کد خبر 851315
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
والورده

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از پیروزی تیمش در خانه دپورتیوو لاکرونیا که منجر به قهرمانی شاگردان او در این فصل لالیگا شد، ابراز خرسندی و بر اهمیت آن تأکید کرد.

به گزارش مشرق، بارسلونا با پیروزی 4 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه ریاسور، قهرمانی‌اش در این فصل لالیگا را در فاصله 3 هفته به پایان رقابت‌ها و در حالی که هنوز 4 بازی دیگر باید انجام دهد، مسجل کرد و علاوه بر آن میزبانش را هم به دسته دوم فوتبال اسپانیا فرستاد.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در پایان این بازی بر اهمیت دستاورد شاگردانش در این فصل اشاره داشت و به خبرنگاران گفت: به نظر من لیگ سخت‌ترین تورنمنت است چون در جام حذفی و دیگر تورنمنت‌های حذفی، شما ممکن است یک روز بد داشته باشید و حذف شوید اما اینجا در لیگ شما باید ثبات داشته باشید.

خوشحالی والورده از پیروزی بارسلونا آنقدر زیاد بود که او در صحنه به ثمر رسیدن گل‌های دوم و سوم تیمش توسط لیونل مسی برخلاف همیشه که آرام و خونسرد در گوشه‌ای از نیمکت می‌نشیند، این بار از خود بی‌خود شد.

او ادامه داد: زمانی که شما تمام طول فصل در پی چیزی هستید و به آن نزدیک می‌شوید به خودتان می‌گویید بالاخره رسیدم! لیگ تورنمنتی طولانی است و شما در آن باید از پاییز، زمستانی بیرحم و کلی مشکلات دیگر عبور کنید. ما از ابتدای فصل واقعاً دنبال بردن لیگ بودیم و هر کاری می‌شد انجام دادیم تا فاصله خودمان را با سایر تیم‌ها افزایش دهیم و من فکر می‌کنم که ما بهترین تیم لیگ بودیم.

این اولین قهرمانی والورده در لیگ به عنوان سرمربی در اسپانیا بود. او که پیش از این فقط در سوپرلیگ یونان موفق به قهرمانی در لیگ شده بود، تأکید کرد: این اولین باری است که من در اسپانیا قهرمان لیگ می‌شوم. قبل از این سه بار در یونان قهرمان شدم. خوشحالیم و اتفاقی بی‌نظیر و خارق‌العاده رخ خواهد داد اگر ما این فصل لیگ و جام حذفی را با هم ببریم. بردن دوگانه سخت است و ما آن را بردیم پس عملکردمان آنقدرها هم بد نبوده است.

بازی بعدی بارسلونا که در آن باید برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری‌اش در یک یک فصل لالیگا تلاش کند، ال‌کلاسیکوی خانگی است که 16 اردیبهشت برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس