کد خبر 854932
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
سریالهای رمضان

سرّ دلبران به کارگردانی محمدحسین لطیفی، پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و رهایم نکن به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور سریالهایی هستند که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه های مختلف سیما روی آنتن روند.

به گزارش مشرق، شبکه های مختلف سیما برای ماه مبارک رمضان سال 1397 سریالهای مختلفی را تدارک دیده‌اند تا در این ماه مبارک برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را رقم بزنند.  

"سرّ دلبران" به کارگردانی محمدحسین لطیفی، "پدر" به کارگردانی بهرنگ توفیقی و "رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور سریالهایی هستند که قرار است در ماه مبارک رمضان از شبکه های مختلف سیما روی آنتن روند.


"سر دلبران" به کارگردانی محمد حسین لطیفی "شبکه یک سیما"

"سر دلبران" به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی یکی از تولیدات سازمان هنری رسانه ای اوج است که از بهمن ماه سال 95 تا آبان سال 96 به طور کامل در شهر یزد جلوی دوربین رفت.

از این سریال در ابتدا خبرهایی مبنی بر پخش آن در ماه مبارک رمضان سال ۹۶ به گوش رسیده بود، اما در ادامه اولین سریال ماه مبارک رمضان سال ۹۷ رسانه ملی شد که شبهای این ماه مبارک از شبکه یک سیما ساعت 22:15 پخش خواهد شد.

فضایی که قصه "سر دلبران" در آن روایت می شود بافت سنتی دارد به همین دلیل لطیفی شهر یزد را برای تولید این سریال انتخاب کرد.



"سر دلبران" قصه مردم محله ای است که هر یک داستان مربوط به خود را دارند. پهلوان محله، خادم مسجد، پیش نماز مسجد، پزشک، کاسب محله که دست فروش دوره گرد است هر کدام گره هایی در زندگی دارند و با کمک پیش نماز مسجد که نقش آن را برزو ارجمند بازی می کند رفع می شود.

در "سر دلبران"که داستان آن توسط حسین حسنی به رشته تحریر در آمده، برزو ارجمند در قامت یک روحانی نقش اول را ایفا می کند و محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، برزو ارجمند، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، کامران تفتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، بهاره افشار رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، نصرت میر عظیمی، حسام حسنی از جمله بازیگران این سریال هستند.

***مخاطبان با آثار محمد حسین لطیفی ارتباط خوبی برقرار می‌کنند

منوچهر آذر بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره فضای کار در "سر دلبران" تصریح کرد: فضای کار در سر دلبران بسیار دوستانه و عالی بود؛ این سریال اثر بسیار خوبی است و با توجه به اینکه مخاطبان زیادی با کارهای محمدحسین لطیفی ارتباط برقرار می کنند این اثر نیز با استقبال مردم روبرو خواهد شد.



بازیگر "اخراجی ها" درباره پیشنهاداتش در بازیگری و انتخاب هایی که می کند خاطرنشان کرد: پیشنهادات زیادی برای بازی در آثار به من داده می شود اما چون درد مردم در آن مطرح نشده است رد می کنم. اصولا تابع این قضیه هستم که در جهت خوب زیستن مردم کار کنم. تلاشم این است که انتخاب نقش هایم در این راستا باشد بنابراین اگر فیلمنامه ای چنین شرایطی داشت همکاری در آن را قبول خواهم کرد.

سایر عوامل سریال سر دلبران نیز از این قرار هستند؛ تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی، کارگردان: محمدحسین لطیفی، نویسندگان: حسین حسنی، رضا خمسه، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، دستیار کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، مدیر تدارکات: کاظم نامنی، تدوین: خشایار موحدیان، مدیر برنامه‌ریزی: پیام حنفی، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، صداگذار: بابک شکیبا، امین شریفی، آهنگساز: کارن همایون‌فر، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج.

گفته می شود "سر دلبران" سریالی بسیار خوب و جزو بهترین کارهای محمدحسین لطیفی است که می تواند افتخاری برای شبکه یک سیما و جزو آثار فاخر این شبکه باشد که البته با توجه به کارنامه محمدحسین لطیفی یعنی"پادری"، "دودکش"، "روز سوم"، "سرعت" و "قلب یخی" دور از انتظار نیست.

سریال "پدر" به کارگردانی بهرنگ توفیقی "شبکه دو سیما"

"پدر" عنوان سریالی است که تصویربرداری آن از 16 بهمن ماه در لوکیشنی در غرب تهران با بازی مهدی سلطانی آغاز شده و چون بخشی از کار در فضای دانشگاه و دانشجویی است یکی از دانشگاههای تهران به عنوان لوکیشن بعدی انتخاب شده است.این سریال تلویزیونی در ستایش مقام پدر است که حامد عنقا نویسنده و تهیه‌کننده  آن است.

"پدر" یک ملودرام خانوادگی است و قصه آن درباره حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.



سریال جدید عنقا در تهران تصویربرداری می‌شود. این مجموعه ۳۰ قسمت دارد و در ماه رمضان در ساعت 21:30  از شبکه دو سیما روی آنتن می رود اما همزمان فیلمبرداری آن ادامه دارد. حامد عنقا گفته است تا نیمه ماه مبارک رمضان فیلمبرداری این مجموعه ادامه خواهد داشت.

موضوع سریال پدر ربطی به ماه رمضان ندارد و تنها در این ماه پخش می شود. این سریال در فضای خانوادگی روایت می شود و مطمئنا مخاطبان با اثری متفاوت روبرو خواهند شد و از آن استقبال خواهند کرد.

مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا بهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری و اکبر رحمتی برخی بازیگران این کار هستند.

دیگر عوامل اصلی "پدر" عبارتند از؛ مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، تصویربردار: سامان عمارفطرت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح صحنه و لباس: محسن شریفی، طراح گریم: مهرنوش طبیبی، صدابردار: امیر حاتمی و مدیرتولید: افشین قلی پور.


***ضبط سریال بهرنگ توفیقی همزمان با ماه مبارک رمضان ادامه دارد

مسعود فروتن بازیگر و مجری تلویزیونی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سریال "پدر" گفت: وقتی بازی در سریال "پدر" به من پیشنهاد شد و فیلمنامه و نقش آن را مطالعه کردم فضای آن و نوع پرداختی که در داستان به کار برده شده بود را دوست داشتم و جذابیت آن در دلم نشست به همین خاطر بازی در این سریال را پذیرفتم.

وی در همین راستا افزود: با توجه به آشنایی و شناختی که از شخصیت حامد عنقا نویسنده و تهیه کننده این سریال داشتم و نیز علاقه ای که به آثار بهرنگ توفیقی کارگردان مجموعه پدر دارم به نقش آفرینی در این مجموعه پرداختم.

این مجری تلویزیون درباره فضای سریال "پدر" اظهار کرد: تعامل عوامل مجموعه، تولید سریال را به خوبی جلو برده به خصوص که هنرمندان خوبی در این سریال در کنار کارخوب بهرنگ توفیقی و قلم حامد عنقا به هنرنمایی پرداختند.

فروتن درباره موضوع سریال پدر که سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان است بیان کرد: موضوع سریال پدر ربطی به ماه رمضان ندارد و تنها در این ماه پخش می شود. این سریال در فضای خانوادگی روایت می شود و مطمئنا مخاطبان با اثری متفاوت روبرو خواهند شد و از آن استقبال خواهند کرد. فیلمبرداری پدر نیز در تهران انجام شده است.

"رهایم نکن" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور "شبکه سه سیما"

سریال تلویزیونی "دستت را به من بده" به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور و تهیه‌کنندگی علی پورکیانی که اوایل مهرماه در تهران کلید خورد از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه در شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

این مجموعه تلویزیونی در 28 قسمت از چهارشنبه ساعت 20:40 به روی آنتن خواهد رفت.

عنوان این سریال به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور پیش از این "دستت را به من بده" بود که به "رهایم نکن" تغییر یافت و هم اکنون گروه مشغول گرفتن سکانسهایی از این مجموعه در لاهیجان هستند.

تمام بازیگران این سریال تلویزیونی تا این بخش از کار جلوی دوربین رفته‌اند و تدوین همزمان مجموعه توسط محمدحسین غضنفری در حال انجام است.


"رهایم نکن" یک مجموعه تلویزیونی 37 قسمتی، پر لوکیشن و پر بازیگر است و از این جهت مراحل تولید سخت و طولانی را پشت سر گذاشته است.

در این مجموعه، امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان‌نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیرآزاد و حسین ملکی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: رسول تولایی، بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می‌شود. خانواده‌هایی که هر کدام با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و در پی یافتن مقصر اصلی هستند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    6 2
    جابرای افطارهم میذاشتید از این سریال به اون سریال ..سریالهایی که اشتهادت راکورمیکنن آه !
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
      20 1
      موضوعات کلیشه ای که پر از غم و غصه است خسته شدیم به خدا
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    18 1
    کم خودمون بدبختی داریم.گناه بود یه سریال کمدی بذارید
  • DE ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    2 25
    من که کلا ایران و ایرانی را قبول ندارم. لعنت بر ایران.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
      11 0
      آینه
    • علیرضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
      13 5
      جنابعالی سگ چه کسی باشید که ایران و ایرانی را قبول نداشته باشید ! ؟
    • majid US ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
      11 0
      لعنت به نژادپرست
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    6 1
    کي ملت مسجد و هيات برن اين چه سنت غلطي هست اين همه سريال يکي کافيه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
    0 0
    ماه رمضون سریال پدر رو پخش کنید ما منتظر این سریال بودیم نه یه سریال جایگزین . مشرق از بازیگران سریال پدر عکس نذاشتی چراااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس