کد خبر 857263
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
محمود دولت آبادی

کتاب جدید نویسنده شبه روشنفکر نیز مانند آثار اخیر او شکست خورد، اما او این بار برای جبران ناکامی در ادبیات، به حرکات موزون رو آورد!

به گزارش مشرق، محمود دولت‌آبادی، از نویسندگانی است که نامش در رسانه‌ها زیاد دیده و شنیده می‌شود. اما سر و صداهای این نویسنده بیش از آنکه به خاطر آثارش باشد به واسطه حاشیه هایش ایجاد می‌شود.

نویسنده‌ای که سال‌های طولانی است که هیچ اثر قابل توجهی خلق نکرده و کتاب‌های اخیر او جدی گرفته نمی‌شود. تازه‌ترین رمان این نویسنده نیز با وجود حواشی بسیار زیاد و فضاسازی رسانه‌های زرد اما در نمایشگاه کتاب امسال با برخورد سرد مردم مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

نگاهِ سرزنش‌آمیز «دولت‌آبادی» به جنگ


اما دولت‌آبادی که روزگاری بازیگر تئاتر بود، دست از تقلا برای دیده شدن در رسانه‌ها بر نمی‌دارد و این بار، تن به حرکاتی سبک سرانه و مبتذل داده است. وی چند روز قبل در یک کنسرت حضور یافت و دقایقی نیز در حلقه حاضران در این برنامه، به طرزی ناشیانه حرکات موزون اجرا کرد. رسانه‌های زرد نیز از فرط بی‌خبری، همین را به خبر داغ خود تبدیل کرده‌اند!


گفتنی است، محمود دولت‌آبادی قبلا هم در مصاحبه‌ای اذعان کرده بود که ۵۰ سال جامعه ایران از پذیرفتن او سرباز زده و از همین روی وی اینک این جامعه را رها کرده است! دولت‌آبادی همچنین از مهمانان کنفرانس ضدانقلابی برلین و از حامیان فتنه سال ۸۸ بود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    3 18
    هر وقت تونستید یک کتاب مثل کلیدر و جای خالی سلوچ بنویسید در مورد محمود دولت آبادی حرف بزنید
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
      11 1
      برو بابا. شماها دیگه تموم شدید
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
      7 1
      برو باو
  • فرهاد DE ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    4 13
    شما خودت خيلي نويسنده معروفي هستي و عحب قلم مسمومي داري . چقدر از بيت المال مي دن تا تنفر پراكني كني ؟ معروف اسمت رو اقلا بنويس!
  • FR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
    1 0
    در هیاهوی پرجام و گردوغبار ناشی از فروریختن بنای پوشالی اعتماد به کفار و دشمنان اسلام، از تحرکات موذیانه روز و توطئه های تروریست های فرهنگی نباید غافل شد: صفحه اي در حمايت از اواز بانوان : تک خوانی و ساخت و پخش گسترده کلیپ غیرمجاز در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرای شنیع و انتشار آثار مطربی با مردان هرزه باز لُر تقلای مذبوحانه مطبوعات خودفروخته برای کمک به احیای پتیارگی!!! «س. ش . » در روزنامه شرق نوشت: برای گفت‌وگو با يكي از آهنگ‌سازان نام‌آشنا و نوازندگان تار، به سوی منزل ایشان روانه می‌شوم. مجید درخشانی را بسیاری با آلبوم «درخیال» و همكاري با استاد محمدرضا شجریان و اجراهای متعدد با جوانان می‌شناسند.سرنوشت گروه شهناز، سفر به آلمان، کنسرت دور اروپا با بانوان خواننده، نگراني‌هايش از فضاي موسيقي همه را از سیر تا پیاز می‌پرسم. حدود دو ساعت با او به گفت‌وگو نشستم که حاصل آن را می‌خوانید. درمورد گروه‌هایی که تشکیل دادید، گروه خورشید، گروه ماه‌ و ماه‌بانو کدام گروه فعالیت بیشتر و منسجم‌تری داشته‌اند و چرا با وجودی که در گروه شهناز بودید، باز هم گروه تشکیل دادید؟ آیا این به روحیه جوان‌سالاری شما برمی‌گردد؟ صد درصد. اعضای گروه خورشید وقتی سر جشنواره دعوت شدند، همه در دو، سه روز جمع شدند و یک ماه فشرده تمرین کردند. من دیدم این پتانسیل را دارند و هر وقت کار باشد، هستند. من آن زمان فکر می‌کردم با این همه تمرین به بچه‌ها نفری ٨٠٠ هزار تومان می‌توانم بدهم؛ ولی خب جشنواره حق ما را خورد؛ حتی مبلغ قرارداد را هم به ما ندادند. وقتی دیدم آن مبلغی که توافق کرده بودیم ندادند، هرچه بود را به طور مساوی بین بچه‌ها تقسیم کردم. حتی آقای شفیعی که خواننده‌ای کهنه‌کار پیش‌کسوت بود یا آقای اشکان که جوان بود، همه یک‌ اندازه گرفتند. خودم نه پول آهنگ‌سازی و نه پول سرپرستی گرفتم. بعدها شنیدم مبالغ خیلی درشت به بعضی‌گروه‌ها دادند. خب من ممنوع‌الکار بودم و اینها گفتند این کنسرت را اجرا کنید که شاید ممنوع‌الکاری‌تان برطرف شود. همه این ک
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
    0 1
    کافر همه را به کیش خود پندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس