کد خبر 851424
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
امیر حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش در یک نهضت بزرگ و جهادی در سال جاری طرح بزرگ ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی و ۸ هزار واحد اماکن پادگانی را اجرا خواهد کرد.

به گزارش مشرق، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دومین همایش مهندسی دفاعی و پدافند غیر عامل که با حضور نمایندگان شرکت های انبوه سازان مسکن کشور در ستاد این نیرو برگزار شد اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در یک نهضت بزرگ و جهادی در سال جاری طرح بزرگ ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی و ۸ هزار اماکن پادگانی را اجرا خواهد کرد.  

امیر حیدری با بیان اینکه یک عرصه تلاش و سازندگی جدیدی در نیروی زمینی ارتش باز شد تاکید کرد: نیروی زمینی به عنوان نیروی محوری در ارتش است و این نیرو متصف به صفت ولایی و ولایت محوری بوده به این معنا که ما  در این نیرو تعهد الهی، آرمانی کرده ایم که مطابق با منویات مطاع مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)  برنامه ها رو تنظیم کنیم و طرح ها را ارائه بدهیم و در مقام اجرای منویات با بذل جان و سر حضور پیدا کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: فرماندهی معظم کل قوا موضوع احداث این پروژه را بر ما به عنوان یک نهضت خدایی و جهاد بزرگ تکلیف فرمودند تا در زمینه تکمیل منازل سازمانی کارکنان نیروی زمینی برنامه ریزی کنیم و ما نیز امتثال امر کردیم.  

امیر حیدری در ادامه تصریح کرد: فرمانده محترم کل ارتش امیر سرلشکر موسوی هم اعتقاد دارند به اینکه ارتش ما ارتشی معنویت محور بوده و به این امر واقف هستیم که معنویت این ارتش در امتثال اوامر مطاع و مبارک ولی امر مسلمین است و ما نیز فعالیت های مان را برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب  انجام خواهیم داد .

وی به نمایندگان انبوه سازان مسکن حاضر در همایش گفت: ما در نظر داریم ۴۰ هزار واحد مسکونی و اماکن پادگانی را احداث کنیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است، چند نکته مهم در این نهضت و مسیر جهادی قابل یادآوری است، اول اینکه باید خوش عهد باشیم، چرا که ما عهد کردیم در زمان مشخص این پروژه شروع و به پایان برسانیم، نکته دیگر اینکه استحکام در سازه ها از اهمیت خاصی برخوردار است، ما برای کسانی داریم این منازل را احداث می کنیم که جان خود را در کف دست قرار داده اند تا امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برقرار باشد.  

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    1 9
    به جای خونه مرد حسابی قاهره بساز چرا تو کاری که بهت مربوط نیست وارد میشی بدید بخش خصوصی خودتون برید دنبال تکلنلوزی جدید مسکن عمل بنا می سازه نه اینکه شما زمانت باید بهتر خرج بشه
    • مهدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      7 1
      داداش خوبی؟ فازت چیه دقیقا؟ پرسنل نزاجا زن و بچه ندارن؟ خونه سازمانی نمیخوان؟ کارفرمای خوبی هم هستند که دعوت عمومی برای شرکت های انبوه ساز صاحب صلاحیت( ازجمله شرکت ما که توی جلسه هم حضور داشتیم) زدند.
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
      2 7
      حرفم این نیست وقت اینا باید تمام کمال در بخش تولید تجهیزات بذارن من خودم میدونم ما ایرانی ها کلا علاقه داریم در هرکاری وارد بشیم خب این زمان حیف میشه در زمانی که ما نیاز مبرم به تجهیزات پیشرفت داریم برن نیروگاه خوردشیدی بسازن اب شیرین کن بسازن این کارا چیپه در شان این نیروها نیستن اصلا ولی متاسفانه هرجا پول هست وارد میشن
  • حسن IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    0 0
    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت امیر فرمانده محترم نزاجا انشاالله خداوند پشت وپناهتان باشد وبزودی شاهد ارتقا معیشت در ارتش انطور که شایسته هر ارتشی است باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس