کد خبر 852441
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
خادم و بنی تمیم

نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه ۲۰ دقیقه پس از آغاز جلسه روسای فدراسیون‌ها با شیخ احمد،نامه دعوت به دستش رسیده است گفت:در جریان چرخه اداری فدراسیون، این نامه دیر به دستم رسید.

به گزارش مشرق، حمید بنی تمیم درباره علت شرکت نکردن مسئولان فدراسیون کشتی در جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی با شیخ احمد رییس شورای المپیک آسیا،اظهار کرد: دلیل خاصی نداشت. با تفویض اختیاری که رسول خادم چندی پیش به بنده انجام داد، من باید در این جلسه حاضر می شدم اما نامه دعوت به این جلسه در حالی به دست من رسید که ۲۰ دقیقه از شروع جلسه نیز گذشته بود.

نایب رییس فدراسیون کشتی درباره علت دیر رسیدن این دعوتنامه نیز گفت: وزارت ورزش دعوتنامه را ارسال کرده بود اما در جریان چرخه اداری فدراسیون دیر به دست من رسید.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به به میان آمدن بحث احتمال تعلیق کشتی ایران در جلسه با رییس شورای المپیک آسیا، آیا فدراسیون کشتی در جریان موارد مطرح شده در اینباره قرار گرفته است یا خیر خاطرنشان کرد: از جزئیات مباحث مطرح شده بی‌اطلاعم اما در اولین مراجعه به وزارت ورزش این موضوع را پیگیری می کنم. البته فکر می کنم اگر چیز مهمی بود تاکنون به ما اطلاع می دادند.

بنی‌تمیم در پایان درباره کاندیداهای میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ گفت: خوزستان، اردبیل و یکی ۲ استان دیگر خواستار میزبانی این رقابت‌ها هستند که پس از بررسی های لازم میزبان نهایی انتخاب خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس