ترزا می نمایه

دفتر نخست وزیر انگلیس: رهبران لندن، پاریس و برلین ضمن حمایت از برجام توافق دارند که مسائلی نظیر فعالیتهای منطقه‌ای ایران، بندهای زمانی مربوط به برجام و مساله موشکی ایران باید مورد بررسی قرار بگیرند.

به گزارش مشرق، دفتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد که مقام‌های ارشد انگلیس، فرانسه و آلمان ضمن حمایت از برجام توافق کرده‌اند که در مسائلی نظیر فعالیت‌های منطقه ای ایران، بندهای زمانی مربوط به برجام و مساله موشکی ایران  مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:

دفاع مشروط آلمانی‌ها از برجام

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، «ترزا می» نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه و «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان تماس تلفنی برقرار کرد.

بر اساس این گزارش، ترزا می ، مرکل و ماکرون توافق کردند تا برجام  مواردی  چون موشک‌های بالستیک ایران، وقایع بعد از انقضای توافق و فعالیت‌های ایران در منطقه را  نیز شامل شود.

در بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس آمده است:«آن‌ها به همکاری نزدیک با آمریکا در مورد چگونگی مقابله با طیف وسیعی از چالش‌های ایران ، از جمله مواردی که ممکن است در  توافقی جدید  پوشش داده شود ، متعهد شدند.»

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا اخیرا به هنگام دیدار با «آنگلا مرکل»، صدر اعظم آلمان در کاخ سفید گفت که «توافق هسته‌ای با ایران باید اصلاح شود».

او با تکرار مواضع خصمانه و ادعاهای اثبات‌نشده خود علیه ایران گفت: «رژیم ایران بر آتش خشونت، خونریزی و هرج و مرج در سراسر خاورمیانه می‌دمد. ما باید اطمینان حاصل کنیم این حکومت سفاک به دستیابی به سلاح اتمی نزدیک هم نمی‌شود و ایران به اشاعه موشک‌های خطرناک خود و حمایتش از تروریسم پایان می‌دهد.»

این در حالی است که  «جان بولتون»، مشاور ترامپ در شورای امنیت ملی آمریکا امرزو یکشنبه اعلام کرد که رئیس جمهوری این کشور هنوز در رابطه با توافق هسته‌ای با ایران تصمیمی نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    17 0
    تاریخ به مسئولین فعلی ایران خواهند خندید متاسفانه تسلیم شدن کره شمالی هم کار رو خراب کرد توی شرایطی که رقبای ما مثل اسراییل و پاکستان و عربستان بمب اتمی یا موشک دوربرد دارن ایران باید بعد از خلع سلاح اتمی خلع سلاح متعارف بشه......
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      10 0
      مگر ما به بنی صدر خندیدم که حالا هم بخندیم ما موقعی مردیم که احمدی نژاد رو رد صلاحیت کردیم در عوض کسی را که ثروت نجومی داشت و صد غلط کرده بود را تایید صلاحیت کردیم
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
    14 0
    چه غلطا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس