کد خبر 858684
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
سرّ دلبران

کارگردان سریال «سرّ دلبران» گفت: اگر به شهر یزد نمی‌رفتیم، نتیجه این سریال آن چیزی نمی‌شد که مدنظرم بود. چرا که تهران فضای مناسبی برای روایت این سبک قصه‌ها ندارد.

به گزارش مشرق، «محمدحسین لطیفی» کارگردان سریال «سرّ دلبران» گفت: تا الان اقشار و افراد مختلفی که بخش‌هایی از «سرّ دلبران» را دیده‌اند دوست داشتند و این سریال مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بعد از چند سال دوری از فضایی که در صاحبدلان تجربه کردم با «سر دلبران» به این فضا برگشتم. فضای این سریال همان فضایی است که همیشه دوست داشتم در آن سریال یا فیلمی بسازم و حس می‌کنم به عبارتی کار، خون دارد و انشاالله که تا پایان ماه مبارک رمضان بتواند مخاطبین بیشتری را جذب خود کند. 

بیشتر بخوانید:

سردلبران و سیدی که مردم دوستش دارند

کارگردان سریال «صاحبدلان» درباره حضور در شهر یزد ادامه داد: اگر به شهر یزد نمی‌رفتیم نتیجه «سردلبران» آن نتیجه‌ای نمی‌شد که مدنظرم بود. چرا که معتقدم دیگر تهران فضای مناسبی برای روایت این سبک قصه‌ها ندارد و ما در تهران دیگر نمی‌توانیم قصه‌هایی در این سبک و سیاق بسازیم. فضای سنتی این قصه با فضایی که در یزد وجود دارد، همگن بود و تناسب بسیار زیادی با هم داشتند. 

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه فضای سنتی که ما برای این سریال نیاز داشتیم در تهران وجود نداشت و به عبارتی نابود شده بود. ممکن است بتوانیم داخل خانه‌ها را با دکور و چینش درست کنیم، اما بیرون از خانه و کوچه و خیابان را که نمی‌شود تغییر داد! برای مثال اگر بخواهم در محله جنوب شهر هم کاری را بسازیم نمی‌توانیم، چراکه آنجا همه خانه‌ها آپارتمان‌های 7 طبقه‌اند و دیگر از فضای قدیمی خبری نیست. حداقل در یزد، آبی آسمان‌مان را داریم و به جای آن آسمانی خاکستری نداریم!

این کارگردان با اشاره به نقش روحانیون در قصه این سریال نیز گفت: قصه من نقد اجتماعی آدم‌ها است که در بستر یک قصه سنتی و اجتماعی بنا شده و امیدوارم تا حال کار همانطور که حین تصویربرداری خوب بود، در روزهای پخش هم بتواند این حال خوب را به مردم منتقل کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
    8 0
    احسنت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس