مسیح کردستان - شهید بروجردی

همزمان با عهدشکنی و خروج آمریکا از برجام، شب شعر و موسیقی ضدآمریکایی «مرگ برجام سراب» روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در محل لانه جاسوسی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محسن توسلی خواننده جوان با اعلام خبر انتشار قطعه‌ای برای شهید بروجردی گفت: روز اول خرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت سردار محمد بروجردی قطعه «مسیح کردستان» را در دسترس مخاطبان قرار می دهیم.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه شهید بروجردی اهل استان لرستان بود از گویش بروجردی استفاده کنیم که در ترجیع بند ترانه های مجتبی خرسندی این گویش وجود دارد. تصمیم داشتیم از سازهای محلی لری نیز استفاده کنیم اما به دلیل اینکه قطعه از حال و هوای متفاوتی برخوردار بود فقط از ساز کمانچه استفاده کردیم که به گمانم به خوبی روی کار نشسته است.

این خواننده در معرفی گروه اجرایی قطعه «مسیح کردستان» گفت: مجتبی خرسندی شاعر، امید رهبران تنظیم کننده، پویان اعتصامی میکس و مستر، بابک شهرکی نوازنده کمانچه و سید عرفان موسوی گرافیست عوامل اجرایی این قطعه را تشکیل می دهند که اول خرداد ماه با حضور تعدادی از فرماندهان لشگری و کشوری با دو گویش بروجردی و فارسی توسط ستاد بزرگداشت شهید محمد بروجردی رونمایی خواهد شد.

توسلی در پایان عنوان کرد: همزمان با عهدشکنی و خروج آمریکا از برجام، شب شعر و موسیقی ضدآمریکایی «مرگ برجام سراب» روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور چهره های شعر و موسیقی انقلاب در محل لانه جاسوسی برگزار می‌شود که بنده هم به عنوان یکی از اجراکنندگان در برنامه حضور خواهم داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس