کی روش

روزنامه ورزشی آس اسپانیا معتقد است که کی‌روش با تصمیمات خود اهالی فوتبال ایران را نسبت به نتیجه گیری در مرحله گروهی نگران کرده است.

سرویس ورزش مشرق - کارلوس کی‌روش با معرفی فهرست 24 نفری خود موجی از نگرانی و تضاد اندیشه را در میان اهالی فوتبال ایران به راه انداخته است، این را سردبیر آس اسپانیا نوشته و بر این باور است که کی‌روش با ریسک بالا چند ستاره برتر تیم خود را کنار گذاشته و شاید در ماجرای جوانگرایی کمی دچار افراط شده باشد.

مارکا اسپانیا نیز در گزارشی کوتاه نوشته است: تیم کارلوس بعد از بازی تدارکاتی برابر تیم ملی فوتبال ترکیه به فهرست قطعی خود خواهد رسید و در آن شرایط است که دیگر باید تیم ملی واقعی را به صورت مطلق زیر ذره بین گرفت، این که جلال حسینی در تیم ملی ایران نیست برای اهالی فوتبال این کشور هنوز هم موضوع عجیبی است و هضم نمی شود.

ال موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا نیز در متنی کوتاه از تصمیمات اخیر کی‌روش نوشته است: ایران در گروهی قرار دارد که برایش بازی های سختی را رقم خواهد زد، تقابل با اسپانیا، پرتغال و مراکش برای ایران بسیار سخت خواهد بود، کی‌روش نیز نمی تواند دل همه را به دست بیاورد و باید برخی ستارگان را خط می زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس