کد خبر 854012
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
سرقت

من در سرقتها با آرایش کردن و بدون اینکه کسی شک کند، در صندلی جلو نشسته و نقش مسافر را بازی می‌کردم و ...

به گزارش مشرق، ۲۸ بهمن سال گذشته پسر جوانی با حضور در پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد توسط سرنشینان یک خودروی پرشیا مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته است.

وی در اظهاراتش به مأموران گفت: ساکن مازندران هستم و از آمل برای سفر به تهران سوار بر یک خودروی پرشیا شدم، داخل خودروی پرشیا دو مرد و یک زن جوان حضور داشتند، زن جوان جلو و من کنار مرد جوان عقب خودرو نشسته بودم، بعد از رسیدن به تهران از راننده خواستم مرا در خیابان پیروزی پیاده کند و از شرق تهران وارد پایتخت شدیم، قرار بود راننده مرا در خیابان پیروزی پیاده کند اما قبل از رسیدن به مسیر در مکانی خلوت توقف کرد و با همدستی سرنشینان خودرو و با قرار دادن چاقو روی گردن من‌، تمامی لوازم، پول نقد و حتی لباسهایم را به سرقت برده و مرا رها کردند.

بیشتر بخوانید:

سگ آزار معروف در آبادان راهی زندان شد

پس از ثبت این شکایت، تیمی از مأموران اداره آگاهی برای شناسایی و بازداشت متهمان دست به کار شده و در تحقیقات متوجه شدند یکی از متهمان پرونده به دلیل سرقت و زورگیری در حبس به سر می‌برد، به این ترتیب متهم این پرونده که یاسر نام داشت به دادسرا منتقل شد و به سرقت و زورگیری از پسر جوان و هفت فقره زورگیری دیگر در اسلامشهر و چهاردانگه به همین شیوه اعتراف کرد.

یاسر دیگر اعضای این باند را نیز معرفی کرد که مأموران در بررسی‌ها متوجه شدند دو عضو دیگر این باند (پریناز و شاهین) نیز در حبس به سر می‌برند.

پریناز پس از حضور در دادسرای ناحیه ۳۴ به بازپرس پرونده گفت: ۲۲ سال سن دارم و افغانستانی هستم، در ۱۴ سالگی ازدواج کردم و دختر و پسر هشت و ۶ ساله دارم، من مدتها قبل از همسرم جدا شدم و حضانت فرزندانم را برعهده گرفتم و اعتیاد به شیشه پیدا کردم تا اینکه مدتی پیش به صورت اتفاقی با یاسر و دوستانش آشنا شدم و سرقت و زورگیری را شروع کردیم، در ابتدا یک تاکسی اینترنتی در پرند درخواست داده و پس از سوار شدن به خودرو، راننده را با زور پیاده کرده و با پرشیا سرقتهای بعدی را انجام دادیم البته برخی سرقتها نیز با پراید صورت گرفت و من در سرقتها با آرایش کردن و بدون اینکه کسی شک کند، در صندلی جلو نشسته و نقش مسافر را بازی می‌کردم.

متهمان این پرونده با دستور علی وسیله ایردموسی؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران بازداشت شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    4 0
    دخترجوان !!طرف زن مطلقه و دارای دو فرزند هستن ...
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
    0 0
    بيچاره راننده اسنپ!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس