کد خبر 855782
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
کریم انصاری فرد و کی روش

مهاجم تیم ملی درباره حواشی‌ که پیرامون این تیم وجود دارد خاطرنشان کرد: حواشی همیشه بوده و هست، خدا را شکر بازیکنان کار خودشان را می‌کنند و بدون توجه به حواشی سعی می‌کنند حرف‌شان را در زمین بزنند.

به گزارش مشرق، کریم انصاری‌فرد که امروز برای نخستین‌بار در تمرین عصر تیم ملی شرکت کرده بود، اظهار داشت: خداراشکر فصل تمام شد و به اردوی تیم ملی آمدم و خودمان را برای مسابقات سخت جام جهانی آماده می‌کنیم و امیدوارم همه چیز برای این مسابقات مهیا باشد. امیدوارم فضای خوب و مناسبی برای تیم ملی وجود داشته باشد تا بتواند تمرینات آماده‌سازی خود را به بهترین شکل پشت سر گذاشته و با قدرت در جام جهانی حضور پیدا کند. 

مهاجم تیم ملی درباره حواشی‌ که پیرامون این تیم وجود دارد خاطرنشان کرد: حواشی همیشه بوده و هست، خدا را شکر بازیکنان کار خودشان را می‌کنند و بدون توجه به حواشی سعی می‌کنند حرف‌شان را در زمین بزنند. امیدوارم این حواشی ختم به خیر شود و همه دست به دست هم دهیم تا تیم ملی بدون حاشیه در جام‌جهانی بهترین عملکرد را داشته باشد. در حال حاضر بحث آبروی کشورمان در میان است چرا که جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی است و هر نتیجه که در آن کسب کنیم در واقع فوتبال ایران به نمایش گذاشته شده و من امیدوارم بتوانیم در این رقابت‌ها سربلند باشیم.

انصاری‌فرد راجع به رقابت شدیدی که بین مهاجمان تیم ملی و جود دارد و این که آیا او برای خودش شانسی جهت قرار گرفتن در ترکیب اصلی قائل هست یا نه؟ گفت: همیشه رقابت در تیم ملی وجود داشته است، خدا را شکر همه بازیکنانی که در اردو هستند صحیح و سلامت و با آمادگی کامل و همچنین با تمام توان‌شان در تمرینات شرکت می‌کنند. امیدوارم هر بازیکنی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد بتواند برای تیم ملی موثر باشد و تیم نیز نتیجه لازم را بگیرد، حالا فرق نمی‌کند چه بازیکنی در ترکیب اصلی باشد.

وی در واکنش به سوال خبرنگار دیگری در ارتباط با این موضوع که فکرمی‌کند تیم ملی بتواند در جام جهانی انتظارات را برآورده کند، یادآور شد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد. ما تیم اول آسیا هستیم و در جام جهانی سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد را ارائه دهیم. در واقع ما برای کسب نتیجه مطلوب راهی مسابقات می‌شویم. خوشبختانه تمهیدات لازم از سوی کادر فنی برای این موضوع اندیشیده شده که آغاز تمرینات تیم ملی در این مقطع از جمله همین تمهیدات است. امیدوارم همه امکانات برای تیم ملی مهیا باشد، چرا که ما می‌خواهیم بهترین نتایج ممکن در رقابت‌ها را کسب کنیم و از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد تا انتظارات مردم را برآورده کنیم.

مهاجم تیم ملی در ارتباط با از دست دادن آقای گلی لیگ یونان عنوان کرد: خدا را شکر فصل فوتبالی خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتم و اگر در روز آخر بدشانسی نمی‌آوردم آقای گل شده بودم. خوشبختانه در وضعیت خوبی به سر می‌برم و در مورد آینده‌ام هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و تصمیمی در خصوص فصل بعد نگرفته‌ام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس