کد خبر 856250
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کمال کامیابی نیا

قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس به پایان رسیده و عجیب اینکه او حتی به دعوت مسوولان باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخی نداده است.

به گزارش مشرق، در حالی که بعضی از بازیکنان مثل محسن مسلمان هنوز برای تمدید قرارداد به باشگاه دعوت نشده‌اند، کامیابی‌نیا از مدت‌ها پیش برای رفتن به باشگاه پرسپولیس تمایلی نشان نداد و به همین دلیل بود که سرپرست باشگاه هر بار مصاحبه‌هایی را انجام داد تا به نحوی کمال را به باشگاه بکشاند.

با توجه به رفتار کمال ناگفته پیداست که او تمایلی به تمدید قرارداد با پرسپولیس را ندارد و به همین دلیل منابع خبری ما معتقدند که کمال به عنوان بازیکن آزاد مذاکراتی را با چند باشگاه خارجی داشته است: «اگر کمال با خارجی‌ها به توافق نرسد که در پرسپولیس می‌ماند ولی اگر او پیشنهاد خوبی دریافت کند، به احتمال فراوان از پرسپولیس جدا می‌شود.»

هر چند که بعضی‌ها دوست دارند تا از پیشنهادهای اروپایی کمال صحبت کرده و طوری وانمود کنند که او از باشگاه‌های بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد ولی منابع موثق ما اطلاعات جالبی در این خصوص در اختیار دارند: «کمال از باشگاه‌های قطری پیشنهاد دارد که بهترین آن پیشنهاد باشگاه الخور است. اگر الخور سروش رفیعی را از دست بدهد، شرایط برای کمال مساعد می‌شود و قطعا آنها به دنبال جانشینی برای سروش می‌روند. الخور قبلا نیز با کمال مذاکراتی انجام داده و هیچ بعید نیست تا با توجه به شرایط جدید 0این تیم و نیمکت‌نشینی کمال در بازی‌های آخر پرسپولیس، کامیابی‌نیا بالاخره از پرسپولیس جدا شود.»

کامیابی‌نیا که فصل گذشته نیز پس از حواشی فراوان راضی به تمدید قرارداد شد، اگر با باشگاه الخور قطر به توافق برسد، از پرسپولیس جدا می‌شود.

منبع: بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IT ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    16 16
    با این مدیریت افتضاح برانکو در حفظ بازیکنان ارزشمند، بیشتر از این انتظار نمیره
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
      9 5
      برو استقلالی بیچاره برانکو همونه که چارتایی تون کرد
    • 8 تای 1345 IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
      6 9
      برانکو خیلی قد و مغروره..حتی با باخت در دربی 86 و 6 تایی شدن جلوی الهلال در رفت و برگشت و باخت های 3 تایی در اسیا.. بره بهتره
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    8 11
    مشکل ومعضل پرسپولیس برانتکو لجبازوخودخواه است درصورت اخراج اوازپرسپولیس مشکلات حل خواهدشد
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    16 8
    هر کس ميخواد بره، بهترش رو ميآريم. زنده باد برانکو. اين بازيکنها هم زحمت برا پرسپوليس کشيدن و دوتا قهرمانی پشت هم آوردن. ديگه اشباع شدن. بهتره بازيکنهای جديد بياد. پنجره باز ميشه انشالا. از هوادارا خواهش ميکنم التماس بازيکن رو نکنيد، يه کم فوتبال حرفه اي بفهميد. التماس بازيکن کردن مثل همين کاری که ظريف و تيمش تو مذاکرات کردن.
    • IT ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
      5 7
      دلت خوش نباشه. اگه پنجره باز نشد، و بازی های مرحله یک چهام نهایی با نیمکت خالی شهریور ماه رو باختیم و باز هم حذف شدیم، اونوقت هم همینو میگی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • داود IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
    11 1
    اینا همشون در حال غروب فوتبالی بودن و فقط پروفسور برانکو میتونست دوباره احیاشون کنه که کرد و حالا شاخ شدن!!! برود هرکه دلش خواست .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس