کد خبر 859602
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
 نفت مسجدسلیمان

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: با برنامه‌هایی که دا ریم قصد داریم از لیگ دسته اول برای همیشه خداحافظی کرده و تبدیل به تیمی بزرگ در سطح ایران و حتی آسیا شویم.

به گزارش مشرق، کیوان بابادی در خصوص وضعیت انتخاب سرمربی این تیم و مذاکراتی که با محمود فکری در این باره انجام شده، گفت: گزینه اصلی و جدی ما برای هدایت تیم نفت مسجدسلیمان در فصل آینده محمود فکری است و نگاه مسئولان شهری و باشگاه این است که کار ما با هم ادامه پیدا کند. در همین راستا فکری برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه داد و ما با هم صحبت‌های خوبی انجام دادیم. قرار است تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب سرمربی به صورت جمعی و توسط کمیته فنی و هیأت مدیره پس از بررسی برنامه‌های محمود فکری انجام شود، اما چیزی که مهم است این است که هم ما و هم فکری علاقه‌مند به ادامه همکاری با یکدیگر هستیم.

وی ادامه داد: تنها نگرانی آقای فکری بحث مسائل مالی و بودجه بود که هیأت مدیره قصد دارد این توقعات را برآورده کند. ما روی مسائل مالی استراتژی خوبی داریم و باشگاه تصمیم گرفته که راه‌های درآمدزایی خوبی داشته باشد اما همانطور که گفتم مهم این است که هم ما و هم آقای فکری علاقه‌مند به ادامه همکاری هستیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه با توجه به صعود این تیم به لیگ برتر و عدم هزینه کردن از سوی شرکت نفت برای این تیم، قرار است مشکلات مالی چطور برطرف شود، اظهار داشت: ما مشکل مالی داریم و این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد از طرفی منابع مالی تعریف شده هم نداریم و فعلاً اسپانسری هم نداریم که با ما همکاری کند. از طرف دیگر شرکت ملی نفت به دلیل ممنوعیت قانونی نمی‌تواند در فوتبال حرفه‌ای هزینه کند اما از سوی مسئولان استانی و شهری و همچنین نمایندگان محترم شهر مسجدسلیمان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا این مشکلات برطرف شود، اما چیزی که مشخص است این است که ما فعلاً چیزی در بودجه نداریم.

بابادی در خصوص این شایعه که گفته می‌شود شاید امتیاز باشگاه نفت مسجدسلیمان واگذار شود،‌خاطرنشان کرد: این شایعه را قویاً‌ تکذیب می‌کنم چرا که این باشگاه متعلق به مردم مسجدسلیمان است و تحت هیچ شرایطی اجازه واگذاری این باشگاه را نمی‌دهیم. خط قرمز ما زاگرس‌نشینان تیم نفت مسجدسلیمان است و هیچکسی به فکرش هم خطور نکند که امتیاز این باشگاه از مسجدسلیمان برود.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: ما در منطقه زاگرس ظرفیت‌های بالقوه‌ای داریم و تیم نفت مسجدسلیمان در دامنه جغرافیایی زاگرس است ما برنامه‌های خیلی خوبی خواهیم داشت تا بتوانیم با تدابیر ویژه و با استفاده از برنامه‌های مردم‌محور و با مشارکت هواداران به توسعه مالی پایدار برسیم تا تبدیل به یک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی شویم.

بابادی درباره اینکه آیا احتمال تحول و تغییرات در کادر فنی فکری یا بازیکنان وجود خواهد داشت یا خیر، افزود: ما به کادر بازیکنان و مربیانی که داریم اعتقاد داریم اما قطعا از نظر کادر فنی و بازیکنان تیم را تقویت خواهیم کرد چرا که حضور در لیگ برتر شرایط سختی است و ما برنامه‌های خوبی برای تقویت نفت مسجدسلیمان داریم که البته آنها را رسانه‌ای نخواهیم کرد. ما قصد داریم پس از اینکه سال‌ها تیم در لیگ دسته اول بود دیگر با دسته اول خداحافظی کنیم و تیمی در حد شأن مردم مسجدسلیمان و زاگرس‌نشینان آماده کنیم به طوریکه بتواند در فوتبال ایران و حتی آسیا بزرگی کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس