کد خبر 859149
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
کارواخال

مدافع کهکشانی‌ها با مصدومیتی که در بازی با لیورپول به آن دچار شد، در خطر از دست رفتن جام جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مصدومیت محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در بازی شب گذشته (شنبه) فینال لیگ قهرمانان اروپا تنها اتفاق مهم بازی نبود، چرا که دنی کارواخال از رئال مادرید نیز دچار آسیب‌دیدگی نسبتاً جدی شد و مجبور به ترک زمین در دقیقه 37 بازی شد.

بر اساس گزارش نشریه «آس» اسپانیا، مدافع کهکشانی‌ها از ناحیه عضلانی همسترینگ پای راست خود دچار مصدومیت شده و آزمایش‌های امروز (یکشنبه) میزان جدیت این آسیب‌دیدگی را مشخص خواهد کرد. با این حال «آس» تخمین زده که کارواخال در حدود یک ماه به دور از میادین خواهد بود و همین ممکن است که رویای حضور در جام جهانی 2018 روسیه را برای کارواخال بر باد دهد.

در حالی که تنها 18 روز تا آغاز جام جهانی 2018 باقی مانده، این روزنامه اسپانیایی خبر داد؛ خولن لوپتگی همچنان فرصت لازم برای اصلاح لیست نهایی تیم ملی فوتبال اسپانیا را دارد و اکنون سرخی روبرتو از بارسلونا شانس بالایی برای دعوت شدن به جمع ماتادورها را دارد و می‌تواند با اودریوسولا در سمت راست تیم ملی اسپانیا زوج خوبی را شکل دهند. گزینه‌های دیگر برای جانشینی کارواخال، بارترا و خسوس ناواس هستند.

در نهایت این انتخاب باید از لیست 35 نفره تیم ملی اسپانیا صورت بگیرد که این لیست علنی نشده و باید دید که آیا سرخی روبرتو و چند بازیکن مورد بحث دیگر در آن لیست ابتدایی بوده‌اند یا خیر!

کارواخال برای اولین بار نیست که به چنین بدشانسی دچار می‌شود، او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 16-2015 هم در تقابل با اتلتیکومادرید مصدوم شد و شانس حضور در مسابقات یورو 2016 را از دست داد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا در گروه B جام جهانی 2018 با تیم‌های پرتغال، ایران و مراکش همگروه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس