کنار همسر سابقش «ترِوِر انگلسون»

البته «اندرو مورتون» زندگی‌نامه‌نویس سلطنتی و نویسنده کتاب جدید «مگان: یک پرنسس هالیوودی» می‌گوید مگان به طور کاملاً ناگهانی ازدواج خود با ترِوِر را به هم زده و حلقه‌های نامزدی و ازدواجش را برای او پست کرده است. هم‌چنین «نیناکی پریدی» دوست دوران کودکی مگان نیز معتقد است که خانم بازیگر بعد از شهرتی که از سریال دادخواست‌ها به دست آورد کاملاً عوض شد و از همسرش فاصله گرفت و به همین دلیل هم ازدواج آن‌ها به طلاق کشیده شد. «پریدی» تغییر مگان را این‌گونه توصیف می‌کند: «یک مگان قبل از شهرت داریم و یک مگان بعد از شهرت.»

مگان که به‌رغم تولد در آمریکا، ریشه‌های به شدت ایرلندی دارد، رابطه تأییدنشده‌ای هم با «روری مک‌ایلروی» گلف‌باز ایرلندی داشته است. اگرچه تصاویر این دو در حالی منتشر شد که با یک‌دیگر «چالش سطل یخ» انجام می‌دادند و شام می‌خوردند، اما مارکل بعدها انکار کرد که رابطه خاصی میان این دو بوده است. در عین حال، کتابی تحت عنوان «هری و مگان: یک قصه عاشقانه» که مفصلاً به زندگی عاشقانه مگان مارکل پیش از ازدواج با شاه‌زاده هری پرداخته است، رسماً مک‌ایلروی را یکی از دوست‌پسرهای احتمالی سابق وی معرفی کرده است.

«مگان مارکل» و «روری مک‌ایلروی» که گفته می‌شد مدتی را با هم ارتباط داشته‌اند

شاید ابعاد ارتباط مگان با مک‌ایلروی در هاله‌ای ابهام باشد، اما هیچ شکی نیست که این بازیگر آمریکایی بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ با یک آش‌پز مشهور کانادایی به نام «کوری ویتیلو» نیز رابطه داشته است. این رابطه دو ساله تنها چند هفته پیش از آن‌که مگان با شاه‌زاده هری دوست شود، قطع شد. بر سر چه چیزی؟ گفته می‌شود یک روز مگان در حالی که از خودش تعریف می‌کرده، مدعی شده که دستور پخت نوعی پاستا را کشف کرده است، در حالی که دستور، در اصل ابداع کوری بوده است. اگرچه به نظر نمی‌رسد قطع رابطه این دو صرفاً به خاطر دعوا بر سر پاستا بوده باشد، اما این اتفاق ظاهراً تیر آخر در تابوت ازدواج مگان با کوری بوده است.

«مگان مارکل» در کنار دوست‌پسر سابق «کوری ویتیلو» (چپ)

از زندگی واقعی هم که بگذریم، مگان در یکی از قسمت‌های تعیین‌کننده سریال دادخواست‌ها نیز (که شهرت خود را مدیون آن است) در مقابل میلیون‌ها چشم منتظر و دوخته به تلویزیون، به «پاتریک آدامز» (بازیگر نقش «مایک راس») «بله» گفت. این دو جدای از نقش‌هایشان در سریال دادخواست‌ها نیز رابطه دوستانه‌ای با یک‌دیگر دارند و پاتریک رسماً به مراسم ازدواج مگان و هری نیز دعوت شده بود.

«مگان مارکل» یک بار هم مقابل دوربین سریال «دادخواست‌ها» به «پاتریک آدامز» جواب مثبت داده بود

روی هم رفته، با توجه به سابقه عروس و داماد سلطنتی، به نظر می‌رسد یا ملکه الیزابت که باید اجازه ازدواج این دو را رسماً صادر می‌کرد، تحقیقات محلی مناسبی درباره مگان مارکل انجام نداده و یا این‌که صرفاً کار را به شانس واگذار کرده و امیدوار است که نوه و عروس جدیدش بعد از ۱۶ ماه دوستی و چند ماه نامزدی یاد گرفته باشند چگونه زندگی جدید خود را از زندگی‌های قبلی‌شان متمایز کنند. اکنون باید دید آیا این زندگی می‌تواند دوام داشته باشد یا مگان هم به سرنوشت بقیه دوست‌دخترهای هری گرفتار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 67
  • غیر قابل انتشار: 51
  • GB ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    73 53
    مشرق اینها آدم هایی که شما شرح و تفصیلشونو دادی - اشخاص بالغی هستند
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      153 6
      این مقاله مصداق خاله زنک بازی بین المللیه و به درد مجلات زرد انگلیس میخوره . به جای این چیزای پیش پا افتاده سیاست های انگلیس در قبال ایران و جهان تحلیل کنید .
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      11 30
      خفه شو منافق
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    خجالت نمیکشید خداوکیلی این خبرو گذاشتید ؟
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      32 0
      مشرق ، شعبه مجازی کارداشیان ها شده ؟؟؟!!!
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      33 5
      مجلات زرد زمان پهلوی هم از این جور خبرها نداشتند !!!!!
    • پزشک اعصاب و روان IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      8 4
      تعداد قرص هاتو بیشتر کن عزیزم
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      80 11
      اینا در قبل از ازدواج هرکاری بخوان میکنن ولی خدایی بعد از ازدواج پایبندن و دیگه دوست دخترو پسرندارن ..نه مثل مردان ایرانی بعداز ازدواج شروع به دختربازی میکنن ننگ ننگ
  • GB ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    وارد زندگی خصوصی مردم شدن یک درد بی درمان شماهاست
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      18 14
      زندگی شخصیش نیست که زندگی کف جامعه طرف هست. با این مطبل هم داخلی های غرب پرست متوجه میشوند چه کسانی رو اربابان خودشون انتخاب کردند.
    • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      7 6
      سيلي حرف بي ربطيه. چون اين جور خبرها در خود انگلستان هميشه در صدر اخباره
    • ماهان IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      12 10
      از پرچمت پیداست اصل جنسی
    • IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      8 6
      کسی که چنین شرایطی دارد زندگی اش خصوصی نیست. خواست زندگی خصوصی داشته باشد میلیاردها پوند پول مردم را واگذار و شاهزاده نباشد. دیگر خودش هم بخواهد کسی براش تره خرد نمیکند
  • 1362 IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    خب به ما چه..الان دو هفته است اینا عروسی کردن شما ولشون نمیکنی..که چی؟؟ مشکل مملکت حل میشه؟؟ مردم مرفه تر میشن؟؟ از انگلیس بیشتر بدمون میاد؟؟ دنبال دوست دختر بزرگتر بگردیم؟؟ چیکار کنیم اینا رو ول کنی برادر؟؟؟
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      31 26
      دمت گرم حال کردم
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      15 5
      مشرق زشته
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      3 16
      حرف مف نزن
    • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      4 19
      هیچی میخواد بگه چه خر تو خریه :) تو خوشت نمیاد نخون
    • US ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      20 5
      حل مشکلات رو از خبرگذاری میخوای یا باید جرئت کنی از دولت امنیتی تون بخواید؟ خبر رو دوست نداری نمیخونی دوست داری میخونی ولی نباید از چیزی بسوزی یا گودرز رو به شقایق وصل کنی که عزیزم
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      1 4
      1362این مقاله برایشما نیست این برای وطن فروشاست که خیلی ذوق کردن ..
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    31 24
    بابا طرف شاهزاده است مملكت دستشه مادر بزرگشم همه كاره بريتانيا است
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      10 2
      مردم هم که کشک!
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    66 51
    اینا به فحشا و ارتباط نامشروع و فرزند حرومزاده افتخار میکنن و بهش میبالن . فرهنگشونه
  • محمد باقر IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    60 28
    نگاه کالایی به زن یعنی نگاه نویسنده این مطلب. زن جنس پلمب شده ای است. از آکبندی که در آمد دیگر قابل اعتنا برای کسی نیست و وسیله ای در دست شوهرش است. مثل نوشابه گازدار.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    50 15
    گربه ها در خیابان اینقدر راحت جفت نمی شوند.
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      5 12
      خب اینا گربه نیستند سگسان هستند.
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    22 34
    تف تو مجازت مشرق
    • FR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      11 1
      بى ادب !
  • مرتضی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    31 16
    چطور شرم نمیکنید این اخبارو پخش میکنید؟ حداقل به خیریه کمک کردم.اینجا چی؟ پول مردمو میدزدن جیگتون در نمیاد. وای بر خائنین
    • پزشک اعصاب و روان IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      2 1
      خخخخخخخ
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      9 4
      پول مردم را هم لیبرالها میدزدند. افرادی که مستقیم و غیرمستقیم وابسته به همین اهالی فحشا هستند. اتفاقا این وضعیت را که می بینیم راحت تر می فهمیم چرا لیبرالها دنبال فاسدکردن جامعه اند
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    25 26
    این خبر یعنی فرهنگ مارو با فرهنگ اونا مقایسه میکنید خب معلوم هست صحیح نیست.
    • پزشک اعصاب روان IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      1 6
      فردا بیا معاینه شی
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    23 12
    به تو چه
    • پزشک اعصاب روان IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      3 9
      خاک بر سرت
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    22 17
    رسانه های خارجی دنیا رو پر کردن از خبر مزخرف ازدواج حکومت سلطنتی، جالب همه جای دنیا حرف از دموکراسی می زن، بعد تو کشور خودشون به شاه و شاهزاده و سلطنت و ... افتخار می کنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    22 11
    مشرق خدایی این چه وضعشه ما خاندان سلطنتی رو نه قبول داریم نه برامون مهمه چقدر رابطه نا مشروع دارن!
    • پزشک اعصاب روان IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      4 5
      مگه نگفتم هر شش ساعت فقط ۵قرص بخور
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    29 8
    خاله زنک شدی مشرق
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      2 6
      خفه
  • سهراب IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    22 5
    خب بوماچه یره !!
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      2 6
      شما کودتو میل بفرمایید
    • سهراب IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      3 4
      بره شما که پابرهنه خودته انداختی وسط بحث،از او کودای انسانی که حسن آقا وارد کرده گذاشتن کنار..بروبگیر مصرف کن آدم عقده ای !! جونوممرگ بری الهی
  • US ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    12 24
    مشرق عالیه معلومه که ی عده دارن میسوزن عاشقان BBC
    • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      2 3
      راست میگی خخخخ
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    17 27
    انگلیسی ها کثیف ترین موجودات روی زمین هستن
    • US ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
      7 1
      نمیدونم چیه تو مغز امثال شما الان به گذاشتن این خبر توسط مشرق معترض باشیم یعنی هوادار bbc هستیم ؟!
  • ali IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    10 8
    وقتی دارای اشرافی باشی های خیابونی و بیابونی و اهن پرست و طماع خودشون میان سمتت . کاری هم به دین و ایمانت ندارند
  • علي IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    12 15
    زفرهنگ مبتذل غرب وكثافت كاري خاندان ملكه واستفادة ابزاري اززنان دوغرب چيزي نشنيده بودين مگه!
  • اوه اوه اوه IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    20 22
    عالی بود. بگذار تا ملت بدانند وحشی گری و فساد ملکه و فرزندان ملکه جهان الیزابت چگونه است. البته هنوز هم حاکم اصلی دنیا هستند فاسدان انگلیسی
  • ناشناس IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    7 5
    چه کاریه حسودی کردن. امیدوارم خوشبخت بشن
    • بوشناس IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      2 6
      در همین فرهنگ است که از هر 5 عروسی که رسما به خانه شوهر می رود . 3 نفر قبلا غیر رسمی خانه شوهری را تجربه کرده اند. در همین فرهنگ است که همجنسبازی یک هنجار و حتی قانونی است .
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    6 2
    مشرق وصف منکر ، منکر است. شما مرتکب نشوید
  • میلاد GB ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    4 3
    تیتر قشنگی بود.مرسی
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    6 12
    ياد ممدرضاشاه ملعون افتادم بدبخت هم همين حال و روز داشت
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 0
    نفس اصراف و ولخرجی و حق کشی شون بده چیکار به زندگی شخصی شون داری بابا.
  • CA ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 2
    شایعه‌ای که واتسون آن را مؤکداً سرکوب کرد سرکوب؟!!!
  • محمد هانی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    4 6
    مشرق دمتگرم خوب پتشون رو دادی به آب خوشم اومد هرچی از این خاندان منحوس بگی برمیاد .یه عده هم این خاندان منحوس رو الگو گرفتن .خلاصه همیشه از این پنبه زنی ها بکن مشرق که دماغ خیلی ها میسوزه .
    • GB ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      5 1
      یعنی واقعا خانواده سلطنتی انگلستان نگران این موضوع بودن که مشرق پتشون رو جلوی تو بریزه رو اب ابروشون بره خخخخخخ اعتماد بنفس تو رو چنار داشت سالی دو بار اناناس میداد
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    4 1
    چه خوش اشتها هم بوده ماشالله به
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    4 2
    مشرق عزیز چرا دوستدارن ملکه بریتانیای کبیر! در ایران را ناراحت می کنی
  • DE ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    5 10
    پدر واقعی هاری ، چارلز نیست بلکه یک شخصی است که مربی اسب سواری مادرش بوده . مادر هاری یعنی دیانا در یک مصاحبه تأئید کرده بوده که با این شخص در زمان زناشویی اش با چارلز ارتباط داشته . قیافه هاری هم عین قیافه اون مربی اسب سواری ست . درست عین توالتی که وسطش تیغه کشیده باشی .
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    3 3
    مشرق چقدر بیکاری ها. من فقط یتتر رونگاه کردم. این چیزا دیگه تکراری شده. ما مشکلات خودمونو بریم حل کنیم
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    2 0
    حال به هم زنید.
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    85 4
    مشرق خیلی خاله زنکی، دیگه وقتشه شوهرت بدم.
  • NL ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    44 5
    به تو چه
    • FR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
      3 6
      به تو چه فضول كه به مشرق مىگي به توچه !
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    1 3
    تهوع آوره!
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    35 3
    وضع دخترها و پسرهای نسل جدید خودمون از اینها بهتر نیست.
  • GB ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    41 6
    الان دقیقا فسادشون چیه؟مثل ایران خوبه که همزمان با ده نفر در ارتباط باشی!اکثر مردان متاهل و ثروتمند ایرانی رابطه خارج از ازدواج دارند و خیانت مثل اب خوردن شده.این بنده خداها چه خیانتی کردن؟!مشرق یکم خجالت بکش.یکم ادم باش
  • سعید IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
    20 4
    خود شما ها اگه شاهزاده بودین تا حالا صدها کثافت کاری کرده بودین
  • رضوان IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    سلام یک آدم سیاسی حتی از دست همسرش نباید چیزی بخوره یا اگه می خوره باید جوری بخوره که مطمئن بشه خودش هم می خوره
  • رضوان نصیری IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    سلام فامیل خودم را گم کردم فامیل بدن هام را پیدا کردم بدبختی از این بدتر
  • رضوان IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
    0 0
    می دونم که قهوه دوست داری ؟! اینجا همه جورش را داریم . اصلا دوست ندارم بخصوص اگه قجر باشه نه بریتیش باشه
  • رضوان IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام تو عروسی ها هم چیزخور می کنند ها در ضمن عینک دودی هم کور کننده عینک هم خودش کور کننده من عینکی هستم از بس چشمم را عینک اذیت می کرد مجبور شدم نزنم گمانم دشمن ها عمدا جوری شیشه ها را درست کنند که کور کنه مطالعه هم خوب نیست حمام هم خوب نیست بخصوص حمام طولانی خسته شدن و بار سنگین و فعالیت بدنی و ورزش هم برای چشم خوب نیست حتی پیاده روی طولانی
  • رضوان IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
    0 0
    سلام گوشی موبایل هم کور کننده شامپو و صابون یک بار مصرف توش کور کننده و کچ کننده می ریزند اگه تو حمام طولانی بگذاری زیاد نباید با کامپیوتر و گوشی کار کنی من الان آنقدر هنر دارم کسب درآمد کنم نمی کنم چون کور می کنه تایپم در حد گینس تند. بعد موقع استفاده از گوشی با دست یا یک تکه آهن جلو دوربینش را بگیرید بخصوص وقتی تو اینترنت هستید و پیام می دهید کور کننده برنامه ناشناس نصب نکنید گوشی ارزان هم خوب نیست البته چاره ای هم نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس