کد خبر 852399
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
علی قلی زاده

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید کار حضور علی قلی زاده بازیکن این تیم برای حضور در تیم شارلوا بلژیک به احتمال زیاد تمام شده است.

به گزارش مشرق، رضا درویش در خصوص آسیایی شدن سایپا بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی با بیان مطلب فوق گفت: حقمان این بود که امسال آسیایی شویم. ما در جدول لیگ برتر با تیم سوم هم امتیاز بودیم و با تیم دوم هم یک امتیاز اختلاف داشتیم. شاید اگر بازیکنان ما دقت می کردند می توانستیم نایب قهرمان هم بشویم.

وی با اشاره به برنامه های باشگاه برای فصل آینده تاکید کرد: علی دایی برای حضور در مراسم قرعه کشی جام ملتهای آسیا به دوبی رفته بود. قرار است این هفته با او جلسه ای بگذاریم و برنامه هایش را در ارتباط با جذب بازیکنان جدید و چگونگی کار بگیریم. فصل آینده مسابقات بسیار فشرده می شود چون هم جام ملتهای آسیا را داریم و هم بازی های آسیایی اندونزی. قطعا از تیم سایپا بازیکنانی به تیم امید دعوت می شوند. ضمن اینکه باید در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی هم حاضر باشیم. دایی باید طوری برنامه ریزی کند که تحمل بازی های سنگین را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره وضعیت قرارداد بازیکنان این تیم، تصریح کرد: به جز علی قلی زاده، سایر بازیکنان ما قرارداد دارند و در تیم می مانند.

درویش در پاسخ به این سئوال که آیا حضور علی قلی زاده در شارلوای بلژیک قطعی شده است؟ گفت: احتمال زیاد قلی زاده سال آینده در شارلوا خواهد بود و کارش با این باشگاه تمام شده است.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت مهدی ترابی و احتمال سرباز شدن این بازیکن هم یادآور شد: با ترابی صحبتی نداشته ایم و او در تیم می ماند. اگر هم پیشنهاد خوب اروپایی برای ترابی برسد، جلوی موفقیتش را نمی گیریم اما تا الان که پیشنهاد اروپایی برای ترابی نیامده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    0 0
    خخخخخ.استقلال شدید دنبالش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس