کد خبر 855970
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
مترو تهران

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران توضیحاتی را در خصوص ازدحام جمعیت در ایستگاه ارم سبز مترو ارائه داد.

به گزارش مشرق، محمدیان درباره ازدحام جمعیت در خط ۵ متروی تهران اظهار داشت: در ساعت ۸:۵۰ به دلیل نقص فنی ایجادشده در یکی از قطارهای مترو در ایستگاه ارم سبز این قطار متوقف می‌شود و قطار بعدی بلافاصله برای سوار کردن مسافران وارد ایستگاه می‌شود.

در همین رابطه:

خط متروی کرج به تهران متوقف شد/ ازدحام مسافران مترو در ایستگاه چیتگر +عکس

وی‌ ادامه داد: متأسفانه بعضی از مسافران پس از سوار شدن مانع از بسته شدن درهای قطار می‌شوند که این موضوع مانع از بسته شدن درب‌های قطار شده و همین موضوع موجب ازدحام جمعیت و بی‌نظمی در ایستگاه‌ها شده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر پلیس مترو به ایستگاه ارم سبز برای بررسی موضوع آمده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسافر امروز IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
    4 0
    همش دروغه. 8:50 قطار اومد. مملو از مسافر بود. کلی هم مسافر تو ارم سبز منتظر بودیم که سوار شدیم. درها را بست اما حرکت نکرد. 20 دقیقه منتظر شدیم. انقدر به درها کوبیدیم تا درها را باز کردند. قطار دیگری هم نیامده بود!... جمعیت که یکساعت در انتظار بیهوده بسر برده بودند سرازیر شدند روی ریل ها... و در تمام این مدت احدی هم پاسخگو نبود
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
      3 0
      دقیقا همینطوره من رو صندلی نشسته بودم مامور مترو به من می گفت چرا نمیری تو گفتم منتظرم با قطار بعدی برم درهای مترو بسته شد هیچ کسی هم جلوی بسته شدن درها رو نگرفت بعد از یک ربع یا 20 دقیقه که قطار حرکت نکرد همه اعتراض کردن که دارن تو مترو خفه می شن درهای مترو را باز کردند بعد هم پیاده رفتیم سمت ایستگاه ارم سبز خیلی ها هم که می خواستن برن صادقیه پیاده رفتن تا ایستگاه صادقیه تو مسیر هم انگار یک قطار دیگه متوقف شده بود درها رو باز کرده بود و مردم پیاده داشتن می رفتن سمت ایستگاه ارم یا صادقیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس