کد خبر 858196
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
مانوئل فرناندس

هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال می‌گوید تقابل با شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ دشوار خواهد بود.

به گزارش مشرق، مانوئل فرناندس که یکی از 23 بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه خواهد بود، امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری گفت: فکر می‌کنم اینکه می‌توانم در پست‌های مختلف بازی کنم، خیلی مهم است چون در یک سال گذشته در تیم لوکوموتیو مسکو در پست‌های مختلف ایفای نقش کرده‌ام و این یکی از کارهای مثبتی است که می‌توانم برای تیم ملی فوتبال پرتغال انجام دهم.

وی ادامه داد: به نظرم فرناندو سانتوس -سرمربی پرتغال- با توجه به گزینه‌هایی که دارد، سخت‌ترین کار را در انتخاب بازیکنان خط میانی دارد. چهار یا پنج بازیکن باکیفیت در این خط هستند که این کار را برای انتخاب بازیکنان خط میانی سخت می‌کند. به هر حال داشتن چنین بازیکنانی در این پست خوب است.

هافبک 32 ساله لوکوموتیو مسکو همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار «گل‌ بزن» که در محل این کنفرانس حضور داشت مبنی بر اینکه «نظرتان راجع به تیم ملی ایران چیست؟»، اظهار داشت: ایران بهترین تیم آسیاست. ما فیلم بازی‌های زیادی را از آنها دیده‌ایم و باید بگویم ایران به لحاظ دفاعی تیم خوبی است. آنها همچنین مربی خوبی همچون کارلوس کی‌روش دارند. به نظرم بازی با ایران دشوار خواهد بود. باید ببینیم چه اتفاقی در تقابل با آنها خواهد افتاد.

تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه B جام جهانی 2018 روسیه با تیم‌های اسپانیا، ایران و مراکش همگروه است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس