کد خبر 857191
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

با رشد جمعیت و گسترش هر چه بیشتر شهر ها، نیاز به داشتن فضاهای ورزشی و تفریحی روز به روز بیشتر احساس خواهد شد. از آنجایی که به صورت کلی، تمام ورزش هایی که بر روی چمن طبیعی انجام می شود بر روی چمن مصنوعی هم قابل انجام است؛ کاهش هزینه های کاشت و نگهداری، امکان استفاده همیشگی، استحکام در برابر آب و هوای مختلف نیز باعث شده اند تا چمن مصنوعی بتواند به عنوان یک جایگزین جدی در برابر چمن طبیعی باشد.

چمن مصنوعی نسل چهارم بهترین انتخاب برای همیشگی شدن سبزی طبیعت محل کار، زندگی و تفریح شما است اما تعداد محدودی از شرکت ها هستند که ارائه دهنده این نوع چمن هستند.

کاربرد های چمن مصنوعی

هرچند کاربرد چمن مصنوعی در زمین های ورزشی از جمله موارد پرکاربرد در استفاده از آن است اما ویژگی های مناسب آن باعث شده است که فقط یک قسمت کوچک از مجموعه کاربردهای بی شمار آن از قبیل: زیباسازی فرودگاه ها، اطراف بزرگراه ها و اتوبان ها، نمایشگاه ها، فضای رستوران ها، حیاط ساختمان ها، کناره های استخر، نماسازی، ایجاد محوطه ای سبز و شاداب در پشت بام، ساخت محوطه بازی گلف و فضای بازی در مهدکودک ها و مدارس و پارک ها را شامل شود.

چمن تزئینی به علت عدم نیاز به آبیاری و نیز نگهداری آسان، گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در روف گاردن می باشد.

امروزه به علت صرفه جویی هم در مصرف آب و هم در مخارج نگهداری چمن طبیعی، استفاده از چمن های مصنوعی در تمام موارد کاربرد گفته شده از جمله در ورزش فوتسال بیشتر از قبل شده است. بنابراین رعایت استانداردهای موردنیاز در کاربردهای مختلف ضرورت دارد.

اقدامات لازم جهت نصب چمن مصنوعی فوتسالی

آماده سازی زمین زیر آن با سیمان، بتن و آسفالت به منظور داشتن زمینی صاف و یک دست است. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده انواع چمن مصنوعی باید آنچه که برای شستشو و در زمان بارندگی برف و باران و مواردی از این قبیل اهمیت دارد؛ با ایجاد یک شیب ملایم در زمین رعایت کنند.

همچنین شما میتوانید برای آموزش نصب چمن مصنوعی فوتبال میتونید به وب سایت چمنزار مراجعه فرمایید.

مرحله انتخاب مواد سازنده چمن مصنوعی از آن جهت که در طول عمر، دوام و قیمت چمن مصنوعی تاثیر بسزایی دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است. به طوری که انتخاب مواد سازنده مناسب برای چمن مصنوعی فوتسالی، طول عمر آن را تا 20 سال نیز رسانده است.

حال با توضیحاتی که در مورد ویژگی های چمن مصنوعی فوتسالی داده شد، به راحتی قادر خواهید بود چمن مصنوعی مناسب زمین خود را خریداری کنید اما قصد تاسیس زمین فوتسال داشته باشید باید دقت داشته باشید که استاندارد های توضیح داده شده برای زمین چمن مصنوعی را رعایت کنید .

چمن مصنوعی :  http://www.chamanzar.com/

چمن تزئینی : http://www.chamanzar.com/facts/detail/چمن-مصنوعی-تزئینی/1015/view/

آموزش نصب چمن مصنوعی : http://www.chamanzar.com/installation/

قیمت چمن مصنوعی : http://www.chamanzar.com/shop/

**این متحوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس