کد خبر 853185
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
حسن زمانی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: من نمی‌دانم چه کسی از باشگاه به همسر زنده یاد پورحیدری پیامک زده که مطالبات آن مرحوم را از وزارت پیگیری کنند اما در نشست اینده هیات مدیره حتما در این مورد صحبت خواهد شد.

به گزارش مشرق، فریده شجاعی امروز مدعی شد مسئولان باشگاه استقلال به تماس‌های من برای دریافت مطالبات زنده‌یاد پورحیدری اصلا پاسخی نمی‌دهند و با یک پیامک اعلام کرده‌اند که از طریق وزیر پیگیر این موضوع باشم. وی در این گفت‌وگو با اشاره به اینکه حسن زمانی کار را به توفیقی و قراب سپرده است اشاره کرد و مدعی شد مسئولان باشگاه استقلال توجهی به اسطوره این باشگاه ندارند.

حسن زمانی در واکنش به این موضوع اظهار داشت: ما در هیات مدیره این موضوع را به آقایان قراب و توفیقی سپردیم و قرار شده آنها در جلسه جدید گزارش مطالبات زنده‌یاد پورحیدری را به ما اعلام کنند.

وی افزود: به نظر من خانم شجاعی باید کمی صبر می‌کرد تا جلسه آینده هیات مدیره هم برگزار شود ولی من حتما این قول را می‌دهم بلافاصله بعد از دریافت گزارش در نشست آینده هیات مدیره تکلیف مطالبات اسطوره باشگاه را مشخص کنیم.

زمانی در پاسخ به این سوال که چه کسی به همسر پورحیدری پیامک زده تا تکلیف مطالبات آن مرحوم را از وزارت ورزش پیگیری کنند گفت: من نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده است ولی همانطور که گفتم حتما این موضوع را در نشست هیات مدیره پیگیری خواهم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس