کد خبر 856037
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
نیمار و مسی

مهاجم بارسلونا امضای قرارداد نیمار با رئال مادرید را اتفاق وحشتناکی دانست.

به‌ گزارش ‌مشرق، لیونل مسی در مصاحبه اختصاصی با شبکه TyC Sports، درباره نیمار، جام جهانی، تیم‌ ‌ملی برزیل، خورخه سامپائولی، رئال مادرید و آینده‌اش صحبت کرد.

مهاجم تیم‌ ‌ملی آرژانتین گفت‌: پس از خداحافظی‌ام از تیم‌ ‌ملی (مسی پس از شکست آلبی سلسته در فینال کوپه‌آمه ریکا  اعلام کرد که دیگر برای تیم‌ ‌ملی بازی نخواهد کرد) احساس بدی داشتم و متوجه شدم این اظهار نظر اشتباه بوده است. برای رسیدن به رویاهای خود باید تلاش کرد. شرایط در آرژانتین کمی سخت است و مردم از ما انتظار قهرمانی دارند. در آخرین دهه احساس کردیم به قهرمانی محکوم هستیم اما نباید این چنین باشد.  ما هیچ اجباری نداریم. در سه فینال حضور داشتیم و آن را از دست دادیم. این شرایطی است که تجربه کردیم.

ستاره بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: یک جام جهانی خوب یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر. با توجه به تاریخی که داریم، می‌توانیم در مرحله نیمه نهایی جام جهانی روسیه حضور داشته باشیم.

بازیکن آرژانتینی در رابطه با برزیل حریف قدیمی آلبی سلسته گفت‌: سلسائو از لحاظ گروهی تیم خوبی است و بازیکنان خیلی خوبی در سطح فردی دارد. آنها کار گروهی خیلی خوبی دارند. در دفاع خوب کار می‌کنند و بازیکنان خوبی در این منطقه دارند. همچنین در حمله از مهاجمان خوب و سریعی مانند نیمار و فیلیپ کوتینیو برخوردارند. آنها به خوبی می‌دانند چگونه در زمین ظاهر شوند و حرکاتشان در زمین هدفمند است. بدشانسی تیم‌ ‌ملی برزیل بود که نیمار آسیب دید. با این حال نمی‌دانم این اتفاق بد یا خوب بود چون او توانست استراحت کند.

شایعه حضور نیمار در فصل آینده در رئال مادرید وجود دارد. مسی در این رابطه اظهار کرد: اگر این جابجایی رخ دهد، اتفاق وحشتناکی خواهد بود به خاطر معنایی که نیمار برای بارسلونا داشته است. او این جا با ما عناوین مهمی را کسب کرد، توانست قهرمان لیگ قهرمانان و لالیگا شود. اگر او را در مادرید ببینم ضربه سختی برای ما خواهد بود و از لحاظ سطح تیمی، رئال مادرید نسبت به گذشته خیلی قوی‌تر خواهد شد.

ستاره بارسلونا درباره دیگر حریفان آرژانتین در جام جهانی گفت‌: ‌اسپانیا یکی دیگر از حریفان ما است. آنها بازیکنان خوبی دارند و چشم نوازتر از برزیل بازی می‌کنند. آلمان دیگر حریف ما است چون همیشه به عنوان یک تیم قدرتمند در مسابقات ظاهر می‌شود. فرانسه را نیز می‌توان جزو این فهرست قرار داد چون بازیکنان خیلی خوبی دارد. با این حال بازیکنان جوان زیادی در این تیم حضور دارند.

آرژانتین در آخرین بازی دوستانه‌اش برابر ‌اسپانیا ۶ بر یک شکست خورد. مسی در این باره گفت‌: این نتیجه‌ گمراه کننده است چون آرژانتین در نیمه اول خیلی بهتر بود و توانست مالکیت توپ را برای مدت زمان زیادی در اختیار داشته باشد که این کار آسانی نیست.

مهاجم بارسلونا در مورد بهترین جام خود گفت‌: شیرین‌ترین جامی که بالای سر بردم نخستین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

ستاره آلبی سلسته در ادامه‌ جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل اشاره کرد و گفت‌: شکست در فینال یک اتفاق ناراحت کننده بود. به هر نحوی بود خودمان را توانستیم به فینال برسانیم اما در کسب جام ناکام ماندیم.

مسی به عملکرد خورخه سامپائولی در تیم‌ ‌ملی اشاره کرد و گفت‌: او همه چیز را با جدیت دنبال می‌کند و در تمرینات و بازی‌ها این قضیه دیده می‌شود. او همیشه در بالاترین سطح کار می‌کند. پس از یک تمرین سخت تمام اطلاعاتی را که پیش از بازی نیاز است را به ما می‌گوید.

مهاجم آبی‌ اناری‌ها در رابطه با رقابت خود با کریستیانو رونالدو اظهار کرد: بهترین بازیکن تاریخ بودن برایم جذابیت ندارد. هرگز برای رسیدن به آن تلاش نکرده‌ام. حتی اولین، دومین، سومین و چهارمین بودن نیز برایم اهمیتی ندارد. من با شروع هر سال تلاش می‌کنم که نسبت به گذشته پیشرفت داشته باشم، همه عناوین را فتح کنم و با تمام وجود در زمین حاضر شوم. همچنین به بهترین شکل به هم تیمی‌هایم کمک کنم. اگر بهترین بازیکن تاریخ باشم نیز شرایط برایم فرق نمی‌کند. من همیشه به دنبال پیشرفت هستم و با کسی رقابت نمی‌کنم چون برای بهترین شدن در تاریخ بازی نمی‌کنم. زمانی که در پایان فصل، عناوین بیشتری به دست آورید بهترین پایان خواهد بود. در حقیقت قهرمانی با تیم‌ ‌ملی بهترین اتفاق ممکن است.

مسی درباره رئال مادرید گفت‌: این تیم یک ویژگی خاص دارد و گاهی با وجود این که بد بازی می‌کند می‌تواند پیروز شود، ما باید نسبت به حریفانمان برتری زیادی داشته باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم. من با رونالدو رقابت نمی‌کنم. دیدن دوباره رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا من را تحت تاثیر قرار می‌دهد چون من دوست دارم همیشه فاتح این رقابت‌ها باشم.

مسی در ادامه‌ به آینده‌اش اشاره کرد و گفت‌: نیازی ندارم به تیم دیگری بروم تا خودم را نشان دهم. برخی از بازیکنان به دیگر لیگ‌ها توجه می‌کنند اما اکنون تصمیم گیری من در رابطه با جدایی از بارسلونا خیلی سخت است. نمی‌دانم بعد از بازنشستگی چه کاری انجام خواهم داد و به چه شغلی مشغول خواهم شد. با گذشت زمان به این موضوع پی خواهم برد. من در لحظه زندگی می‌کنم و از  بودن در کنار خانواده‌ لذت می‌برم.

مسی در پایان به لوییس سوارس اشاره کرد و گفت‌: هر روز در کنار هم هستیم و دوستی عمیقی داریم. سوارس تنها گلزنی نمی‌کند. او چیزهای زیادی به هم تیمی‌هایش یاد می‌دهد. دوندگی زیادی در زمین دارد و پرس می‌کند. سوارس برای بهتر شدن وضعیت تیم در بازی‌ها تمام تلاش خود را می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    3 0
    بعضی ها بایست علاوه بر فوتبال اخلاق و کوچک نفسی را هم از مسی یاد بگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس