کد خبر 857214
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
شورولت سابربن RST

معرفی این خودرو نشان می دهد که شورولت به دنبال افزایش سهم خود در این سگمنت است و این خودرو نوعی سرمایه گذاری برای این برند به شمار می رود.

به گزارش مشرق، در پی موفقیت شورولت تاهو RST، شورولت تصمیم گرفت تا مدل RST سابربن را نیز با پکیج Performance راهی بازار کند.

شورولت سابربن RST


مدل RST اولین مدل سابربن است که به موتور V۸ ۴۲۰ اسب بخاری مجهز می شود. این موتور ۶.۲ لیتر حجم دارد و نیروی آن با استفاده از یک گیربکس ۱۰ دنده ی اتوماتیک با نام هیدرامتیک به چرخ ها انتقال پیدا می کند. موتور این خودرو همچنین توانایی تولید گشتاور ۶۲۳ نیوتن متری را نیز دارد. در خصوص گیربکس ۱۰ سرعته ی شورولت سابربن نیز باید اشاره کنیم که ضرایب دنده های اولیه در این گیربکس کوتاه است تا شتاب خودرو بهبود پیدا کند و دنده های بالاتر نیز دارای ضرایبی هستند که دور موتور را در اتوبان ها کاهش می دهد و به این ترتیب خودرو مصرف سوخت و راندمان مناسبی خواهد داشت.
 

ساندر پیسزار مدیر بازاریابی خودروهای سنگین شورولت در مورد این خودرو گفته است که شورولت تاهو RST یک مدل سریع و تیونینگ شده از تاهو است و دلیل عرضه ی این خودرو این است که بسیاری از مشتریان شورولت سابربن نیز خواهان خودرویی با قابلیت های تاهو RST بودند.


معرفی این خودرو نشان می دهد که شورولت به دنبال افزایش سهم خود در این سگمنت است و این خودرو نوعی سرمایه گذاری برای این برند به شمار می رود.


سیستم مگنتیک کنترل نیز روی این خودرو نصب شده است تا هندلینگ آن بهبود پیدا کند. رینگ های مورد استفاده در سابربن RST هم دارای سایز ۲۲ اینچی هستند و روی آنها لاستیک هایی با ابعاد ۲۸۵/۴۵ نصب شده است.
 

یک سیستم اگزوز سفارشی ساخت Borla برای شورولت سابربن RST در نظر گرفته شده است که دارای دو خروجی است و جریان اگزوز را ۲ درصد بهبود می بخشد. سایر تغییرات این مدل نیز شامل استفاده از ترمزها برمبو با کالیپرهای شش پیستونه آلومینیومی است که دیسک های آن نیز دارای ابعاد ۱۶.۱ در ۱.۳ اینچی هستند. رنگ کالیپرهای این سیستم ترمز نیز به رنگ قرمز است.


شورولت سابربن RST از اواخر تابستان جاری وارد بازار خواهد شد.

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس