ذوالفقارنسب

کارشناس فوتبال کشورمان اعتقاد دارد ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در گروه ساده‌ای قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب درباره قرعه‌کشی مسابقات جام ملت‌های 2019 آسیا و همگروهی کشورمان با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام اظهار داشت: به نظر من این گروه، گروه ساده‌ای برای ایران است. یمن و ویتنام فوتبال باسابقه‌ای ندارند و عراق هم الان شرایط ویژه‌ای دارد و لیگ خاصی در این کشور برگزار نمی‌شود، اما همین کشور در دوره قبل ما را شکست داد و باعث حذف‌مان شد.

وی ادامه داد: در هر صورت فکر می‌کنم در دوره پیش روی جام ملت‌های آسیا ایران شرایط متفاوتی داشته باشد و کار سختی در مرحله گروهی ندارد.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا به نظرش تیم ایران در سال 2019 می‌تواند به طلسم چندین ساله قهرمانی در آسیا پایان دهد، گفت: کشور ما 10 سال است که در رنگینک فیفا، در صدر تیم‌های آسیایی قرار دارد و این چیزی است که کی‌روش و کادر او روی آن خیلی مانور می‌دهند، اما به نظرم عیار فوتبال ما در این مسابقات کاملاً مشخص خواهد شد.

«در روزهای اخیر بحث تمدید قرارداد کی‌روش تا جام ملت‌های آسیا مطرح شده است،‌ به نظر شما آیا این اتفاق خواهد افتاد؟»، ذوالفقارنسب در پاسخ به این پرسش گفت: فکر می‌کنم همه چیز بستگی به نتایج تیم ایران در جام جهانی دارد، اما به نظرم این اتفاق نخواهد افتاد. یعنی اگر قرارداد کی‌روش تمدید نشود به نفع فوتبال ملی ماست. اکنون خیلی‌ها به خاطر مصالح ملی در مورد تیم کشورمان حرف نمی‌زنند و حمایت می‌کنند یا حداقل سکوت کرده‌اند، اما بعد از جام جهانی شرایط  متفاوت خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس