کد خبر 858831
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
جواد تن زاده

در جلسه‌ای که در دفتر اداره کل ورزش و جوانان استان در رشت برگزار شد، ادامه مالکیت تن زاده در سپیدرود مشروط به بررسی و اعلام نظر حسابرسان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان شد.

به گزارش مشرق، صبح امروز جلسه‌ای با حضور مریم بخشی سرپرست و نعمت پور مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، تن زاده مالک باشگاه سپیدرود رشت، قربانعلی الماس خاله رئیس هیات فوتبال گیلان، میر شهاب مؤمنی مالک اسبق باشگاه سپیدرود رشت، فرهاد خراسانی وکیل و مجید جعفرزاده معاونت مالی باشگاه سپیدرود و افتخاری مشاور اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در اداره کل ورزش و جوانان استان پیرامون تعیین تکلیف وضعیت باشگاه سپیدرود رشت برگزار شد.

در این جلسه، مریم بخشی خواهان شفاف‌سازی وضعیت پرداختی باشگاه و تعیین تکلیف بدهی‌های گذشته باشگاه شد که تن زاده در مقام پاسخگویی برآمد.

مالک باشگاه سپیدرود با بیان اینکه بخش اعظمی از بدهی سه میلیارد و 300 میلیون تومانی تسویه شده است اظهار کرد: حدود 700 میلیون تومان بدهی باقی‌مانده است که طلبکاران با تحریک عده‌ای حاضر به مصالحه نیستند و باشگاه آمادگی کامل برای تعیین وضعیت طلبکاران باقی‌مانده را دارد.

در پایان جلسه، مالک باشگاه سپیدرود متعهد به ارائه اسناد مالی باشگاه تا پایان امروز به نمایندگان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان شد و حسابرسان مالی اداره کل ورزش و جوانان استان پس از مراجعه به دفتر باشگاه سپیدرود و دریافت اسناد مالی، نظر نهایی خود را پس از بررسی‌های لازم اعلام می‌کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس