کد خبر 853182
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
 طرح ترافیک

چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات تردد در محدوده طرح ترافیک در خصوص ورود وانت‌ها و کامیونت‌ها به محدوده طرح ترافیک ۱۳۹۷ اعلام شد.

به گزارش مشرق، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه شماره 9 خود درباره چگونگی تردد وانت‌ها و کامیونت‌ها در محدوده طرح ترافیک اعلام کرد:

پیرو  اطلاعیه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و براساس مصوبات ذی ربط، درخصوص چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات تردد در محدوده طرح ترافیک وانت های پلاک عمومی، پلاک شخصی و کامیونت ها، به اطلاع عموم می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ارسال پیامک ارشادی به شهروندان فاقد طرح ترافیک جدید

1- وانت‌های پلاک عمومی:

متقاضیان محترم به منظور برخورداری از تخفیف صد درصدی تسهیلات، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور از سایت my.tehran.ir و ورود اطلاعات خودرو اقدام کنند. سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل در سایت baraneh.tehran.ir  ثبت نام کنند.

2- وانت‌های پلاک شخصی و کامیونت‌ها:

متقاضیان محترم به منظور برخورداری از تخفیف پنجاه درصدی تسهیلات، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور از سایت my.tehran.ir، ورود اطلاعات خودرو و واریز مبلغ 600 هزار تومان به حساب شهروندی (شامل 100 هزار تومان هزینه خدمات ثبت‌نام و500 هزار تومان بابت شارژ حساب شهروندی) اقدام کنند. سپس با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دریافتی از مرحله قبل در سایت baraneh.tehran.ir ثبت نام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس