کد خبر 852126
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
بنر هواداران خونه به خونه

تماشاگران تیم بابلی، در آغاز بازی سعی کردند با پرتاب سنگ و شکستن صندلی‌ها، جو ورزشگاه را متشنج کنند.

به گزارش مشرق، با آغاز دیدار تیم‌های استقلال و خونه به خونه در فینال جام حذفی در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، خبرنگاران از اتفاقی که می‌ترسیدند رخ داد.

*‌تماشاگران بابلی که از ساعت‌ها قبل از بازی دائما الفاظ رکیک علیه مسئولان سازمان لیگ و بازیکنان استقلال به کار می‌بردند در شروع مسابقه پس از درگیری با ماموران نیروی انتظامی به شکستن صندلی‌ها و پرتاب سنگ روی آوردند.

* خبرنگاران که در جایگاه بین هواداران دو تیم قرار داشتند مورد اصابت صندلی‌های شکسته و سنگ‌ها قرار گرفتند و مجبور شدند از جایگاه خود فرار کنند!

* ماموران یگان ویژه، وقتی جو سکوهای طرفداران خونه به خونه را دیدند امنیت را در این قسمت بیشتر کردند. حتی برخی از این ماموران مورد ضرب و شتم تماشاگران قرار گرفتند و این مسئله با اعتراض شدید برخی ماموران همراه شد. اگرچه تعداد ماموران خیلی کمتر از آن است که بتوانند جو را آرام کنند.

* اتفاقات رخ داده در حالی پیش آمد که هنوز بازی شرایط عادی خود را طی می‌کند و مشخص نیست اگر بازی به جنجال کشیده شود چه تضمینی وجود دارد که تماشاگران دو تیم و البته خبرنگاران سالم از ورزشگاه خارج شوند!

*مربیان دو تیم قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

* یکی از ماموران که مورد ضرب و شتم هواداران قرار گرفته دست بردار نبوده و هرطور شده می‌خواست هوادارانی که او را کتک زده‌اند را دستگیر کند اما آنها متواری شدند.

* اسکوچیچ چند بار به داور بازی اعتراض کرد که زرگر از او خواست اعتراض نکند اما سرمربی خونه به خونه با دستانش اشاره کرد که صحنه رخ داده در محوطه جریمه استقلال را دیده که پنالتی شده است.

* به صورت مهدی رحمتی لیزر انداختند و همین موضوع باعث شد داور بازی را متوقف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
    0 0
    لیگ برتری شدن لیاقت می خواهدکه آنها هم ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس